Gaby Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Even iedereen een hele goede fijne droge avond wensen,jammer Rae,maar gister is het je gelukt, dus stapje voor stapje....Aicha ik ben bezig in m'n tuin, begint nu echt wat te worden, zit ook te denken aan een tweedehands IR sauna, wie had er ook weer 1 hier op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 quote: Originally posted by: SootheBolletje, vind je niet lief. Wat lief Soothe dat je dit geplaatst hebt. en wat hebben die dieren een groot bewustzijn hé? Dat ze dit samen kunnen doen.Dank je dat je dit moois hebt geplaatst. Erg lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Aicha ga jezelf maar eens lekker verwennen met een mooi cadeau hoor, dat heb je zo dik en dubbel verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Bolletje het klopt van dat sterven.Ik zag dat er één dood ging. De hele groep erom heen.Met de slurf aantikken, of ze het niet kunnen geloven.Dan weglopen en weer terug gaan. opnieuw ertegen tikken.Mooie dieren met een hoog intellect en veel emoties.Ga goed Bolletje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Dus niet afknallen voor pianotoetsen en biljartballen.Gelukkig nu allemaal kunsstof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Geweldig filmpje Soothe, zo'n manneke dat door die reuzen geholpen wordt. Het is vrijdagavond 21:00 uur. Tijd voor een filmpje met een grote kop zoethoutthee!Lekker helder naar een film kijken, daarna nog even lezen. Vroeger viel ik in slaap met de wijn naast me en wist de helft van de film niet meer. Fijne avond!Kate Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ha Soothe, hoe gaat het sinds dinsdag na je ""avontuur""?pbtje gelezen?Dag alle anderen ook!Voor het eerst heb ik me bij het weekendpact aangesloten.Gaat vast wel lukken.Genieten jullie ook van het mooie weer.Ik merk dat ik me steeds fitter ga voelen.Dat bedacht ik me zopas en dat is toch te danken aan het VEEL minder drinken.Ik heb nog heel af en toe een dag waarop ik voor de bijl ga maar stukken minder als voorheen en ook gematigder, d.w.z. minder en gecontroelerder.B.v. door heel veel water er bij te drinken.Op naar geheel onthouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 @ Rae.......maandag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Rae is er nu niet meis. Dat kun je zien als je terug gaat naar home. Dan kun je de aangemelde gebruikers zien.Wat zou het fijn zijn als jullie allebei maatjes zouden kunnen worden. Dan heb je houvast aan elkaar en kun je elkaar in moeilijke periodes helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Bolletje, wat weet je toch altijd de juiste toon te vinden....Ik mis de laatste tijd een aantal mensen, jij ook?Hoe zou het met ze zijn?Desi, Lot, Sara hoe gaat het met jullie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 bier is op...( helaas)ga nu een fijne avond op Radio 2 luisteren.alles uit mijn tijd...heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Priem. volgens mij is Dees pas geleden nog geweest, ja en Saar is druk bezig hé? vooral met de vlinders in haar buik.Ja en Lot dat weet ik niet, maar die zal ook wel weer komen hoor. Heb je ook zo genoten van het weer vandaag?Goeie avond Sowhat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Geweldig fijn te horen Sowhat. Het weer wordt toppie.We hebben een weekendpact. Heb je je daar ook bij geschreven? Zou leuk zijn, we gaan het record breken (hoop ik) van mensen die mee willen doen.Lieve kanjers de Bolle gaat weer afsluiten. Ik wens iedereen een hele prettige nachtrust en Lenie voor jou appart een nacht:sun:je. Houd je haaks meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ben je dr nog Bol? Ik zag net dat filmpje van soothe.Deze ga jij ook wel leuk vinden. http://www.zie.nl/video/opmerk...-vriendje/m1gz2qpffsaz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ja hoor, net te laat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 O dan ga ik nog ff kijken Mup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Doe dat nog maar even. Slaap je vast lekker op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Wat ontzettend leuk Mup. Ja dieren zijn een van de mooiste wezens die er geschapen zijn. Wat zou ik graag eens bij dolfijnen willen zwemmen.Bedankt Mup.Zo nu echt naar bed. Trusten lieve vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 quote: Originally posted by: bolletjeRae is er nu niet meis. Dat kun je zien als je terug gaat naar home. Dan kun je de aangemelde gebruikers zien. Wat zou het fijn zijn als jullie allebei maatjes zouden kunnen worden. Dan heb je houvast aan elkaar en kun je elkaar in moeilijke periodes helpen. sja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 quote: Originally posted by: SowhatLenie, Bier is op (gelukkig) is ook weer zo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Ik ga ook afsluiten voor vandaag. Nog ff een kop thee voor de tv en dan is het wel weer mooi geweest.Slaap lekker jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 ik duik m'n bedje in, morgen verder in de tuin,Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 april 2011 Rapport Share Geplaatst 15 april 2011 Zo ik sluit mijn dag af. Veel gedaan. En mijn moestuin gaat goed zeg. Peulen, Tuinbonen, wortelen, Bieten, en Sla. Het groeit als een dolle. Ik zal eens wat foto's maken. En dat wieden valt tot nu toe hartstikke mee. Stiekem hoop ik op een beetje regen, 's nachts dan, om jullie dagen niet te verzieken.Woman, wat een irritant gedoe. Hoop dat het goed komt en dat je het wat van af kan zetten. In het weekend kan je dat soort dingen in ieder geval niet regelen.Aicha je klinkt al weer helemaal goed.Nou welterusten allemaal. Ben bezig mijn ritme naar voren te schuiven. Lukt aardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden