will Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Fleurtje, hier schijnt de zon hoor ? Zo ver wonen we toch niet van elkaar hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Bolletjewol Akelige beesten bloedzuigers Ik moet er niet aan denken. Ik zou echt de ballen niet hebben om dat te verwijderen..echt niet. Dus chapeau! Brrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Hier niet Wat heb jij met mijn zon gedaan Will????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Goedemorgen allen,Hier weer een klassieker:Al Stewart - Year of the CatWill, jouw rondje sla ik deze keer graag over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Boven neerland getrokken fleurtje ?? Voila, net mijn anta weer genomen. Veilig gevoel ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 wil keek in de spiegel fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Dat doe je goed will!! Blijven slikken die handel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Dat doe je goed will!! Blijven slikken die handel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Dan is ie vast geschrokken Igor Doemme...Twee keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Goeie morgen allemaal. Iedereen al aan het ontbijt zo te lezen. Hier lekker broodjes in de oven gegooid en een kop koffie erbij. Hier in het hoge Noorde schijnt het zonnetje al lekker. Dag 6 vandaag, ik ga er weer voor. Hoewel de terrasjes wel beginnen te roepen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 fleur dat was een complimentje van mijn kant. maar hij is wel weg....... ga eens even kijken of hij nog wel ademt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Goede morgen luitjes,Gisteren weer voor het eerst naar de AA geweest. Hoewel ik in een eerdere poging (6 maanden droog) geen meerwaarde zag in de AA, moet ik zeggen dat ik er nu toch anders in sta. Geen verwijten dat ik was afgehaakt, bemoedigende woorden als steun en een aantal leden welke ik nog kende van 2 jaar geleden.De verhalen die werden verteld kwamen nu toch anders binnen. De vorige keer had ik nog het gevoel dat ik er niet bij hoorde omdat de mensen daar veel grotere problemen hadden. Nu voelde ik mij toch een van hen. Het maakt niet uit of je dagelijks drinkt of bij vlagen een hele hoop. Je hebt problemen met drank dus je bent alcoholist.Er waren mensen die nu twee jaar droog stonden en er erg goed en zelfverzekerd uit zagen. Toch blijven ze komen en met veel plezier. Ook weer een aantal verhalen dat er een terugslag was geweest. Treurig wat dat met die mensen doet. Zelfbeeld weer gezakt naar het 0-punt, hun naasten zeggen weer: zie je wel, je bent een loser. Conclussie: ik voel me erg op mijn plaats bij AdB maar heb ook een goed gevoel over de AA.Nog 5 dagen en mijn eerste maand is om.Nadelen: NihilVoordelen: Veel energie, gevoel van trots, bezig om de zaken in mijn voordeel te veranderen, ik zie er goed uit........Prettige dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Nien probeer vast te blijven houden aan de herinnering wat drank allemaal voor 'n schade aan kan richten, das belangrijker dan de behoefte om een terrasje te pikken. bovendien kun je ook limo drinken op een terrasje. je moet alleen de kracht hebben om dat te kunnen doen.En dat lukt wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Igor, dat was een heel mooi compliment zelfs, ik ben gewoon nog wat harder gaan schijnen Hoe is't met K&B ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Rekel Goeie morgen kerel. Het gaat lekker met je hé?Zo ff boodschappen gaan doen want moet morgen en zondag werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Dappere, fantastisch kerel, je optimisme straalt uit je woorden door !! Je bent heel sterk bezig Ik moet je nog terug pb'een zo gauw ik tijd heb Bolliewollie, ons Bazma is er weer helemaal door aan het komen. Van dagen dat ze amper of niks at, is ze nu haar schade aan het inhalen. De dikke korsten rond haar neusje zijn verdwenen, en ze verslind bord na bord. Dat ze nog steeds 95% van de dag slaapt zal wel normaal zijn zekers ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 met K&B gaat het super. ik zou ze nooit meer kunnen missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 WILL een kat mag geen bord eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 :D Nou ja...Ik ga ff iets doen..weet nog niet wat maar ik kom er vast op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Fleurtje, euh, afwassen, de was doen, strijken, in de tuin ploeteren of de zon komen zoeken Igor :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ga gewoon geen terrasje pakken, nu nog veel te vroeg. Met vrienden in de tuin zitten kan ook heel gezellig zijn, daar houd ik het maar even bij. Zo lekker mijn auto wassen, maar eerst even de katjes eten geven, geen borden, maar beide gewoon een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Nien bakjes kunnen ze ook niet eten hoor geef die beestjes toch gewoon brokjes. pff jullie weten ook niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 nou ik ga er maar vantussen latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ik ben er ook even vantussen, douchke pakken en zo. Laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Blondie:Gets Blondie wat een gedoe weer... Sterkte! Maar ook 3 maanden droog en dat verdient een slinger:):present::present::present::present:Juist in moeilijke omstandigheden supergoed dat je ervan af blijft.Bolletje:Daar is ze weer! Je zal je pc wel gemist hebben.....Dappere:Goed bezig! Wat fijn dat je je ook bij de AA op je plek voelde, nu heb je dubbel steun bij het stoppen:present:Alle anderen ook goedemorgen natuurlijk:) Heb alweer 10 km fietsen achter de rug:P Één van mijn kinderen was wat vergeten, kon ik weer terug om het te halen...Nu moe maar voldaan achter mijn ontbijtje, had ik nog geen tijd voor gehad. En nu even wat teruglezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden