fleurtje Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Jij gaat nogal moeten plassen Rae. Jouw maag moet zo groot zijn als..nu ja groot. Rook je gek. Zolang je maar aan het water zit is dat het minste van je zorgen.Moet er ook vandoor. Kids in het gareel houdenfijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 quote: Originally posted by: SootheJan, Het wordt inderdaad makkelijker. Ik bedoel het niet drinken. Afgezien van een flits, als ik b.v langs een terrasje loop (de herkenning) is er geen trek. Geen hunkering. Is alles nu leuk? Nee, niet altijd. De demper is weg. En zeker in het begin kwamen de emoties snoeihard binnen. De caberetier, Javier Guzman vond dat alles in hard TL licht kwam te staan. Na het eerste jaar kwam er echt een gevoel van los zijn. Hoi ik ben er van af. Dat ging geleidelijk. Beetje minder, beetje meer. En dan steeds vaker een beetje meer! Nu gaat het wat minder. Er kwam veel op mijn pad en ik moest alles naturel aangaan. Maar als ik nooit had gedronken, was het misschien ook zo. Geen schaamte, geen schuldgevoel, er beter uitzien,dat zeggen mijn buren, de mensen in een winkel. Met gaat het zien. De wereld weer recht in de ogen kijken, dat alles is winst. Geld weer op orde, ik zat aan de grond. oorzaak drank. Dus... een voortdurend gejubel, neen. Leefbaarder ,ja. 100% aanvaardbaarder. Ga er voor Jan. Er is winst. Natuurlijk is het ook mijn persoon. Niet zo'n jubelaar. Beetje introvert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 quote: Originally posted by: SootheJan, Het wordt inderdaad makkelijker. Ik bedoel het niet drinken. Afgezien van een flits, als ik b.v langs een terrasje loop (de herkenning) is er geen trek. Geen hunkering. Is alles nu leuk? Nee, niet altijd. De demper is weg. En zeker in het begin kwamen de emoties snoeihard binnen. De caberetier, Javier Guzman vond dat alles in hard TL licht kwam te staan. Na het eerste jaar kwam er echt een gevoel van los zijn. Hoi ik ben er van af. Dat ging geleidelijk. Beetje minder, beetje meer. En dan steeds vaker een beetje meer! Nu gaat het wat minder. Er kwam veel op mijn pad en ik moest alles naturel aangaan. Maar als ik nooit had gedronken, was het misschien ook zo. Geen schaamte, geen schuldgevoel, er beter uitzien,dat zeggen mijn buren, de mensen in een winkel. Met gaat het zien. De wereld weer recht in de ogen kijken, dat alles is winst. Geld weer op orde, ik zat aan de grond. oorzaak drank. Dus... een voortdurend gejubel, neen. Leefbaarder ,ja. 100% aanvaardbaarder. Ga er voor Jan. Er is winst. Natuurlijk is het ook mijn persoon. Niet zo'n jubelaar. Beetje introvert. Ha Southe, bedankt voor je reactie. Fijn te lezen. Ik voel mij na een paar dagen al bevrijd, maar hoop dat de zucht snel minder gaat worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 jan, kijk je zo ook even naar Pauw en Witteman.Over alcoholisme!De zucht wordt minder, echt waar.Vermits je niet een drankje neemt.Anders komt de hunkering weer terug.Het lichaam herkent het meteen.je gaat goed, zet door.Aanp Taalfouten.beetje moe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 zet nu net tv aan, is het al geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Nog niet GabyZeker de laatste, dat is vaak het langste gesprek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 mooi dan ben ik nog op tijd, ben wel benieuwd, gaat toch over dat nieuwe boek? misschien leuk voor de Pasen , ken je "'Drinken,een Liefdesverhaal" van Caroline Knapp, ook zo'n geweldig herkenbaar boek :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Ik heb de verslaving voorbij en help ik verzuip gelezen.Caroline Knapp, zal ik googelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 nu misschien wel leuk om te lezen....vond het intervieuw niet bijster goed, 10 jaar heeft ze erover gedaan, en het was me niet helemaal duidelijk of ze nu wel of niet (meer) drinkt, maar goed ,altijd goed als er weer aandacht aan wordt besteed, kan altijd iemand weer baat bij hebben.ook maar eens slapen , welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Zo het gaat goed met mij,Gister gevallen met de fiets, vanavond stoot ik de sixpacks aanbiedingsbier om in de supermarkt. Gênant. En die lucht. Kan er nu wel om lachen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Jaap je ging ze toch niet kopen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Gaby ze drinkt niet meer. Stond vanochtend in de Volkskrant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Wat een leuke vrouw. Ik krijg de indruk dat ze geen druppel drinkt.Ze zei, soms denk ik, zal ik.Maar dan gaat mijn gezond verstand werken.Ga het boek kopen, omdat ik haar leuk vindt.En.. misschien leer ik nog iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Nee, ik liep er gewoon langs. Ik had ze niet staan denk ik. Anders stoot ik ze ook niet om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Slaap lekker alvast iedereen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Jaap, jij dacht, als ik niet drink, dan een ander ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 welterusten Summer ga het boek ook halen voor de Paas, kan nooit kwaad , nu echt slapen doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Trusten gaby, ik ga ook liggen.nighty night. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Soothe, dan had ik nog wel iets beter mijn best moeten doen. ik denk dat er zo'n 10 flesjes stuk waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Misschien wilde je het onbewust wel. Tien is niet veel, het is het idee, toch.Een soort signaal!Trusten, morgen een droge dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Weltrusten allen, ik ga ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Jaap,Was er geen sprake van een Freudiaanse verstapping(als er zoiets bestaat tenminste)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Misschien krijgt het nog betekenis. De nacht zal het leren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Marc, wat ben je nog laat op:Den ja ik denk dat Jaap idd een beetje freudiaans bezig waswel leuk, toch?Ik hoop dat je ze niet hoefde te betalen Jaap.en nu naar bedpaaseitjes zitten etenfoeiweltersuten, slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 Er is een tijd van komen...er is een tijd van gaan...1.25 uur...Sha zegt ZOEFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden