Spring naar bijdragen

Donderdag 21 april


Yvonne

Aanbevolen berichten

ik kwam net een vervelend man tegen in het bos :o (of ik ben vervelend ;)) die wou hebben dat ik mijn innieminie knuffeltjes aan zou lijnen. hij was aan het worstelen met de grote hond, hijzelf was doodsbang voor de mijne :huh: ik had de neiging om heel beleefd te zeggen nou meneer als uw hond vals is is dan moet hij maar een muilkorf om en neem zelf een doosje valdispert. GGGGGGGGgggrrrrrrrrrr zit ik me de hele weg op te vreten. had ik het nu maar gezegd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 276
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gelukt om gisteren te stoppen met doordrinken en op thee over te gaan en was daar wel trots op, het nul punt komt steeds dichter bij en ik ben uit mijn diepe dal van de afgelopen weken.
Vandaag weer een mooie, warme en vooral droge dag met warme en droge vooruitzichten voor de komende dagen en Pasen :)

Naar de bios dadelijk. Popcorn en cola, yeah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik val wel door honden snoepje. maar als ik de lijst met voor en nadelen naast elkaar leg dan wint de hond wel hoor.
ze zeuren niet over het eten, niet over mijn kledingkast. hebben zelden een weerwoord, ze beschermen mij (i.p.v andersom) zijn altijd blij als je thuis komt. zijn s'morgens bij het opstaan al vrolijk en houden de klep. zijn niet nieuwsgierig waar ik heen ga of ben geweest. zeuren niet als ik iets te laat thuis kom, wassen netjes de bordjes af................................... moet ik de lijst nog langer maken?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil geen partypoeper zijn maar volgens mij wil je niet Rae.
Ik ken geen mensen met borderline dus begrijp er weinig van maar ondanks dat lees ik de wil niet. En de kan ook niet. Op die manier ben je een vogel voor de kat.
Of je wilt het of je wilt het niet. Of je doet het of je doet het niet. Er is nooit een ideaal moment om te stoppen in de ogen van.
Wel geloof ik dat sommige mensen een aanloop nodig hebben. Voor mij was dat bijvoorbeeld op maandag..
Zaterdag zei dat ik ging stoppen maar ik zou het pas doen op maandag.
Externe invloeden buiten kwestie.
Ik heb het gevoel dat je je hoop op de AA meeting gooit. Wat als het tegenslaat?..blijf je dan gewoon drinken?
Alles of niets...Waarom leunt het dan elke keer naar alles in de negatieve zin? Je gooit elke keer weer de handdoek al in de ring nog voor je begint.
Kom op zenne!!!
Op die manier kunnen we nooit gaan shoppen
:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Soothe

Welkom Niwi,




Je profiel is in orde!


Bij 'wie is wie' kan je een kleine beschrijving geven.


Ik hoop dat je wat aan het forum hebt.




Voor velen was het de redding.


Sterkte en houd het droog.
:)



De ook nog droge. Als een cactus.




groet Soothe





Is er nen nieuwe Niwi???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good heavens Fleur... wat een wijs mens ben jij toch.
Ik kom gewoon ff binnenvallen, heb ook niet 'bijgelezen' , maar als ik je lees... respect.
En natuurlijk weet ik al heel lang dat je een schat bent, dat je soms een emo-kippejte bent, dat je twijfelen kunt, dat je je ongelukkig kunt voelen, dat je @!$@E boos kunt zijn, dat je een vechter bent...
Maar het valt me steeds vaker op dat je zo ongehoord 'wijs' uit de hoek komt tegenwoordig.
Dear Fleur, ik hou van je :heart:

Ennuh Rae... ik denk dat je het bericht van Fleur nog maar eens heel goed moet lezen..
Is een bericht van een rasechte doorzetter, ondanks alles, ondanks het tegenvallen van het niet-drinken...
Sterkte Rae... :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sportieve Jan :). Was inderdaad een zalig weertje om te fietsen..

Moet de kids hier eens gaan intomen. Het is de eerste keer dat er zoveeeeeel vriendinnetjes op een rij blijven slapen. Elke dag een andere meid.
Dochter is volledig in de wolken natuurlijk. Een tijd geleden zou daar totaaaal geen sprake van zijn :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...