Spring naar bijdragen

vrijdag 22 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedeavond luitjes,

Ik ben weer thuis. Ben naar een mooie kerkdienst gewest.
Beter dan vanmiddag....
Zowaar 2 x naar de kerk vandaag maar om verschillende redenen.

He Gaby, wat vervelend dat je je zo akelig voelt.
Heb je wel iets van je voornemens die je gisteren had kunnen doen?
Ik ken dat gevoel: kon ik maar naar m'n werk, dan ""word je geleefd"" he.
En nu moet je er zelf iets van maken. En dat kan soms heel lastig zijn.
Mijn eigen ervaring (zeker in het verleden) is: toch maar iets gaan doen.
Maar dan moet je wel even over een drempel heen.
Hoop dat die morgen niet te hoog voor je is.
Wat mij ook helpt om vandaag niet te drinken is: ik wil morgen niet gammel opstaan!
Maar jij hebt je pil ingenomen dus je staat in ieder geval niet op met een kater.
Goed hoor!
Veel sterkte meid!

Voor allemaal:
ik ben blij met dit forum.
Het doet me beseffen dat ik niet de enige ben met een alcoholprobleem
en dat het voor ons allen een hele strijd is.
Welterusten voor nu en straks en morgen maar met goede moed weer op!
:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En wat ga je daaraan doen Rae??
Op je luie kont blijven zitten en jammeren over verloren zaken die geweest zijn en nog komen gaan? Al hetgeen dat je opnoemde zal je nooit krijgen als je op deze manier verder gaat.
N O O I T
N E V E R
N I M M E R
Dus zoek die wil voor mijn part tussen je teennagels want met alle chinezen maar niet met den dezen hé!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Rae

Hehe,


ik zie wat mensen op dit forum waarnemen, terecht.


Enerzijds heeft alcohol m'n leven kapot gemaakt, maakt het nog steeds vanalles kapot.


Dat is een beetje het drama waarmee ik vandaag sukkel.


Het vernietigde, het vernietigt, en het blijft vernietigen.


En ik blijf drinken.


Ik wil liefde.


Een lieve dame die me gezelschap houdt.


Kunnen genieten op een gezonde manier.


Kunnen werken.


Iets opbouwen.


En niemand die me meer dan mezelf kan overtuigen dat alcohol dat omogelijk maakt.


Gewoon de wil om te stoppen. Maar zelfs dat is weg.


Stom hé
:angry:



Nee Rae. Er is nog hoop voor je. Je wilt liefde.
Ik wil vanavond alleen maar haat, dood en misantropie. Straf en pijn. Niet voor anderen hoor, alleen voor mezelf. Ik zou anderen nooit bewust pijn of kwaad doen. Maar Ik wil nu heel graag pijn.
Als ik nuchter ben praat ik heel positief maar diep van binnen voel ik alleen maar negativiteit en leegte.
Ik zie zoveel positiviteit hier. Vraag me dan af...... ik doe jullie te kort. Ik ben niet zo sterk.
Het gaat weer eens helemaal de verkeerde kant op hier en het erge is dat ik alleen maar aandacht wil. Dus.... excuses voor de mensen die ik zo bewonder , die het leven wel hebben omarmd en er iets uit halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rae je zal toch eerst een keuze moeten maken over wat je wilt. wil je echt stoppen, ga er dan voor maar zolang je nog steeds drinkt, gaat het je niet lukken om een relatie te blijven houden.
WAT WIL JE RAE? Geef eens eerlijk antwoord, wil je stoppen met drinken? Of ervaar je de alc. nog steeds als je grootste vriend, want dat gevoel heb ik bij je. Je wilt niet stoppen, je wilt eigenlijk het liefst door gaan.
of wil je wel stoppen maar geen moeite er voor hoeven doen. Dan gaat het niet lukken denk ik. Het kost heel veel pijn, moeite, hard werken, tranen en ga zo maar door. wil je dat? Wil je er hard voor werken? wil je huilen en je pijn voelen? Wil je er voor gaan? Want zolang je dat niet echt wilt, kunnen we niets voor je doen. Ook het beste maatje niet.
Jij bent verantwoordelijk voor de keuzes die je maakt in je leven. Jij alleen kan stoppen, dat kunnen we niet voor je doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PatrickB :heart:
Het is geen misdrijf om aandacht te willen. Ook niet om je slecht te voelen. Is het echt zo erg op het moment?
Denk dat iedereen van ons wel eens een zware dip tegenkomt. Ik had die nog een paar dagen geleden. Het zijn maar momentopnames die je leest en misschien lijkt ieder ander, net omdat je je zo slecht voelt, eens zo sterk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, ik heb gedronken en zie nu al weer hoe triest ik zwelg in zelfmedelijden. Alleen maar omdat het leven voor mij leeg is. Nuchter is het één grote leegte. Drank geeft nog een soort van prikkel.
Ik ga er donderdag a.s. aan geloven maar ik heb nu een zwak moment. Ik zou desondanks heel graag willen dat ik mijn ogen voorgoed sluit en eeuwige rust heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gaby

Hi Patrick, begrijp je volkomen, ben ook erg negatief en down momenteel, en das nog zachtjes uitgedrukt, maar ik drink niet, en weet niet eens of dat een voordeel is op dit moment
:angry:



Gaby beloof me dat je niet drinkt en het als een voordeel ziet. Kijk eens hoeveel sterker je bent dan ik!!!!!
Kots gewoon tegen me aan als het helpt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...