Spring naar bijdragen

vrijdag 22 april


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 358
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey Mup,

ja, ik ging naar de AA.
Begon ik te flippen op hun programma. Op de ervaringen ik had bij de NA. Dacht ik: het is zinloos, ik pas er niet, ik drink me kapot.

Ga toch proberen een aantal AA groepen bij te wonen deze week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een akelig gevoel Patrick en Gaby :(
Ik veronderstel dat niets je beter kan laten voelen op het moment? Het zou te optimistisch zijn om te denken dat het morgen plots over is. Maar meestal kruip je daar automatisch weer uit.
Is waarschijnlijk ook heel vermoeiend voor jullie. Je down voelen zuigt heel wat energie uit iemand.
Kan er spijtig genoeg bij momenten van meespreken.
Als het echt teveel wordt ga dan echt even langs de huisarts. Ik heb zo een tijdje op een lichte AD gezeten. Niet het zware spul, verre van. De wereld werd er niet plots roos van maar het vergde allemaal niet zo veel moeite meer.
Ik kan me voorstellen dat sommigen afkerig staan ten opzichte van AD. Maar er zijn een heleboel soorten van AD.
Laat het niet al je kracht wegnemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Patrick ik ben niet sterker dan jou hoor Patrick, zou nu eerlijk gezegd liever drinken, maar heb refusal geslikt, dus dat gaat niet, zit er wel aan te denken om morgen te gaan drinken, niet geschikt om hier te plaatsen ik weet het

elke ,keer als ik toegeef aan drank, voelt het niet goed, maar nu zonder, voelt het ook zo leeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Rae
Hey daar Bol,



nee, ik kan niet vechten.

Ik ben moegevecht.

Voor een gevecht heb je moed nodig

Heb ik niet.

nou lieve Rae, om jezelf kapot zuipen daar is veel meer moed voor nodig hoor. Echt geloof me, als ik jouw berichtjes zo lees vanavond denk ik jij bent ten dode opgeschreven als je zo door gaat. Misschien is het wel heel erg met je gesteld. Misschien kun je inderdaad nooit leren om te stoppen. Misschien leef je nog maar een paar jaar. Poeh wat een naar vooruitzicht zeg.
Ik denk dat het heel erg met je gesteld is Rae.:(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby?? morgen drinken en vandaag refusal geslikt? :D ik wens je succes, zet er maar een emmertje naast dan. en waarom zou je drinken? omdat het pasen is? kom op joh, voel je je eenzaam? er zijn beslist een heleboel mensen die eenzaam zijn met de pasen, ga iets leuks organiseren een paasontbijt of picknicken met een stel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, morgen: doe het niet. Als je het vandaag kunt doe het dan morgen niet ajb.

@Fibo: youtube heeft altijd die drankreclames , ironisch . nee maar dat is nu mijn zwarte humor dat ik er nog kan lachen ook.
Je hebt gelijk. Door de drank schiet ik door die negatieve grens.

Jane4, Fleurtje : mijn baan is momenteel zo enorm geestdodend. Ik drink niet omdat een heel klein stemmetje zegt dat ik voor het leven moet kiezen maar op vrijdagavonden gaat het vrijwel altijd mis.

Ik ben 33. Mijn leven is alleen maarellende en overleven geweest. Ik zie geen doel meer anders dan dat ik anderen niet wil kwetsen en ik weet ook heel goed dat dit in mijn hoofd zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben bezig iets te zoeken op internet om morgen te gaan doen, ben er nog niet uit

weet dat drinken niet helpt, maar dit is nog maar een halve dag en ik heb nu nog 2 hele te gaan pffffffff.........

maar moet niet zeuren ik weet het..... sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha marc,
nou ik heb amper gelegen, wel heel veel
gevolleyed, heerlijk genoten van vrienden
en we zijn daar altijd in een goede bui en met mooi weer:rose:
Verder loopt het met de B&B eindelijk beter
en ik heb een hele leuke gast die hier optreedt in de Schouwburg,
hij is erg tevreden en beloofde me te proberen voor morgen 2 vrijkaartjes
te regelen, en hij heeft de publieksprijs gewonnen op het Leids cabaretfestival
dus ik ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe wachten lieve igor, ik doe ook mee.
Ben best moe. trusten kanjers en dat is voor mij nog steeds iedereen hier van het forum, ook de NOG niet zo'n sterke mensen.
Je moet maar denken, zo hebben we er allemaal voor gestaan. We hebben allemaal die weg moeten lopen als waar de nu nog niet zo'n sterken, voor staan. Maar mensen, als ons het lukt moet het jullie ook lukken. we zijn allemaal mensen. Trusten allemaal tot morgen.:sun::lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook naar bed. Laat dit een testament zijn voor wat drank kapot maakt... ik wil er zo graag van af. Hielp wel om hier te zijn vanavond ondanks alles. Toch die slap in the face even.
Giet restant van blikje 11 leeg en ga naar bed. Vil me morgen maar!

Hoogachtend, dramaqueen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby je zeurt helemaaaaaaaal niet!! Ik vind het knap dat je durft te zeggen dat je drinken morgen wel ziet zitten. Ook dat vraagt heel veel lef. En geeft ook aan hoe diep je nu zit.
Ik kan wel zeggen dat het voorbij gaat maar jij bent diegene die erdoor moet natuurlijk.
Probeer vast te bijten lieverd. Ik weet dat het moeilijk is maar je haalt het zeker.
Als het down gevoel blijft aanslepen zoek dat echt naar iets anders dat je verder kan helpen. Drank is geen optie, dat weet je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Fibo

Patrick, ken je deze
:D



Een chemicus, elektrotechnicus en systeembeheerder komen samen met autopech te staan, auto start niet meer.


Chemicus: "Mogelijk geen brandstof meer."


Elektrotechnicus: "Misschien zit het in de bedrading."


Systeembeheerder: "Als we nu eens uitstappen en weer instappen, misschien doet ie het dan wel weer."



:D

Dank je. :) Toch nog geglimlachd vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...