bolletje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ik heb gisteren een hele hoop kikkervisjes gekregen van iemand Igor. die ga ik vandaag in een grote teil zetten. Verder een beetje aan de poets, want als jij morgen komt moet het netjes zijn. Toch? Ja en verder een beetje rommelen en gamen.En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 ik ga even bij mams op bezoek en verder.... heerlijk lui in de tuin liggen bakken met K&B met een boek. en als het te warm word dan duik ik in het zwembad met k&B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 is even kijken hoever yvonne is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Goedemorgen allen,Vandaag beginnen we met een tripje naar Parijs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Goeiemorgen allemaal:DLees gisteravond over de lentekriebels...Hier nog 1 die er last van heeft.Tuintegels dus even op de wacht gezet gisteren voor vandaag.Nu dus eerst maar even een bakkie en een peukie en dan de buren wakker stomen met mn hogedrukding;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Gadverdamme Blondie!!! Jij ook al Fleur niets :( ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Good morning alle langslapers.... Igor, de badkamer is weer helemaaaaaal mooi. En heb de hond ook al uitgelaten.... blondie..... NU met een hogedrukspuit? Op zo'n dag dat iedereen lekker gezellig buiten wil zitten? Pfffff ben blij dat ik niet naast je woon..... en hoop dat de buren hier niet gaan klussen vandaag hoor. Fleur helemaal geen lentekriebels meis? Stuur ik wel even wat attributen naar je hoor: Bol, zo leuk die kikkervisjes... weet het nog van toen ik klein was....aanpassing : oeps, foute naam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Je mag wel meelopen Fleur, heeft een prachtglimlach;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 goedemorgen mede paas forummerskan nog niet ontbijten,want dochter lig nog te slapen,dus wachten we daar maaropmensen die het moeilijk met zulke dagen hebben gewoon doen wat je normaal ook altijd doet dan zal je zien dat heus wel meevalals je van tevoren al verwachtingen gaat treffen gaat het misik deed dat ook altijd ...van ...het moet gezellig zijn we moeten dit en datnee we moeten niks en we zien wel waar we zin in hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ja zal ik wat achter jullie aanlopen zekers? Nee echt niets Vonneke..Misschien ben ik er nog niet klaar voor maar het zou wel leuk zijn. Ze mogen ook gewoon kriebeltjes voor mij hebben hoor. Kan ik me laten bedienen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Je mag terug glimlachen Fleur... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 ooooohhhhhhhhhh dat is stout :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Je klinkt goed Snoep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Fleur, verkijk je niet op die lentekriebels. Bij mij is het niwet meer dan dat. En daar zal het wel bij blijven ook. Ik ben ook wel blij dat je mijn buurvriouw niet bent Blondie. Vandaag wil ik alleen maar vogels horen in de tuin. Maar dat zal wel niet lukken. Ik heb nogal luidruchtige buren. Misschien gaan ze met de paas een dagje weg? :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Buurtjes boven mij hebben me vanmorgen al wakker gestampt...Ruzie die ik letterlijk kon volgen.En ach, de kerk hier luidt ook zijn klokken nu, dus tijd voor de schoonmaak !!!Heb ik vanmiddag nog even tijd om plaats te gaan nemen op het terras voor een ijsje:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Je weet nooit Mups...zoals ik zei, koekjes aanbieden en knipperen met die wimpers Ik ga ff meneer de schildpad zijn ontbijt brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 goedemorgen kanjers, net jullie ontbijt gemist, maar de badkamer was vrij dus fris en monter aan het paasontbijt. Dag 9 voelt raar, ik voel me zo ...... nuchter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Kerkklokken is toch iets anders dan een hogedrukspuit naast je tuin. Vind ik. Fleur, koekjes aanbieden. Is dat een soort geheimtaal voor .... ? * ben zeker nog niet wakker. Allemaal tikfouten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ah, ik zie dat de badkamer vrij is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 goeiemorgen mensenalweer die zongaat het al vervelen?hier niet hoor; heb een Italiaans/Belgse fam. die in de tuin eten nude paaseitjes zijn verstopt voor hun dochter en de sfeer is weerouderwets gezellig.Het optreden van die cabaratier (hij logeert hier dus) was echt klasseen Jane zat gezellig met een ADB-vriendin op de 4e rij vooraan, nog een rij vóór zijn vrouw, ha ha,enne onze belg zegt: zalig Pasen, jij ook Fleur? Dat zeggen wij bij Kersten met Pasen worden we geacht vrolijk te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Vonneke. Kun jij je ongeveer nog herinneren hoelang die metamorfose geduurd heeft van kikkervisje tot kikker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Zo Blondie, ben jij ff lekker wakker geworden met ruzie bij de buren? Kun je niet schreeuwen dat het pasen is?Jan dat gevoel dat je nuchter bent, daar moet je nog ff aan wennen maar dan is het geluk zo overweldigend. Geen kater meer, je niet afvragen wat er die dag van te voren is gebeurd, uitgeslapen zijn, en echt kunnen genieten. Dat wil je toch nooit meer kwijt;)Hup hup vooruit Mup. Douchen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 fleurnormaal gesproken toen ik nog dronk..heeeel lang geleden..hahajaagde ik iedereen altijd op..ontbijt op tijd,,dan weer dit en dat doen..en wat kregen we .....ruzienu doen we gewoon hoe het uitkom en waar we allemaal zin of geen zin in hebbenja ik heb het al een beetje doorzo en nu ga ik douche: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 april 2011 Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Ja hoor, wij zeggen zalig Pasen . Is ook een heilig moment hé vandaar het zalige.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 april 2011 Pfffff, weeeeeken volgens mij Bol.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden