Primula Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Yvonne daarom staat er ook een knipoog hoor!Maar die staat geloof ik niet op de juiste plek.Voor jou een welterustenmaantje (op de goede plek) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Dat heb ik nooit gezegd Primula..of heb het in ieder geval niet zo bedoelt. Ik wil leren meer niet. Ik ga jullie latenSweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Lieve Fleur... ik denk dat ik dan jouw vraagstelling niet goed begreep. En als ik je nu lees... ja... dan ga ik iets meer jouw vraag begrijipen. Maar ik zit nu zo vreselijk te gapen dat de tranen mij over de wangen rollen... Ik moet echt naar bed (hihi, dat heb je met mensen die wat ouder worden ) . Maar ik ga hier echt nog op terug komen. Oh lord.... zat net te denken of dit niet een apart draadje waard is.... nog meer bomen in het bos dus:D. Nee hoor, we moeten hier gewoon op de dagdraad over kunnen praten... Alleen van mijn kant niet vanavond meer.... Trusten my dear Fleur.... sweet dreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Ook niet meer van de mijne vonneke. Ik ben zo vroeg opstaan niet meer gewoon. Het was gewoon een je weet wel of niet..ben beetje knorrig vandaagSlaapwel lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Lieve fleur, Het is BedoelD, niet bedoelTI like this Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Je bedoelt het goed hoop ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Ha jaap, hoe gaat het met je tuin??Is een draadje voor nu! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Jeetje, ik bedoelde bedoelDTOk, maar ik ben nog steeds een toffe tiep, ok? Een gezellige gozer, hm? Een koddige vent. Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Goedenavond,Fleurtje, niet omdat we maatjes zijn maar ik snap je denk ik, zit er hetzelfde in.Misscien is het omgekeerd en zijn we daarom maatjes.Net zo iets als met de kip en het ei, ik ga voor de kip trouwens...Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Primula,Met de tuin gaat het prima, beetje droog he. Maar de groente groeit nog door. Tuinbonen groeien erg snel zeg. En onkruid ook trouwens. Maar ik heb er nog lol in. Ik zal eens kijken naar het draadje, nog niet gelezen.Rae tuurlijk ben jij ok. Maar taalfoutjes mag hier van mij, zo ontwikkeld de taal zich ook nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 kom jullie even welterusten wensen,(ex)vriendje heeft gebeld, maar was toen aan het werkm verder nog niet gehoord, misschien morgen, gelukkig geen dorst van gekregen, heerlijk dagje gehad, lekker in de tuin, toen echt lekker gewerkt, en nu echt lekker slapen voor een ieder die trek heeft sterkte!!!!doeiiiiiiiiiiiii................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 oh ja, las ergens verse munt, dat had ik een paar jaar geleden in de tuin ,gestekt van de buren, heerlijke thee van gedronken, wil ik wel weer,is gewoon weg gegaan uit tuin? kan ik dat gewoon bij een tuincentrum kopen? moet eigenlijk op de tuindraad, maar las het hier ergens,vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 ga hier ook afsluiten. Trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Jaap, je bent een held. Ik hou van taalvertwikkeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Ha Gaby! Ja zet eens wat op tuinperikelen.En nu naar bed joh!Ga ik ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 munt zomaar weggegaan? Dat kan je vast wel van iemand krijgen. Groeit zo snel en met wortels onder de grond verspreidt het zich. Beetje rondvragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Zo ik sluit deze dag voor mezelf af. Nog wat lezen in bed en dan naar dromenland. Niet te koud hoop ik, want tijdens het kamperen heb ik 's nachts wel koud gehad in mijn tentje. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Goedeavond nog even, net thuis, drukke dag gehad. Geloof dat ik een, voor mij, zinvol gesprek over minderen heb gemist. Hopelijk komen we er nog op terug. Fijn de openheid die Fleur hier aan geeft.Slaap lekker allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 april 2011 Rapport Share Geplaatst 26 april 2011 Fijne dag gehad hier...Helaas geen kanjer gesignaleerd.Rae, was je kamer geruimd ??????????????????????????????/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Nee, blondie, mijn flat is nog steeds een puinhoop. Op z'n vlaams, een mesthoop. Ik heb vandaag noch mijn begeleidster ( ) noch mijn zus binnengelaten. Vanwege de schaamte. Ik ontvang graag gasten in een prettige omgeving .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Beste Snoepje,Hoe lang is lang, wat die Tramadol betreft? Wat is nde reden dat de huisarts wil dat je ervan af gaat?Zoals je misschien al weet heb ik chronische pijn en bij andere pijnstillers ging ik steeds meer gebruiken. Ik slik ook al jaren Tramadol en probeer het daarmee te redden. Het is geen wondermiddel, maar het helpt wat. Mijn huisarts heeft het er nog niet over gehad dat ik ermee zou moeten stoppen. Ik ben benieuwd wat hij/zij gezegd heeft.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 pb lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 april 2011 Rapport Share Geplaatst 27 april 2011 Bolletje, dit is heel herkenbaar. Ik ben ook zo'n perfectionist.Mijn therapeut zei toen ik mopperde dat mijn "to do"lijstjes nooit korter worden, dat ik misschien beter een "ta da" lijstje kon maken, om te zien wat ik wél gedaan had. Ik vond het een goede tip.Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden