igor Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 goede morgen allemaal. shahire ben je druk met de ontbijttafel?hier is al lekker verse koffie en beschuit met.................... aardbei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 krrrttsskrrrtkrrrts nou nog 1 beschuitje voor straks . ik spring eerst onder de douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Summer Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Goedemorgen igor, en de rest:rose::present:Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 ik sta nog steeds droog summer, en als ik eerlijk ben bevalt het me goed (vooral s'morgens ) en nu maak ik echt een sprong anders is snoepje meer weer voor of ze sta als een idioot aan die deur te rammelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Goeie morgen superkanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 zo even m'n beschuitje nog. en dan zal ik zo eventjes....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Iggie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 goedemorgen dames. Iedereen alweer fris en fruitig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 ik wel mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Nou inderdaad zeg Igor! Ik ruik het van verre. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ik vind het maar koud vanochtend. Het gaat me te ver om de cv nog aan te doen maar anders .. Straks eerst maar opwarmen onder de douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Morning Muppie. Hoop dat je het vandaag weer wat makkelijker krijgt dan gisteren.Ga je morgen nog iets leuks doen voor jezelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Fris weer op.Fruitig wat minder.Gisterenavond gedronken.En heeft het geholpen ?Gebracht wat ik wilde...Nee, dus:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 O shit Blondie, wat jammer nu. Hoelang stond je nu droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Ruim 3 maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Blondie, nee hè! Wat onwijs jammer, waarom nou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 goeiemorgen mensen,Blondie meis, wat jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Geen excuus Eks, dat is er nooit...Niet om kunnen gaan met spanning en vervallen in oud gedrag,vrees ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Pak de draad weer op hoor, lieverds.Bek op het stuur en trappen !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Goedemorgen lieve mensen...hier klaar voor de dag en natuurlijk blij om jullie te zien....Blondie: inderdaad jammer..maar ik herken het nood of drang om gevoelens te onderdrukken...we moeten blijven zoeken om gezondere manieren om onze gevoelens te laten zijn en uiten, veel sterke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Nee, dat weet ik wel Blondie. Maar misschien kun je er dan de volgende keer wat mee...Ik vind het zo jammer voor je. Zelf baalde ik altijd zo van mezelf na een uitglijder, niet te filmen:o Nu helpt dat gevoel me juist om niet te gaan drinken. Maar maak jezelf maar niet te boos op jezelf, je hebt er in ieder geval 3 maanden geen rotzooi ingegoten! En daarvoor ook een lange tijd niet!En nu een schop onder je achterste en niet meer doen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 3 mnd.? Ga je nu weer van voren af aan tellen of kun je het als een slippertje zien. Probeer gewoon weer verder te tellen wijfie, want anders is het misschien toch erg moeilijk. Weer van vorenaf aan beginnen.We hebben een weekpact. Misschien wil je daar maandag ook je naam bij zetten. Geeft toch een steuntje in je rug.Had je erg veel spanningen dan?Morghu lieve susan. Jij gaat nog steeds erg goed hé? Er zijn veel tornado's in amerika. Maak je je nu zorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 Die trap onder mn achterste blijf ik nog wel effe voelen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 29 april 2011 Rapport Share Geplaatst 29 april 2011 doorgaan met stoppen... the story of my life...heb het moeilijk, ik mis mijn dochter zo erg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden