Primula Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 @Lytse,Hoe ist mei dei hjoed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 17 mensen ingelogd goede avond allen. heb ik nog nieuws gemist? ik kom zo binnen vallen en spring eerst eventjes onder de douche, dan lees ik het straks wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: Primula@Lytse, Hoe ist mei dei hjoed? gedronken???( begrijp het...dialect) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 mama gaat ff cupcackes bakken...laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hi Lenie,ik ben bij mijn ouders. Als ik van de week wel in mijn eigen huisje ben laat ik het je zeker weten!!!Hoe lukt ie op dag 5? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeNu moet ik m'n bek houden..ha.. Ik wou bijna vragen, Niets.. Brijderloop?.... Nee hoor je hoeft absoluut je mond niet te houden. Idd van de week weer naar de Brijder, eens kijken wat ze voor plannen hebben gemaakt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Spring er vlug even binnen tussen twee schepen door. Goed dagje gehad, doch blijf nog weemoedig vanbinnen. Hop dat dit gevoel vlug voorbij gaat. Om antwoord te geven op uw vraag Lytse, ja, en veel te veel.Zie ik daar borrie, igor, Yala, eks, harry, vonneke en nog zovelen meer ?? Drukjes hé ?Kom later ff terug hoor, het schrijven hier verlicht mijn gevoel alweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Primula, ben benieuwd naar je tuinperikelen. En verliefd zijn is idd een goede drive.Niwi ik probeer te aanvaarden dat ik waarschijnlijk nooit gewoon 1 drankje kan nemen omdat dan het hek van de dam is. Maar moest even heel hard mijn neus stoten geloof ik!!!Lenie, lekker cupcakes!!! Je weet wat ik woon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Will....leuk je even te zien ,zal er straks vast niet meer zijn als je terug komt maar dikke knuffel voor jou!!Hoop dat alles goed met je gaat!!!!!!!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ik ga nog even een theetje drinken.Tot morgen.Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Hey Yaja, die knuffel doet het hoor, wat heb ik ze nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: NietsHi Lenie, ik ben bij mijn ouders. Als ik van de week wel in mijn eigen huisje ben laat ik het je zeker weten!!! Hoe lukt ie op dag 5? het gaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 @Yalala: Het valt me nu opeens op: wat heb jij een prachtig onderschrift/handtekening.Ik heb er nog steeds niets staan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: NietsPrimula, ben benieuwd naar je tuinperikelen. En verliefd zijn is idd een goede drive. Niwi ik probeer te aanvaarden dat ik waarschijnlijk nooit gewoon 1 drankje kan nemen omdat dan het hek van de dam is. Maar moest even heel hard mijn neus stoten geloof ik!!! Lenie, lekker cupcakes!!! Je weet wat ik woon ja weet ik, maar je bent niet thuis...jammer joh!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Borrie hoe gaat ie? nog op je kop gehad maandag?ik lag net helemaal in een deuk. voor diegene die knabbel kennen. ik was aan het douchen en heb alle kleding zo op de grond laten vallen. kom ik achter het douchegordijn vandaan staat knabbel te worstelen. ze heeft mijn onderbroek strak over het hoofd en een pootje door de beenopening hoe ze het voor elkaar kreeg???????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 @ Will: dan krijg je er ook 1 van mij.... Een hele stevige.Zet ém op he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Ha Primula, heerlijk. Wat zijn jullie toch een warme gemeenschap, dat doet me zo'n goed hé . Jullie hebben geen idee. Nu moet ik echt ff weg, brb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 gewoon een hand, Will....is toch ook wel goed zeker ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Vandaag bietje op en af. Maar id tuin gewerkt. Raar toch die gevoelens van alleen zijn. Maar voorheen gingen de weekeinden beter maar de dagem na de weekeinden slechter dus met dat in gedachten hou ik maar balans.Benieuwd of bolletje nog wat gevangen heeft vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: Primula@Yalala: Het valt me nu opeens op: wat heb jij een prachtig onderschrift/handtekening. Ik heb er nog steeds niets staan.... thanks..............ik lees het elke dag en helpt me elke dag weer een dag verder!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 enne...pikken mag van mij hoor primula!!!!!!Als je er wat aan hebt!!!!!!!..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: willHa Primula, heerlijk. Wat zijn jullie toch een warme gemeenschap, dat doet me zo'n goed hé . Jullie hebben geen idee. Nu moet ik echt ff weg, brb. WIJ zijn een warme gemeenschap zou je moeten zeggen Will, want jij hoort er helemaal bij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Joehoe kanjers ik ben weer terug.Heb helemaal maar dan ook helemaal niets gevangen. Was veel te heet dus de vissen werden sloom en hebben geen eetlust.Verder was de hengel er eentje van lik me vestje en het water zat vol met planten dus zat ik konstant vast. Bovendien waaide het veel te hard waardoor ik niet fatsoenlijk uit kon gooien.Ik wil er maar mee zeggen dat het niet komt omdat ik niet kan vissen, maar dat het echt komt door allerlei omstandigheden. Maar ik heb ontzettend genoten en heel veel plezier gehad. En verbrand.Wel een hoop kikkervisjes mee genomen. Heb er nu genoeg.Ook ff flink last gehad van trek maar ja, refu geslikt dus dat was safe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 quote: Originally posted by: Primulaquote: Originally posted by: willHa Primula, heerlijk. Wat zijn jullie toch een warme gemeenschap, dat doet me zo'n goed hé . Jullie hebben geen idee. Nu moet ik echt ff weg, brb. WIJ zijn een warme gemeenschap zou je moeten zeggen Will, want jij hoort er helemaal bij....Ben ik het helemaal mee eens Primula: Wil, hoe kan dat nou... je hebt het opeen over 'jullie' terwijl je zolang hier een heel belangrijk meeschrijver was??? Kom op man..... wordt weer 'wij' ipv 'jullie'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2011 Igor, je hebt er toch wel even gauw een foto van gemaakt he? Ik lees een beetje mee. Ben aan het voorbereiden voor het werk morgen, maar spiek af en toe even hier bij jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden