Spring naar bijdragen

Zondag 1 mei


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 324
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen:D

Lekker zo weer in mn tuin aan de gang, tuinhuis verven.
Gisteren heerlijk met de kids op de vrijmarkt gestaan.
Helaas minder verkocht dan de ze ingeslagen hebben, dus staan alweer dozen vol voor komende vrijmarkt;)

Nu eerst een bakkie koffie en lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje
:heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::)
En Harry
:heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::):heart::rose::sun::)
En voor de anderen: Goedemorgen :)

Gisteravond vroeg naar bed met hoofdpijn en er vanochtend weer mee opgestaan. De paracetamol was op maar ik had niog Ibuprofen liggen. Eigenlijk een beetje te zwaar middel voor hoofdpijn maar toch genomen. Knap er wel iets van op maar echt fit ben ik nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan toch ontzettend knap dat je het droog gehouden hebt kerel, chapeau. Misschien de volgende keer niet meer mee gaan als je het er moeilijk mee krijgt.;) Er zijn nog zeveel plekken waar je niet geconfronteerd wordt met drank.

Dappere kunnen jullie moeilijk praten met elkaar?

Moghu Muppie.:heart:

En uiteraard Har.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sowhat

Hoi Jan,


Wat is er met je ogen,en wat was je vervelende start deze morgen?



Ik zie heeeeeeel slecht! Gisteravond zij een vrouw dat ik op George Clooney lijk!!!
Ik blijf kijken in de spiegel, maar zie hem absoluut niet. Ik denk dat een oogoperatie de moeite waard is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen, heb tot 10.00 uur uitgeslapen, heerlijk!

Fleur en Harry van harte gefeliciteerd :):rose::present::musicnote::):rose::present::musicnote::):rose::present::musicnote:

Dinah ook van harte, knap hoor :):rose::present::musicnote::):rose::present::musicnote::):rose::present::musicnote:

En dan nu een iets langere voor mijn maatje Eks, die vandaag 6 maanden niet dronken heeft
:):rose::present::musicnote::):rose::present::musicnote::):rose::present::musicnote::):rose::present::musicnote::):rose::present::musicnote:

En voor Yajala, maar die heb ik een tijdje niet gezien, :):rose::present::musicnote::):rose::present::musicnote:

Zo dat heb je met de eerste van de maand he? Fleur ik volg jullie evaluatie en zal zeker reageren:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
jan1000




Ik zie heeeeeeel slecht! Gisteravond zij een vrouw dat ik op George Clooney lijk!!!


Ik blijf kijken in de spiegel, maar zie hem absoluut niet. Ik denk dat een oogoperatie de moeite waard is.



Was ze dronken?


:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jan

was gisteren ook in de stad hier
en zag ook alleen maar drank
sommige mensen kunnen heel goed feest vieren zonder drank,maar ik heb om los te komen toch echt wat nodig
maar dacht ook gelijk dan kan ik de rest van me leven geen leuke feestjes meer beleven
hoe dan andere dat dan?

zo ga nu lekker douche want de rest is gelukkig al weg,kan ik gelijk eens goed schrobben,want die igor is makkelijk hoor,de boel de boel en weg is ze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, er worden hier heel veel slingers uitgedeeld merk ik, dus hier is de mijne :D:musicnote::heart::sun::moon::present:;):sun::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present:;):sun::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present:;):sun::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present:;):sun::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present:;):sun::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present:;):sun::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present:;):sun::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present:;):sun::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present:;):sun::rose::D:musicnote::heart::sun::moon::present:;):sun::rose: voor alleen die het komende hebben ;)

Ikzelf voel me al enkele dagen heel erg slecht. Draaiingen in de maag, spijt, schuldgevoelens, denken, denken, denken, gewoon niet lekker in mijn vel. Vrijdagavond me laten gaan, was lang geleden, maar draag daar nu nog steeds de naweeën van. Ik zie het allemaal plots weer heel somber in, mijn toekomst, waar ik naartoe ga, de vriendinnen, alles eigenlijk. Het enige standvastige punt in mijn leven is mijn Bazma. Die lijd met mij mee en probeert me zo goed als mogelijk te troosten. Raar hoe zo'n poes die dingen kan aanvoelen hé. Ik van mijn zijde voel ook aan dat het beestje zich soms erg eenzaam voelt en ook zij haar draai niet goed kan vinden. We zijn een echt stel :D

Afin, ik verwacht hier subiet wat volk om samen in mijn kersverse tuin te komen middageten, maar zelfs dat krikt me niet echt op. Vanavond de nightshift. Ik dacht echt er door te zijn, maar het slaat me nu heel erg hard terug in mijn gezicht. Drang om te drinken krijg ik er niet van, toch één goed punt !!

Toch veel bekend volk hier en voor diegene die ik niet ken ook, allemaal een fijne zonnige droge zondag gewenst. Ik zelf ga de Cava laten passeren vanmiddag B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke Bol, ik wens je een rustige plek en een goede vangst.

Snoepje, ik weet dat niet hoe anderen het doen. Voelde gisteren wel dat ik er niet bij hoor zo.
Ik kan vrolijk zijn, maar voorlopig wil ik dit soort bijeenkomsten vermijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan wel prima toekijken als anderen drinken. zoals gisteren op de terrasjes. Ik let er nu natuurlijk extra op omdat ik er voor mezelf veel mee bezig ben: denken over drinken, het waarom enzo.
Gisteren zag ik behoorlijk wat mensen op de terrassen al om 13.00 uur met een pilsje zitten. Dat doet me dan niks. Denk alleen wel, jeetje zo vroeg al? Maar dat heb ik zelf ook nooit gedaan dus misschien daarom. En ik denk: die zijn een gezellig dagje aan het vieren, met een pilsje. Waarom niet?
Straks als ze thuis zijn gaan ze weer over op koffie of een colaatej. Weet ik veel? Dat kan toch?

Afgelopen week hoorde ik op tv wel dat volgens het Trimbos Instituut 1 miljoen Nederlanders teveel drinken. Dat is 1 op de 16!! :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Den boven is klaar...nu den beneden..

:huh:. Hey will, ik ben een standvastig punt, en héél gemakkelijk in de omgang :D. Ben ik weer niet uitgenodigd seg :angry:
Ach ja ik moet toch poetsen :). Jieeeeeeepieeeeeeee B) not

Weer weg...er komt niets zinnigs uit die mond maar wel uit die handen.

Is den George hier??? Njammie...ok voor jou geef ik mijn vrijgezellenbestaan dan weer wel op :D

Laters
:present:

En nen dikke kus voor Will :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve Rekel.
Blij dat je toch ff binnen komt wippen kerel.
Ja schuldgevoelens zijn rotgevoelens maar ik zeg altijd dat je je alleen schuldig kunt voelen als je bewust gekozen hebt om iemand pijn te doen. Dat heb jij denk ik niet gedaan hé? Anders verlammen schuldgevoelens en belemmert je om een fijne toekomst te hebben.
Je schiet n.l. helemaal niets op met schuldgevoelens. Probeer ze van je af te zetten Willbillie, dan krijgen andere gevoelens de ruimte.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...