snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 mupkeniet er gauw tussen uit piepen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 witte..... sta wel online, maar krijg niet alles mee hoor.maar zal wel even gaan zoeken/ lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 YVONNE WIL JIJ HET VAN ONS OVERNEMEN??Dan hoef je van mij en mup morgen niet met Igor mee naar de sportschool!!Wedde dat we het heus niet hoeven te doen dan Mup:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Lenie w8Ik vroeg alleen maar hoe het nu met je nek ging... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: witteHet blijven kinderen he Lenie;) Gaat t weer een beetje met je nek?? gevonden!!!!nee die compleet vast...zit hier al met Reflex te sprayen en met een pittenkussen in m'n nek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Had ik je vandaag al gezegd hoe dol ik op je ben Witte? (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Ha; de bestelling(ik doe maar vast of het al moederdag is)1 croissant, verse jus, eitje met spekop geroosterde boterham, grote pot zwarte koffie,en een lekkere bonbon in de vorm van een hart.oh ja, en op bed graag rond 7.30 uur, want daarna zussendag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 witteyvonne is een paar dagen logerenik wil graag koffie met op geklopte melk en een broodje gezonden de kids stuur ik wel even prive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Een lekkere kop koffie en een broodje kaas op bestelling Mupke en Witte. Graag om een uurtje of zeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 'k zal die van mij eens wakker maken....issie klaar met eten voor 20.00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Nou moe. ik ben mn bestellingenopschrijfboekje kwijt. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 quote: Originally posted by: MupkeNou moe. ik ben mn bestellingenopschrijfboekje kwijt. Tot later! stuur het maar pb naar mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 pak maar een briefje Mupgeen smoesjes hooren anders uit je hoofd leren19.45 uur overhoren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Sterkte en beterschap ermee Lenie.Hmmm ik heb nog is ff de zoekfunctie doorgenomen, maarre ik lees niks van een weekendje weg van Yvonne hoor Snoepie.Jane, jij heb toch zelf nog wel wat pannekoekbeslag over van koninginnendag???Lekker ben jij Mup, je laat me toch niet alleen met al die vroege eters..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Hey Lenie, ik begrijp dat het misgegaan is deze week?Jammer, je was zo goed op weg.Nu weer opstaan en verder!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 jawel Jan.......maar nu even niet.........&^*%^#$ zooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Geen smoesjes voor mijn ontbijt hoor simpel een bakje zwarte koffie en een broodje kaas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Ik denk dat we weer wat doorschieten in onze lol(jaja ik vind t lollig)Als iemand t moeilijk heeft, ja dan weer terug naar de realiteit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 2 kg Witte, kopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 lenie wat er ook mis gaatgeen rede om te gaan drinken..help toch nietwordt je alleen maar bozer..adem halen en ga thee zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Wie bedoel je dan Witte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Goedenavond, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Blijven opletten Jane..adb forum weet je nog:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Lenie je hebt toch net een afspraakgemaakt om te gaan lopen met niets?Je gaat niet drinken hoor!ha harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2011 Heee Harry,Leuk dat ik je online zie.Kan ik je eindelijk is feliciteren met je jullie twee maanden :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden