lady jane Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 ok Bor, thnxHeintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 ik hoor zoveel goede berichten over de "Veluwse Bron'' maar is niet dicht bij mij, maar misschien toch eens de moeite waard om een keer een dagje naar toe te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 bollie kun je er niet makkelijker wat 'oude'vis eruithalen? de kleintjes worden vanzelf weer groot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 die ken ik niet gabyik ben Elysiumfanerg groot, maar mooien geweldige opgietrituelenPutten is ook geweldig (en redelijk betaalbaar)ik zeg doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Bol, ik krijg ook een nieuw vijvertje, want ze moet wat verplaatst worden, had jij niet eens foto's geplaatst van de jouwe? zit nu te bedenken hoe ik het wilen dat met die kikkervisjes is volgens mij niet helemaal gelukt, volgens mij enkel flap sorry, hoort op een ander draadje ,zal dar verder posten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Gaby,Bol noemt het een vijver, dat is haar aangeboren bescheidenheid, in werkelijkheid heeft ze een soort binnenzee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Waarom moet godallemachtig alles op "andere draadjes" ik word daar doodziek van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ja hoor, kom ik terug van een wandeling met de hond van anderhalf uur is de koffie op en mijn broodje kaas is ook weg. GRRRRRRRRRRRRR:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 ik ken de Veluwse Bron ook niet hoor Jane, maar hoor de laatste tijd veel goede berichten over.Putten vindt ik geweldig in de zomer, met die hertjesen elysium, ja het hele jaar door en liefst elke dag heerlijken Ridderode is met kerst open! niet zulk lekker eten, maar wel een bioscoopzaal en fijne opgietingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Goedemorgen Teveel!Ik ben hier nog niet zo lang, maar er zijn zoveel draadjes, dacht dat voor tuinvragen een appart draadje is, en dat de dagdraad meer voor het ontbijt en de alcoholgerelateerde berichten waren???zoveel draadjes raak helemaal in de knoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 goed zo borretje. en gaby van mij mag je ook wel op dit draadje blijven hoor het is toch DE HUISKAMER hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Aicha kijk eens even bij snoepje. volgens mij heeft ze nog wat aan de kin zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Borretje het wordt heerlijk weer vandaag. Inderdaad een goed idee iets leuks met je kind te gaan doen.Maak er een leuke dag van:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 een binnenzee Bol? ehmmm tsja bij mij is het toch echt een vijverTJE met salamandertjes enzo en ja ik wil ook graag weer kikkers, alhoewel ik begrepen heb dat je die niet kunt ''houden'' maar lijkt me zo leuk om nu weer kikkerdril te hebben (al lacht iedereen in mijn omgeving me uit, denken dat ik gek ben hebben ze nog gelijk ook het is toch de tijd voor dril? zou ik toch gewoon uit elk slootje moeten kunnen scheppen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 ik ben eventjes weg latersssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 OH, ze zit helemaal onder de aardbeien en broodje kaas en slagroom. Dat krijgt ze er na een uur douchen nog niet af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 gewoon even met je panty gaby. en bol heeft inderdaad een zeeeeeeeeeee van een vijver. daarom dacht ik ook eventjes de vijver leeg laten lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 ik hoop dat snoepje allergisch is voor aardbeien whoeaaaa ziet ze er zo zelf uit als een aardbei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Bor hem ook niet teveel verwennen hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 sorry was niet gemeen bedoeld hoor. maar het idee is leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Igor dan hebben we straks een supergrote aardbei om op te peuzelen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Ja Igor maar die kleine visjes zijn geen koi-karpers en dat is nu juist wat ik wil. Niet allerlei soort vis maar wil echt alleen die grote joekels. Bovendien worden ze echt heel tam, en ze zijn, vind ik zelf, erg mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Bor ik zou naar de detox gaan maar zat op dat moment vol dus omdat ik niet langer wilde wachten ben ik zelf maar aan het detoxen begonnen. Wel met behulp van medicatie van de huisarts en een biertje heb ik ook nog wel af en toe gesmokkeld. Maar vandaag niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 Dappere Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 5 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeIk heb voor vandaag besloten dat ik geen trek wil hebben,ik wil het niet, ik wil het niet en ik wil het niet hebben vandaag.ik doe met je mee Bor , Goed plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden