Spring naar bijdragen

Donderdag 5 mei

witte

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bol, ik krijg ook een nieuw vijvertje, want ze moet wat verplaatst worden, had jij niet eens foto's geplaatst van de jouwe? zit nu te bedenken hoe ik het wil

en dat met die kikkervisjes is volgens mij niet helemaal gelukt, volgens mij enkel flap ;)

:huh: sorry, hoort op een ander draadje ,zal dar verder posten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ken de Veluwse Bron ook niet hoor Jane, maar hoor de laatste tijd veel goede berichten over.

Putten vindt ik geweldig in de zomer, met die hertjes

en elysium, ja het hele jaar door en liefst elke dag ;) heerlijk

en Ridderode is met kerst open! niet zulk lekker eten, maar wel een bioscoopzaal en fijne opgietingen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Teveel!
Ik ben hier nog niet zo lang, maar er zijn zoveel draadjes, dacht dat voor tuinvragen een appart draadje is, en dat de dagdraad meer voor het ontbijt en de alcoholgerelateerde berichten waren???

zoveel draadjes raak helemaal in de knoop :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een binnenzee Bol? :o

ehmmm tsja bij mij is het toch echt een vijverTJE met salamandertjes enzo en ja ik wil ook graag weer kikkers, alhoewel ik begrepen heb dat je die niet kunt ''houden'' maar lijkt me zo leuk om nu weer kikkerdril te hebben (al lacht iedereen in mijn omgeving me uit, denken dat ik gek ben :huh: hebben ze nog gelijk ook :D

het is toch de tijd voor dril? zou ik toch gewoon uit elk slootje moeten kunnen scheppen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor ik zou naar de detox gaan maar zat op dat moment vol dus omdat ik niet langer wilde wachten ben ik zelf maar aan het detoxen begonnen. Wel met behulp van medicatie van de huisarts en een biertje heb ik ook nog wel af en toe gesmokkeld. Maar vandaag niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...