Spring naar bijdragen

Donderdag 5 mei


witte

Aanbevolen berichten

Ja precies Snoepje, juist op dit soort dagen. Vrije dag, zonnetje. En dan krijg ik beelden dat ik even gezellig een drankje neem. Net zoals de dames in de reclame dat weleens doen

Maar ja, ik drink zelden zoals de dames in de reclame. ziet er helemaal niet elegant uit bij mij. Fles bier aan de mond. :D:P Nou, laat maar dan. Wel goed om dat beeld dan ook maar paraat te houden.
Koffie is ook lekker. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 270
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hey Gunn, ik vind je bijdrage erg waardevol.
Ik begrijp dat je aan het begin van een proces staat wat je niet kunt overzien.
Tussen de regels door lees ik twijfel.
Door te schrijven wat je bezig houdt bereik je ongetwijfeld mensen die iets met de inhoud ervan kunnen doen.
Ik herken de zielepijn zielpijn wat aan de wieg heeft gestaan van mijn verslaving.
Om deze niet te hoeven voelen verborg ik mijn pijn en kwaaltjes met de nodige sarcasme.
Maar begreep later dat met synisme en sarcasme ik mezelf naar beneden haalde.
Ik ben daar dan ook maar mee gestopt en begonnen wat positiever te denken in plaats van mijzelf de grond in te boren.
Wees blij dat je overdag je beslommeringen hebt in de vorm van werk al geeft dat momenteel geen bevredeging.
In het leven gaan dingen niet vanzelfsprekend.
Niet met, maar ook niet zonder drank.
En toch is het vrij simpel en biedt zich aan door dagelijkse omgang en relaties met onze medemens.
Het vraagt de nodige inspanning en mensen om ons heen zijn uiteindelijk onmisbaar om de verslaving achter ons te laten.
Niet van vandaag op morgen, nee, de ontwikkeling gaat met kleine stapjes soms voorwaarts, soms is het nodig een stap terug te doen uit zelfbehoud.
De ontwikkeling krijgt gestalte door veel op dit forum te lezen en laten inwerken.
Even stil staan bij wat wordt geschreven, eruit halen wat bruikbaar is en de rest bewaren voor later.
In de fase waar jij zit Gunn kun je nog geen effectieve hulp bieden, maar wel in de vorm van je ervaringen hier op te schrijven en met ons te delen.
Ga niet te snel, eenmaal de stap gemaakt staat je verder leven in het licht van positieve veranderingen.
Ik wens je daarbij veel sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, pas gestopt zijn de associaties met drank nog volop aanwezig en kunnen ieder moment om de hoek komen kijken.
Belangrijk is denk ik dat je de situatie aanvaard.
Niet meteen toegeven maar vanuit het aanvaarden oplossingen zoeken.
Ok het is er en wat Nu?
Je hebt er goed aan gedaan te gaan eten en de gedachten te richten op andere dingen.
De zucht komt maar zoals je weet verdwijnt ze weer.
Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen gaat de bank, waar ik op woon zo'n beetje, naar souterrain verdieping. Dat grenst aan mn erf, en mn atelier is daar.
Changes.
Waterkokertje mee naar benee en dan kan ik daar ook koffie zetten. Er is ook een klein keukentje.
Dus mn laatste avond op de bank in mn dansstudiootje is geslagen......vanaf morgen is alles anders.
Goed hoor, dan is mn studiootje mn studiootje en mn atelier de plek waar ik het meeste ben.
Ch..ch..ch..ch..changes.............
(Bowie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag....geen trek nog! Wordt ietsepietsie minder naarmate de dagen vorderen, merk ik. Stoppen met roken is lastig. Maar oke.
Zo ad koffie na een mc crocett, zoon wou mcdonalds, mag zo eens per x weken.
Zo weer op de fiets. Wel erg moe de laatste twee weken, weet niet waarom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo net terug van tuincentra , verlichting gekocht met N, en daarna zei hij ''dag'' en was weer weg, blijf dat toch raar vinden, maar ja, ga maar niets meer vragen, mag al blij zijn dat ie de tuin doet, doet ie misschien ook wel uit schuldgevoelens omdat ie mij niet kan/wil geven wat ik zou willen, maar nu zit ik dus alleen thuis, en ben chaggerijnig, ik zou eigenlijk gaan trainen, maar kan het niet opbrengen, ik weet het , dan moet je juist! maar ik ga morgenochtend, zal toch eens moeten leren alleen te zijn nuchter, zit ik hier alleen in m'n loungeset, bleh....

en ja ik weet wel dat je met z'n tweeen ook heel eenzaam kunt zijn, enz enz en dat is ook zo, is ook beetje dubbel, gisteravond laat ging N naar huis, en was ik eigenlijk heel blij, zodat ik nog ff lekker kon lezen in bed, maar nu heb ik weer een eenzaam gevoel, en dat maakt ook meteen weer dat ik wil drinken, maar dat ga ik niet doen, ga m'n kussens binnenbrengen en maar vast naar bed, wellicht helpt uurtje slapen, nu zie ik steeds het gezellige gezinnetje van de buren, grrrrrrrr.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaaaaaaa tompoucen das mijn gebak.
Heerlijk maar moeilijk te hanteren.
Wil nog weleens van het bordje schuiven.
De beste methode, althans die voor mij werkt, is het bordje met de taart aan de mond
zetten en langzaam naar binnen schuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lijkt me heerlijk om positief te zijn, dus NU hou ik op met zeuren, bedankt dat ik dit even kwijt kon op het forum, en ik lig even heerlijk op m'n bed en ga even luisteren naar mijn luisterboek (spoorloos van Harlan Coben), heel spannend

en Nee ik heb geen dorst, geen dorst, geen dorst, gewoon ff lekker ontspannen liggen en luisteren, niet zeuren Gaby

*ff mezelf toesprken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
rvanth

Dat zou wat zijn Bol, zover woon ik denk ik niet bij je vandaan.


Maar ik heb het eten net achter de kiezen.


Ik vraag je prive nog wel naar het adres van de kalfsslager.


Heb wel oren naar zo n portie.



Ik hoor het wel Ruud.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi

ff binnen zo weer buiten. Is een nieuw iets van me peins ikke

Gaby: praat het toch een keertje uit met je manneke. Op deze manier zal je altijd met die onrust zitten.
Het is voor hem misschien gewoon niet duidelijk wat je nu echt wil van hem. Misschien denkt ie dat je het wel fijn vindt op deze manier.
De beste relaties knappen op miscommunicatie. Been there..know that..and I didn't buy a T-shirt :D
Dus hop hop..probeer voor jezelf duidelijk te krijgen hoe je de relatie wil en praat erover.

Ikke weer weg :D

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is aantrekken en afstoten Gaby. Dat heet los komen en dadelijk als het je gelukt is kun je een eigen, zelfstandig leven op gaan bouwen, en dat kost pijn. Loskomen van iemand die nog leeft kan ook een soort rouwproces teweeg brengen hoor. Kun je niet naar een paar verenigingen toe om daar wat nieuwe kennissen te vinden? heb je vrienden waar je naar toe kunt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahahahahahahaha...!!!!!!!!!

quote:


Originally posted by:
rvanth

Jaaaaaaaaa tompoucen das mijn gebak.


Heerlijk maar moeilijk te hanteren.


Wil nog weleens van het bordje schuiven.


De beste methode, althans die voor mij werkt, is het bordje met de taart aan de mond


zetten en langzaam naar binnen schuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De buren naast mij zijn inmiddels met zn 8-en
Opa en oma
papa en mama
zoon en dochter
Vriendje en vriendinnetje

Met zn allen gezellig in de tuin en aan de ronde tafel monopoly.
Er zijn toch echt dingen die pijn blijven doen, weet je
En terrecht
IK WIL ÓÓK ZO'N GEZINNETJE
Nou, ik ben al een heel eind, een groot huis, een poes en een hond...nu nog een man. Mag mét kind.


quote:


Originally posted by:
Gaby

wellicht helpt uurtje slapen, nu zie ik steeds het gezellige gezinnetje van de buren, grrrrrrrr.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby, je hebt mss niet veel aan
maar vaak lijkt het gras aan de overkant alleen maar groener..
Mijn trekmoment is weer voorbij (gelukkig) kan er nu
gelukkig ook niet meer aan toegeven met die antabus.
Ben ik wel blij mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...