Josje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Trusten, ik ga ook, tot later:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ik wou hier zijn, Fleur vond het geen goed idee maar dan begon mijzelf weer te janken (wat een jankerd!), moi kan het eigenlijk geen worst schelen (mag ik dat zeggen want Tactive heeft weer lange tenen..moet ongesteld worden denk ik :confused;)Teveel: Om mij hoef je niet weg te gaan. Ik was gewoon geschrokken, gekwetst en daarbovenop ook ontzettend boos. Maar dat is niet begonnen bij jouw melding. Het was al ff aan het broeden. Het is ook niemands schuld als bepaalde dingen moeilijk te verteren zijn voor me. Er gaan een paar slechte persoonlijke ervaringen aan vooraf. Mijn berichten waren ook niet enkel aan jou gericht. Maar eerlijk gezegd wist ik natuurlijk wel dat je het zo zou aanvoelen. Het was voor mij gewoon gemakkelijker om jou aan te vallen. Maar je blijft mijn maatje natuurlijk. En ik krab soms wel eens...Ben nog altijd in de irritatie-modus en vind dat er best wel ondersteunend naar mensen toe wordt gereageerd. Vreemd genoeg irriteert me dat...Ik weet nog goed toen ik hier juist was ik een aantal mensen vreselijk vond om hun harde aanpak en nu zou ik best zelf wel een aantal klappen willen verkopen. Iedereen evolueert waarschijnlijk? Aangezien mijn state off mind is het dus misschien beter dat ik slapen ga Mups, jij kippebil . Zit het nog maar ff uit..of lig het nog maar ff uit. Moi, mijzelf (de jankerd), ik en Fleur zijn héél trots op je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Hee gekke kippebil, je bent er toch maar weer... jij en je recalcitrante evenbeeld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Nou mezelf mag je hebben vonneke..dat blèètkind werkt echt wel serieus op mijn zenuwen Ik kruip mijn bedje maar eens in, was net op weg.Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Btw dat woord is veel te moeilijk voor Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Fleur vonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 He fleurtje, en ik dan ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 aftroggelaar . Maar enkel en alleen omdat ik jou een lekker ding vind hé Nu ben ik echt weg. Sjjjjjjjttttt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Je hebt nog steeds dat kado'tje te goed hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Doe mij dat bleeetkind maar even Fleur, ik knuffel haar wel even en kan haar zoveel mooie dingen over haarzelf vertellen.... Ik ga ook lekker slapen... Heb net nog even naar de sterretjes hierboven gekeken en een wensje gedaan.... Wil, zie dat je weer aan het klimmen bent geloof ik???? Ook voor jou een dikke knuffel... En natuurlijk voor iedereen die nog wakker is.... Trusten allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Cadeautje??? Pour moi???Oh ja das waar....Waar blijft dat cadeautje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Cadeautje??? Pour moi???Oh ja das waar....Waar blijft dat cadeautje?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 nu gewerkt, nog steeds zin in roken en drinken, maar ga het NIET doen, dus kom me even droog melden hier, lig al in bed, drukke dag gehad, bevalt me wel beter, maar nog steeds chaggerijnig, nu ja, let it be, ik pak een pammetje, luisterboek aan, en dan slaap ik ws binnen no-time, en morgen mag ik uitslapen welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Welterusten Gaby, geniet van je verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Zo ik ga ook slapen.En dat je van af en toe veel drinken gelukkiger wordt (Artikel AD). Zou kunnen. Maar ach, geluk valt moeilijk te meten. En zijn het niet de ongelukkigen die ons de mooiste liederen kunnen laten horen. Het is allemaal zo betrekkelijk. Een fijne nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Vanavond droog gehouden.....naar het bier wat nu nog over is taal ik niet,gewoon weer verder...@ Snoepje, samen weer verderop he! Sweet dreams voor allen, ga hier nog puin ruimenen weet ik wat nog meer doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Ook jij fijne nacht Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Goed, mensen, ook 'k ga slapen. 'k wil wel nog even opbiechten dat 'k vandaag gedronken heb. Twee blikje bier van elk 33cl én een blik van een 0.5L. Die laatste voel 'k me wat ombehaaglijk bij. Dat was niet nodig geweest. 'k drink nu een pot groene thee (Om te compenseren? Om m'n schuldgevoel te temperen?). Foei toch, al die 'sluwe' kunstgrepen om je geweten maar een beetje te sussen! Bah, wat walg 'k nu van mezelf! Goed, 'k luister nog even naar Jack Kornfield, PhD. (Een Amerikaanse psycholoog) op m'n MP3 spelertje. Hij redeneert aan de hand van Boeddhistische filosofie. Een alleraardige man. Ook verslaving komt aan bod. De Buddha had 't in zijn tijd (circa 560 - 480 v. Chr.) al over 'Roesmiddelen'. En daar verre van te blijven. Verslaving is van alle tijden. Ahwel, nu echt naar bed. En 'k eindig nog even met een avondgedachte.''The near enemy of equanimity is indifference.'' (De nabije vijand van gelijkmoedigheid is onverschilligheid.) - Jack Kornfield.Welterusten allemaal. ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Hé, Lenie en Rae, jullie zijn ook nog op. 'k kan de slaap niet vatten. 'k zit nu aan de kamille thee en probeer 't straks nog eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 ben net een 15 minuten thuis....ga morgen wel terug lezen.slaapse you all!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 sorry Gunn..... ik val in elkaar......ga echt slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 denk ik.....nog ff hyves en facebook nakijken.tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Gun, slapen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden