Yvonne Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Good murning... De hele mikmak staat al klaar, koffie, thee, cola en jus.... Wakker worden luitjes... Hier weer geen regen gevallen... begint ietwat nijpend te worden.... Maar waarschijnlijk wel weer een mooie dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 goeienmorgen yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Goeie morgen Snoep, beetje goed geslapen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Tijd om de douche op te zoeken voor Snoep of Igor hem claimt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Goedemorgen Yvonne en snoepje,Ik heb goed geslapen, net mijn medicijnen genomen, nu even douchen en ontbijten.Wil vandaag nog een eind fietsen en wil mijn vragenlijst hulpverlener invullen.Jean----------------------------------------------------------------Elke kleine stap voorwaarts is voor mij een overwinningGestopt : 17 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Dan wens ik je een mooie dag Jean, ga goed. En nu von..... wegwezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 yvonnehet slapen is nog steeds ,,,je weet welslik nu melatomine..maar merk er nog niks vanhet breek me sommige dagen zo op...en dan ben ik zo moe maar toch niet slapenhooguit 3 uurtjes meestalgoeienmorgen jeandenk wel dat het lekker weer wordt om lekker te gaan fietsenyvonne ik ben na jou..als je haast klaar ben roep dan even hoef je de douche niet uit te doen wisselen we even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Goedemorgen,hier een brakke nacht, slecht geslapen dus.Maar enfin, het weer is prachtig dus alle redenom vanmiddag na de therapie op de fiets te stappenen een lekkere fietstocht door het A'damse bos te maken.Nu even een bakje koffie en een sigaretje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Snoep, je mag... is keurig opgeruimd weer, wanden gedroogd... had je berichtje te laat gelezen dus... Maar vervelend van dat slechte slapen meis, hoop dat het toch ooit weer eens over gaat.... Nou, ook goeiemorgen Albertina... ook al slecht geslapen.. niet mooi dus. Ziet er inderdaad weer prima uit het weer. Lekker fietsen vanmiddag dan maar.. En misschien kom je Jean nog wel tegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Hahaha,ik heb niets teruggelezen, maar het kan zomaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Goedemorgen, weet je wat, ik ga vandaag ook weer eens op de pedalen staan. Goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jean Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ja, we kunnen elkaar zomaar tegenkomen op de fiets hahamaar het A'damse bos is wel een heel eind uit mijn buurt.Fijne dag en fiets ze !---------------------------------------------------------------- Elke kleine stap voorwaarts is voor mij een overwinning Gestopt : 17 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Goedemorgen:DZier ernaar uit dat het een mooie dag gaat worden, dus zo eerst effe lekker naar de markt en daarna mn tuin weer in;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ook goeiemorgen Jaap en Blondie.. Lekker in de tuin... jaap ook op de pedalen... wordt nog druk vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Goeie morgen Kanjers.Eerst ff kijken of ik iets gewonnen heb met de staatsloterij hoor. Ben zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Jammer dan Bol, maar je moet maar zo denken.... hoef je je ook geen zorgen te maken over wat je er allemaal mee zou moeten doen Goeiemorgen dus... en neem een lekkere bak koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Jean,jij ook veel fietsplezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Wat een drukte op de vroege morgen hier... 8 ingelogden... tssss. allemaal de zomer in de bol .... of slecht geslapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 goeeeedemorgen fris en fruitig!!Wat heeerlijk die regen vannacht zeg!!Heb heerlijk geslapen!Nu alweer weer aant werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 quote: Originally posted by: YvonneJammer dan Bol, maar je moet maar zo denken.... hoef je je ook geen zorgen te maken over wat je er allemaal mee zou moeten doen Goeiemorgen dus... en neem een lekkere bak koffie... Ach Yvon, ik weet wel een goed doel hoor "Help Blondie uit de schulden"Vannacht heel raar gedroomd.Op sollicitatie en daar moest ik aangeven of ik schulden had??? Anders werd ik niet aangenomen...Nou vraag je me wat ??? Idioot, maar werd badend in het zweet wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Goedemorgen allemaal,Zonet het laatste van de fles weggekieperd en mijn eerste antabuse is een feit.Woensdag ga ik meestal bij mijn vriendin slapen, ik hoop dat alles een beetje zal meevallen, zweten misschien...:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Bah Blondie wat een rotdroom zeg. die kunnen zo levensecht aanvoelen.Zie dat Oscar ook al weer aanwezig is. Een beetje bekomen van de emotionele dag gisteren kerel?Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 goede morgen allemaal.is de douche vrij? moet weer haasten :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Ja, goed geslapen, want ik had genoeg op.Vanavond zal andere koek zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden