fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Mijn huis is spinnenvrij..zo vrij van een spinnetje dat een huis maar kan zijn. En NEE ik heb ze niet allemaal opgegeten Dat is gewoooooooooooonweg keimisselijkmakend!! Viezerik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Poeh...is nen hollandse site...niets te vrezen Fleur Zou Gaby een beetje ok zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Bang niet echt Dinah. Ik weet dat die kans er in zit. Het hangt er maar allemaal vanaf hoe sterk je op zo'n momenten kan zijn. En soms moet je verdomd sterk zijn. Als ik ooit nog zou drinken hoop ik dat het net niet in zo'n situatie is. Ik hou gewoon niet van het woord nooit. Nog steeds leg ik mezelf dat soort druk niet op. Het enigste wat ik doe is het willen drinken in vraag stellen als het opkomt. En op het moment is er nog niet één keer geweest dat er geen verslavingsdenkend patroon bovenkwam. Daarom drink ik niet..Warrig hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ja Gaby, als je meeleest, laat even wat van je horen alsjeblieft.Welterusten Dinah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik weet dat er soms spinnen zijn die de weg kwijt zijn en alle gaatjes gaan opzoeken, om zich te verstoppen.Ook heb je spinnen die blind zijn.Trusen Dinah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Och jeetje. Heb je genoeg pleisters in huis Fleur? Dat wordt plakken meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Hoe zou het met Jan zijn, vast al terug van de wandeling en Gaby meisje, waar ben je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Dat doen ze niet!! Ik weet wel dat er spinnen zijn die hun eitjes onder je huid leggen en op een bepaald moment barst dat dan open en komen er miljoenen spinnetjes uit . Fabeltje volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 fleur als je heel hard door je neus ademt, schiet de spin vanzelf naar binnen en Nee dan heb je hem niet opgegeten. DE SPIN BEGINT AAN JOUUUUUUU Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Zou het zo zijn dat als je grote neusgaten hebt, dat er dan automatisch grote spinnen opaf komen? Brrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 nou fleur ik zou die grote pukkel op je voorhoofd toch maar goed in de gaten houden. zo en nu ga ik naar bed. weltrusten allemaal ik heb het droog gehouden hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 ZAL T GAAN JA???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 fleur meet ze eens op die neusgaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 :D:D:D:DWelterusten Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Op dit moment luister ik naar deze muziek: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik heb een fijn neusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Trusten Igor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 ja dat zien we en rood Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Vind je ons nog wel lief Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Geef mij dit dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Lekker stuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Mmm ook lekker Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Hey das mijn lekker stuk hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik ga eens naar bed en dromen van mijnen eddie Slaapwel gekkiesoooooooooooooh eddie.....ik kom er aan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Als hij maar geen koude voeten heeft... Trustee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden