assessor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Sterkte Jan, hou je taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Jan sterkte joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Is er iets leuks op tv? Waar zit iedeeen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 He gelukkig. Gezelschap Alles goed Dinah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik kijk meestal wat programma's op uitzendinggemist, zoals de wereld draait door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 He hoi,Heb wat afgewandeld vandaag, net nog een uurtje, en nu is het klaar. Wel heerlijk die lange avonden. Net nog een vos gezien van dichtbij. Dat zijn toch kadootjes.Jan, ik lees je net. Wat vreselijk naar voor je, ik wens je veel sterkte:present:. Is het onverwacht voor je dat ze de relatie wil beeindigen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ja, voorlopig heb ik die gedachte weer kunnen wegzetten. Hij zal nog wel weer eens terugkomen denk ik, maar dat zie ik dan wel weer.Hoi Asses. DWDD kijk ik bijna elke avond, maar dan gewoon op tv. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik loop altijd met die gedachte rond maar ik vind dat ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik heb ook nog nooit een vos zo in het wild gezien. Maar vandaag vertelde een collega me dat hij er eentje gezien had, met 5 jonkies. Het is niet eens zover hier vandaan dus misschien ga ik komend weekend er eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ja Dinah, ik woon op de Veluwe. Ik moet echt af en toe tegen mezelf zeggen: ga het nou niet gewoon vinden, want het is niet gewoon! Zo heb ik de laatste anderhalve week al 3x een das gezien. Vind ik zo bijzonder. Nou moet ik wel zeggen dat ik bijna dagelijks tegen de schemer ga wandelen, dan zie je heel veel. Jammer dat mijn hond alles weg jaagt... Maar ja, die moet mij natuurlijk beschermen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeIk loop altijd met die gedachte rond maar ik vind dat ok Toch niet voortdurend en dat je het dan denkt omdat je eigenlijk op dat moment eraan toe wilt geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Het enigste dat ik met zekerheid nooit zal doen is een spin eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 En ja, het is een jachthond:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHet enigste dat ik met zekerheid nooit zal doen is een spin eten Ik weet zeker dat je je vergist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Moet je doen Mupke, in deze tijd van het jaar zie je veel wild als je een beetje eind van de avond gaat, zo tegen 20.30-21.00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 quote: Originally posted by: DinahEn het niet-roken lukt dat een beetje? Toen ik 7 jaar geleden stopte vond ik dat zo moeilijk. 1 van de dingen waar ik nu nog steeds het meest trots op ben dat het me gelukt is. Wat betreft tv ass. kijk ik heel weinig, heb er bijna geen tijd voor. Aanvankelijk was het niet roken het moeilijkste. Maar is me toch ook wel heel erg meegevallen tot nu toe. Op mn werk rookte ik toch al niet, dus blijven de avonden en weekenden over.Ehhh, op mn werk dronk ik ook niet trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Niet altijd met dezelfde intensiteit..maar het kruist mijn gedachten wel één keer per dag. Misschien is het meer in de zin van 'denk nooit in de termen van nooit Fleur, het kan je wel eens verassen en dan hoeft het niet persé een teleurstelling te zijn'. Woelig hoofd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 quote: Originally posted by: Mupkequote: Originally posted by: fleurtjeHet enigste dat ik met zekerheid nooit zal doen is een spin eten Ik weet zeker dat je je vergist. Doe ik niet kippebil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Voor onze Fleur http://www.wistjedital.nl/weet...0lijf&id=15&feitid=250 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ben de voorrondes van het Euros. festival aan het kijken. De 3 J. zijn al geweest. Nou ik ben bang dat we het weer niet gaan redden tot de finale. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Hebben ze het pruts gedaan Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Vind het niet echt irritant hoor Dinah..het hoort waarschijnlijk bij het proces. Het zijn automatische stuiptrekkingen . Nooit meer drinken is niet mijn doel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 2 jaar ongelukkig door het stoppen met roken?! En toch doorgezet?! Dat is dan wel een hele prestatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 DAT DOE IK NIET!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Fleur gaat vanavond slapen met een pleister op dr mond. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden