blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Hoe noem jij het dan Fleurie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik wist niet dat er op die manier gewerkt werd in ziekenhuizen blondie, maar vind het een hele goede werkwijze. Ook voor jezelf, want je leert de patienten ook wat beter kennen en hun ziektegeschiedenis, scheelt veel tijd ook in overdrachten van de ene naar de andere afdeling waarbij natuurlijk regelmatig informatieverlies optreedt. Leuk hoor. Ik kom oorspronkelijk uit de B verpleging, daar speelde dat niet omdat mensen langer opgenomen waren en vaak maar op 1 afdeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Zo en nu er weer uit, eens even met die hond van mij naar een nieuw wandelgebied. Vind ie vast leuk, lekker los lopen en misschien wil hij wel zwemmen. Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik noem da ne peut Echt? Er zelfs naast gestaan, het hele ijsje door? Dus hij is van de buurt anders zou ie daar toch niet zoveel hangen...Heb je ff gelachen naar hem? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 quote: Originally posted by: JosjeIk wist niet dat er op die manier gewerkt werd in ziekenhuizen blondie, maar vind het een hele goede werkwijze. Ook voor jezelf, want je leert de patienten ook wat beter kennen en hun ziektegeschiedenis, scheelt veel tijd ook in overdrachten van de ene naar de andere afdeling waarbij natuurlijk regelmatig informatieverlies optreedt. Leuk hoor. Ik kom oorspronkelijk uit de B verpleging, daar speelde dat niet omdat mensen langer opgenomen waren en vaak maar op 1 afdeling. Is ook pas de eerste keer dat ik zoiets in een groot ziekenhuis tegenkom hoor, behalve dan in het oogziekenhuis maar dat is veel kleinschaliger opgezet.Vandaar ook mn sollicitatie en mn grote hoop dat ik aangenomen word.Zie me in zo'n werksetting wel aan de slag gaan...Loop en zwem ze, Josje...Blijf je zelf wel op het droge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Veel plezier Josje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik ga achter de suikerbonen aan...Nu echt weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Fleurie, zelfs heel langzaam mn ijsje gegeten, voor zover dat elegant ging...En op mn liefst gelachen naar hem, maar woorden kon ik op dat moment effe niet vinden:$Voor zover ik weet werkt ie voor de opbouw van de markt, al die stellages enzo.En volgens mij is het zn stamcafe, zit er vrij vaak.Hondje vindt het ook nog steeds super, want baasje gaat zo vaak lopen met hem;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Bye.... Ik ga ook wat doen...Hondje uitlaten:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 middag!!!alles is aan kant...zo boodschappen doen.ik zal wel visite krijgen vanavond.mijn mannen zijn vandaag 18 jaar!!!!maar eerst even thee en terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 blondiewaarom ga je geen honden uitlaat sevice beginnen..kan je heel de dag langs lopen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 leniegefeliciteerd met je kids:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 dank je wel snoepje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ff terug Gefeliciteerd met die grote loebassen van je Lenie!! Je was wat angstig voor deze dag..lukt het een beetje? Ik zie blondie al langzaam likken aan dat ijsje . Teveel fantasie *typfoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Goedemiddag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Hey Ass . Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 quote: Originally posted by: blondie6173Dat wist ik ook niet dat je tegenwoordig moet betalen voor de internetbehandeling, geen verborgen route naar anoniem en kosteloos meer ? En wie weet, moeten we straks voor het gebruik van het Forum ook betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Hey Fleurke,Alles gaat goed hier. Alleen de regen is hier niet langsgekomen, dus dat wordt weer sproeien in de tuin . Ach, maar dat is ook geen straf. Hoe gaat tie met jou?Lees ik iets over betalen voor de behandeling? :S Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Dat is als je bij Alcohol de Baas een internettraining gaat doen. Dan krijg je een behandelaar en een programma en opdrachten enzo. Kan heel nuttig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Vooralsnog is het forum gratis, maar er staan helemaal geen advertenties op, dus het levert Tactive niets op, behalve misschien klanten die de training gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik probeer hier ook iets te verdienen maar het lukt niet zo goed..Nu ja..Met mij gaat ie goed esso . Ik las je intro gisteren en ben hem weer vergeten . Heb alleen onthouden dat je nog een kuikentje bent Ben je volledig gestopt of ben je aan het minderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
assessor Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Ik ben gestart met de internetbehandeling en dit wordt gewoon vergoed met een basisverzekering. Eigen risico heb je natuurlijk altijd.Een kuikentje haha. Ik doe een poging om te minderen, want niet echt lukt. Wat ik graag zou willen is met behulp van medicatie en de behandeling in één keer proberen te stoppen. Of nou ja proberen... er dus echt voor gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 Goedemiddag luitjes,Even bijgelezen en ja, ik vertrek ook zo weer.Ben een paar dagen weg.Will: sterkte!!En voor alle anderen die niet lekker in hun vel zitten- moe zijn enz:(inclusief mijzelve):Borst vooruit en koppie rechtop!!Soothe: Fijne vakantie!!!Geniet ervan joh en doe dat ook maar een beetje namens mij...'t Is dat ik weg moet: anders ging ik mee.....Tot horens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2011 quote: Originally posted by: snoepjeblondie waarom ga je geen honden uitlaat sevice beginnen..kan je heel de dag langs lopen;) Goed ideeeeeeeeeeee !!! Hij zat er helaas niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden