Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
:wacko:
Mijn huis is spinnenvrij..zo vrij van een spinnetje dat een huis maar kan zijn. En NEE ik heb ze niet allemaal opgegeten :huh:
Dat is gewoooooooooooonweg keimisselijkmakend!!

Viezerik
  • Antwoorden 212
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Bang niet echt Dinah. Ik weet dat die kans er in zit. Het hangt er maar allemaal vanaf hoe sterk je op zo'n momenten kan zijn. En soms moet je verdomd sterk zijn. Als ik ooit nog zou drinken hoop ik dat het net niet in zo'n situatie is. Ik hou gewoon niet van het woord nooit. Nog steeds leg ik mezelf dat soort druk niet op. Het enigste wat ik doe is het willen drinken in vraag stellen als het opkomt. En op het moment is er nog niet één keer geweest dat er geen verslavingsdenkend patroon bovenkwam. Daarom drink ik niet..
Warrig hoofd :D

Geplaatst

Dat doen ze niet!!
Ik weet wel dat er spinnen zijn die hun eitjes onder je huid leggen en op een bepaald moment barst dat dan open en komen er miljoenen spinnetjes uit :D. Fabeltje volgens mij :huh:

Geplaatst

fleur als je heel hard door je neus ademt, schiet de spin vanzelf naar binnen en Nee dan heb je hem niet opgegeten. DE SPIN BEGINT AAN JOUUUUUUU :P

Geplaatst

nou fleur ik zou die grote pukkel op je voorhoofd toch maar goed in de gaten houden.

zo en nu ga ik naar bed. weltrusten allemaal :sun:

ik heb het droog gehouden hoor ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...