Aicha Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 IK heb wel behoefte aan een weekendpact nog meer lief hebbers?Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2011 Nog niemand, ik doe mee.AichaJaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 Ik blijf ook droog, kan ook niet anders, zit bij mn lieve haviken van een ouders;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2011 ik ook maar erbijkreeg trek van gaby's omschrijvingenAichaJaap WijffieBlondieJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Heel erg goed gedaan, Wijfie. Speciaal voor jou een mooie slinger ------------- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 lang weekend Sowhat?hier ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden