Tatum Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Bol, zonder werk zou ik geen hypotheek hebben gekregen. Ik werk op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag de hele dag. Ik doe de administratie van een bouwbedrijf. Het meest jammere is nog dat al mijn collega's op de bouw staan. Maar gelukkig spreek ik ze wel telefonisch (en dan maken ze me ook heel erg vaak aan het lachten). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Velen ingelogd, ook tactive. Spreek tactive, zeg uw gedacht eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Hihi Wil... ja gek he... tactive aanwezig, maar nooit sprekend hier... zou wel leuk zijn , maar misschien niet goed .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Als iemand een spiegel nodig heeft..wat wil dat dan juist zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Goedeavond allemaal,Tijd niets van me laten horen,Druk,druk.Heb net wel alles bijgelezen, en doe dat ook regelmatig.Ondanks dat ik allang niet meer drink, blijf ik me toch heel betrokken voelen bij jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Leuk trouwens, dat Albertina weer regelmatig van zich laat horen.Ken jou nog van het eerste uur he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Beter van niet Yvonne, Tactive moet er boven staan, onpartijdig, zonder aanzien des persoons...Een moderator praat niet mee, een kastelein drinkt niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Hierse, fleurtje is back in town. Moeilijke vraag hoor. Ik zou zeggen, kijk eerst naar jezelf voor je naar een ander kijkt ? (en dit bedoel ik niet op jou hé, zuiver antwoord op je vraag, voor ik weer een mep krijg ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Hoi Rapi, wat heerlijk dat het zo goed met je gaat. En leuk dat je toch af en toe nog even komt binnenwippen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Dus eigenlijk is het gemeen zoiets te zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Rapi,Fleur,Uit alle gelezen definities, zou ik het zelf willen omschrijven als:.jezelf een spiegel voorhouden.terugkijken op eigen ervaringen, om eruit te leren.stilstaan bij de driehoek: doen, voelen en denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Har, als je het woord kastelein een beetje breed neemt, ben ik dat ook jaren her en der geweest. Altijd meegdronken. Nie goe hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Neen, niet perse fleur, want tina haar antwoord klopt recht evenredig. Iedereen kan dit verschillend opvatten, naargelang zijn/haar eigen stemming ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeAls iemand een spiegel nodig heeft..wat wil dat dan juist zeggen? Fleur, ik log voor jou nog effies inwat bovenstaande wil zeggen.....ik kijk dan even nu naar mezelf:als ik tegen jou zou zeggen: Fleur je zegt niets zinnigs, je hebt niks moois aan etcdan ga ik voor de spiegel staan en vraag aan mezelf of ik eigenlijk altijd wel iets zinnigs zeg of altijd wel iets moois aan heb...ik denk dat je zo kunt bekijken...geen idee hoe je eraan komt maar mij lijkt het zo in elkaar te zittensnappie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Nee Fleur, is niet gemeen om te zeggen maar gewoon om je bewust te maken dat ieder maar een mens is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeAls iemand een spiegel nodig heeft..wat wil dat dan juist zeggen? Uhmmm, misschien dat iemand zichzelf niet goed kent? (of dat die iemand haar lippenstift en oogmake up scheef opbrengt? )Maarru... verklaar je vraag even wat nader dear? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Dank je Tina..Ik twijfelde aan de betekenis. Vind het nog steeds redelijk gemeen klinken maar goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 make up scheef.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Lieve mensen,ik ga aftaaien en nog wat tv kijken.morgen om 6 uur gaat de wekker.slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Toch als je tegen iemand zegt ik wens je een spiegel toe..is het toch redelijk gemeen bedoeld toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 NEE.......volgens mij alleen maar goed bedoeld als je het mij vraagt!Maar je vroeg het niet specifiek aan mij he I'm gone..........slaapjes doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Fleur,nog even voor jou, nee het is niet gemeen bedoeld,google er anders even op.En nu ben ik echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Hoeft niet gemeen bedoeld te zijn Fleur. Het kan heel liefdevol bedoeld zijn. Maar kan inderdaad heel hard overkomen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Welterusten Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2011 Oké Tatum. Ik vind het in ieder geval fijn dat je er vanavond bent.Mensen ik ga afsluiten want ik heb morgen dienst op de ambulance.Wens iedereen nog een hele fijne avond en tot morgen.Rapi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden