Spring naar bijdragen

maandag 16-5

Lenie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ach ik denk dat ie wel een beetje bang is nu zenne Mups. Wij hebben dat goed gedaan. Zulke uitspraken doet ie vast nooit meer :P

Ik kruip mijn bedje maar eens in. Morgen weer werken..Pfff :angry:

Slaapwel
:heart:

En Oscar? Gewoon doen morgenvroeg..maar dan ook niet in de drank vliegen vanavond hé. Anders kan je nooit echt stoppen natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, mensen, 'k ga slapen. 'k moet morgen naar de Psychiater. Uitslag van 't bloedonderzoek wordt mij geopenbaard. Laat 't AUB niks ernstigs zijn... 'k zal eerlijk zijn, 'k ben bang.

Vergeef me m'n zielig gedoe, maar... some words of comfort would be greatly appreciated.

Goed, slaap lekker mensen. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb nog niet bijgelezen.... ben erg druk bezig geweest, met mijn gedachten rondom het (weer) begonnen te drinken, ben ook (weer) gestopt, heb alleen nog steeds niet mijn refusal ingenomen, omdat... ik eigenlijk de mogelijkheid wil openhouden om weer te drinken als ik daar zin in heb :$

eigenlijk heb ik ''maar'' 2 dagen gedronken, waarvan 1 dag 8 blikjes en de tweede dag 6 blijkjes, dat is voor mijn doen niet veel, maar het zet me wel aan het denken, vanavond gewerkt en morgen vrij, en eerlijk gezegd ''baal'' ik ervan dat ik geen bier in huis heb, want ik had best willen drinken vanavond :wacko:

ik weet het , het is te gek voor woorden, maar nogmaals iedereen bedankt, voor de pb's / smsen/ en lieve berichten, dankzij ''jullie'' sta ik wel weer droog :)

slaap lekker allemaal, en vanaf morgen (straks) zal ik er gewoon weer elke dag zijn, N was een paar dagen bij me, en dus kon ik niet op de pc (hij weet niet van dit forum, en ''erkent'' mijn alcoholprobleem ook niet echt) het waren een paar hectische dagen, waarin toch ook een hoop goeds is gebeurd :)

slaap lekker voor wie dit nog leest, en tot morgen! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...