Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 :D:D:DIk kom niet meer bij.Ik zie het zelfs een beetje voor me. Da's minder aangenaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Morgenvroeg sta je gewoon op Oscar. Je denkt niet na..je zet je verstand op nul en je slikt.Het is als van een vrije val. Niet te veel nadenken want dan krabbel je terug. Gewoon staan en doen. Je zal zien dat de rit meevalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Een harde noot om te kraken die Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Dat laten we het dan maar beter aan W over.Hoewel jij het volgens mij wel een uitdaging vindt. * aanpassing; andere smilie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Ach ik denk dat ie wel een beetje bang is nu zenne Mups. Wij hebben dat goed gedaan. Zulke uitspraken doet ie vast nooit meer Ik kruip mijn bedje maar eens in. Morgen weer werken..Pfff Slaapwel En Oscar? Gewoon doen morgenvroeg..maar dan ook niet in de drank vliegen vanavond hé. Anders kan je nooit echt stoppen natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 ik heb er alvast zin in en beloof jullie mijn best te doen, slaaplekker x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Lekker slapen Fleurtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oscarke Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 toch nog even meegeven : ze zit erin en we zien wel wat komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 moge er komen wat komt Oscarwel moge het U bekome dus.welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Okay, mensen, 'k ga slapen. 'k moet morgen naar de Psychiater. Uitslag van 't bloedonderzoek wordt mij geopenbaard. Laat 't AUB niks ernstigs zijn... 'k zal eerlijk zijn, 'k ben bang. Vergeef me m'n zielig gedoe, maar... some words of comfort would be greatly appreciated.Goed, slaap lekker mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 zal voor je duimen Gunn:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 sterkte en succes morgen Gunn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Welterusten voor de nog wakkeren.Gunn ik hoop ook op een goede uitslag voor je. En nu genieten van de stilte van de nacht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 Weltrusten allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 16 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2011 heb nog niet bijgelezen.... ben erg druk bezig geweest, met mijn gedachten rondom het (weer) begonnen te drinken, ben ook (weer) gestopt, heb alleen nog steeds niet mijn refusal ingenomen, omdat... ik eigenlijk de mogelijkheid wil openhouden om weer te drinken als ik daar zin in heb :$eigenlijk heb ik ''maar'' 2 dagen gedronken, waarvan 1 dag 8 blikjes en de tweede dag 6 blijkjes, dat is voor mijn doen niet veel, maar het zet me wel aan het denken, vanavond gewerkt en morgen vrij, en eerlijk gezegd ''baal'' ik ervan dat ik geen bier in huis heb, want ik had best willen drinken vanavond ik weet het , het is te gek voor woorden, maar nogmaals iedereen bedankt, voor de pb's / smsen/ en lieve berichten, dankzij ''jullie'' sta ik wel weer droog slaap lekker allemaal, en vanaf morgen (straks) zal ik er gewoon weer elke dag zijn, N was een paar dagen bij me, en dus kon ik niet op de pc (hij weet niet van dit forum, en ''erkent'' mijn alcoholprobleem ook niet echt) het waren een paar hectische dagen, waarin toch ook een hoop goeds is gebeurd slaap lekker voor wie dit nog leest, en tot morgen! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden