fleurtje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Kan ik me voorstellen Aicha..Zelf beslissen dat je even weg wil zijn is één ding maar gedwongen geen contact kunnen hebben terwijl je dat wel nodig hebt kan best serieus inslaan. Het is niet dat we overal terecht kunnen met ons probleem of overal die binding voelen.Je kan het best! Ben ik absoluut van overtuigd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 En Gabs is er ook .Super! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Heerlijk he Lidiabij sommige mensen heb je aan een half woord genoegen wie weet help je hen net zo als jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 ff L&O kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Shahire dat wordt weer domino spelen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 quote: Originally posted by: jane4ff L&O kijken kijk, nu komt Jane eens uit de kast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Mag ik ook meedoen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Ja Aicha...weer domino, ik zag je daar zonet al.En Jaap jij mag ook meedoen....wel eerlijk spelen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Lieve Fleur ik heb het echt moeilijk gehad geen contact te kunnen krijgen via internet. Maar ik heb het overleefd, Maar ik moet eerlijk zeggen het had niet veel langer moeten duren. Ik heb jullie keihard nodig:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Nen kastopener Jaap of woorddomino? Stomme vraag want jullie zijn al ijverig bezig Het gaat hier net iets te traag voor me en dat gaat niet zo goed samen met hyper. Dus ik kaats richting bed Oh ja..ik las kopje (taske). Fijn dat je af en toe binnewipt Maak er nog een fijne avond van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 laat dan die gedachte niet meer los, Aicha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Ik interpreteer gewoon nogal vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 vrij van geest die Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Wel laten we denken dat het in het verleden was Aicha, vergeten maar.Hier is nu en het is altijd heel anders als plots de mensen niet meer leest waar je stilletjes aan denkt. Blij dat je terug bent.Met jou komt het hartstikke goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Gone Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Dag Fleur.Weer tegelijk sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Aicha ik had er trouwens alle vertrouwen in dat je terug zou komen. Gevoel. Weet niet precies waarom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Kan er niks aan doen doen als de computer in eenkeer dood ging:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Bor. ik had een lieve moeder, alleen er was bij ons geen harmonie. Moeder werkte altijd en vader viel achter z'n krant in slaap. Er was geen hechte band onderling en de kinderen moesten veel zelf doen.Er was geen eenheid tussen mijn ouders en in de 23 jaar dat ik thuis gewoond heb zijn we zo'n 26 x verhuisd.Waarom????? Dat weet niemand mijn moeder had nergens geen aard. Maar ze was wel lief, en kwam niet aan de kinderen want dan vocht ze zich dood. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Maar goed dat je je PB tjes had uitgeprint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Zeker weten heb ze vele malen doorgelezen en dat heeft mij echt op de been gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Hoi die geweldige Borretje.Hoop dat het een beetje lukt zo weer thuis:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 18 mei 2011 Ik ga jullie verlossen van mijn gezwam.Echter maar voor kort. Morgen weer een dag.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden