Spring naar bijdragen

woensdag de 18e

Lenie

Aanbevolen berichten

Kan ik me voorstellen Aicha..
Zelf beslissen dat je even weg wil zijn is één ding maar gedwongen geen contact kunnen hebben terwijl je dat wel nodig hebt kan best serieus inslaan.
Het is niet dat we overal terecht kunnen met ons probleem of overal die binding voelen.
Je kan het best! Ben ik absoluut van overtuigd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 175
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Lieve Fleur ik heb het echt moeilijk gehad geen contact te kunnen krijgen via internet. Maar ik heb het overleefd, Maar ik moet eerlijk zeggen het had niet veel langer moeten duren. Ik heb jullie keihard nodig:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nen kastopener Jaap of woorddomino?
Stomme vraag want jullie zijn al ijverig bezig :D

Het gaat hier net iets te traag voor me en dat gaat niet zo goed samen met hyper. Dus ik kaats richting bed :)

Oh ja..ik las kopje (taske). Fijn dat je af en toe binnewipt :present:

Maak er nog een fijne avond van
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor. ik had een lieve moeder, alleen er was bij ons geen harmonie. Moeder werkte altijd en vader viel achter z'n krant in slaap. Er was geen hechte band onderling en de kinderen moesten veel zelf doen.
Er was geen eenheid tussen mijn ouders en in de 23 jaar dat ik thuis gewoond heb zijn we zo'n 26 x verhuisd.
Waarom????? Dat weet niemand mijn moeder had nergens geen aard. Maar ze was wel lief, en kwam niet aan de kinderen want dan vocht ze zich dood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...