Spring naar bijdragen

Donderdag 19 mei

Jean

Aanbevolen berichten

Suus ik ben, toen ik nog mantelzorger was voor mijn mannke, op een gegeven moment naar een psych. gegaan omdat mijn manneke heel erg moeilijk was en ik het bijna niet vol kon houden. Mijn manneke had Asperger en dat uitte zich in een fikse narchistische persoonlijkheidstoornis. Toen ik er een paar keer bijna onderdoor was gegaan, heeft mijn h.a. me geadviseerd om maar eens naar een psych. te gaan.:)

Moghu Gaby.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 200
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik bedenk me inene dat ik de afgelopen 4 maanden, 4 dagen heb gedronken, dat lukte me vroeger nog niet eens in een week, dan was ik al trots als ik 1 dag in de 2 weken niet dronk, ik hoop dat ik ook eens net zover kom als velen van jullie!

Vandaag neem ik i.i.g de eerste niet, zal zo refu nemen, want vanavond een vergadering bij mensen bij wie ik me helemaal niet op mijn gemak voel, en voorheen was dat altijd een reden om daarna te gaan drinken :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trek is in meer en mindere mate de laatste tijd aanwezig Gaby.
En helaas herken ik het niet altijd als trek dus balanceer dan echt op het randje.
Hoop dat de refu mij in deze roerige tijd net effe die rust zal geven dat ik niet kan drinken...

Duik nu de douche even in.
Klaarstomen voor mn huisarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

afgelopen zondag kwam ik een vroeger ex van mij tegen (uit mijn drinkperiode) , hij liep luid zingend met vriend op straat , nu had AJAX natuurlijk ook gewonnen, dus er zongen wel meer mensen, maar ik kon zien dat ze zo ontzettend dronken waren, vroeger had ik daar tussen gewankeld, liep nu snel door in de hoop dat ze me niet zagen, helaas zagen ze me wel, en schreeuwden hard mijn naam, ik hield me doof en liep met plaatsvervangende schaamte door....
was raar moment,
een week daarvoor kwam ik oude bekende tegen in de super , duidelijk onder invloed, drank in zijn karretje, hij vertelde me opgewekt dat ie het leuk vond om me te zien, en snel weer eens langs zou komen, nee dank je, dacht ik, ik kan en wil die contacten niet meer, dat maakte me ook zo eenzaam in het begin, ik had alleen nog maar hele zware drinkers om me heen,
gelukkkig verandert dat nu een beetje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.
Kom me even melden en dan weer snel weg
Gisteren naar verslavingsarts geweest en die was best tevreden.
Librium af aan het bouwen nog steeds aan de antabus en eigenlijk geen trek momenten meer.
Niet meer chaggie de laatste dagen
Deze week veel vrijwiligerswerk en weer aan het solliciteren.
Gaat dus best goed.
iedereen een hele fijne en droge dag toegewenst!!!!!!:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik irriteer me ook aan je Bor..sorry..Je klinkt of je trek hebt en een reden zoekt om te drinken? Maar misschien zie ik spoken:$

Blondie:
Succes bij de huisarts hè! Het komt me over als een weloverwogen keuze!

Albertina:
Ik snoep me ook suf. Heb denk ik de wijn vervangen door de chocolade. Maar ik geef er maar aan toe.

Max:
Fijn dat het goed gaat!:present: Jij ook een fijne dag!

En goedemorgen iedereen:) Hier regen en bij jullie. net een berg boodschappen gehaald en daarvoor mijn kinderen naar school gebracht. nu met mijn ontbijt achter de computer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...