Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 mei 2011

Shahire

Aanbevolen berichten

Het is ook waardeloos Haasje, maar je bent goed bezig om dat waardeloze spul uit je leven te krijgen. Drink even wat water of zo, het is zo wie zo goed om veel water/kruidenthee en zo te drinken. Liever geen koffie want de caffeine versterkt die hartkloppingen alleen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 237
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
yajala

WOWWWWWW!!!!!!!
:o
ik zeg......PARTYTIME Eks!!

200 dagen al?????

Dat hebben we toch ff geflikt samen he!hihi

De koffie staat klaar,met opgeklopte melk,ff een kleine verwennerij!!

Ik zorg voor de saté, goed???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:o Nee, moet ik niet aan denken...dan maar cola;)
Nee, komt wel goed Ya. Als ik te erg aan mezelf zou twijffelen of ik de trek kan weerstaan in dat café dan zou ik niet gaan. Ik blijf liever weg dan dat ik voor de bijl ga.
Maar het voelt goed en dus durf ik het wel aan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vergelijk mijn vegetarier zijn wel eens met het alcoholist zijn wanneer ik trek krijg in wijn. Voor beide heb ik vrijwillig gekozen. Toch denk ik wel eens bij wijn: zou ik niet af en toe een wijntje kunnen nemen terwijl me dat bij vlees niet in mijn hoofd opkomt. Dat maakt voor mij duidelijk dat ik verslaafd ben aan de alcohol. Het blijft trekken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haasje dat is normaal hoor dat je hartkloppingen krijgt, maar het is normaal gesproken niet gevaarlijk, dus geen zorgen. Blijf, wat er net ook al gezegd wordt, deze dag, als je kunt op het forum. als je het dan moeilijk krijgt, kunnen we je misschien opvangen zodat je er niet alleen voor staat.
We zijn allemaal door deze periode heen gegaan. Misschien is dat voor jou wat makkelijker om de afkickverschijnselen te accepteren. En angst veroorzaakt nu eenmaal spanningen en die veroorzaken weer hartkloppingen. Je lichaam en geest moeten nu keihard werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi hi...heb je vraag gelezen op het draadje van "vraag het de hulpverlener" Fleurtje. Vooral je vraag naar een leuke vrijgezel, hylarisch:D Wou dat ik wat meer van jou humor had...
Weet je waar dat draadje me aan doet denken? "Vraag het de VARA". Geen flauw idee wat het was of wat je ermee moest, maar komt steeds mijn hoofd binnenploppen wanneer ik de titel van dat draadje lees...

En ik ga ook even wat anders doen, zal proberen om wat vaker langs te komen vandaag. Wie weet kunnen we Haasje zo de dag doorhelpen.

Tot laterB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben de mist in gegaan. Heb zojuist toch in een half uur tijd een glas witte wijn gedronken. Het trillen was zo erg, kon niet eens meer op kantoor blijven. Eigenlijk moet ik kijken naar de afgelopen weken, toen had ik om deze tijd al zeker een fles leeg.... mag dus eigenlijk best "trots" zijn. Ben niet echt trots want had hier liever langer volgehouden. De wekker werkt wel.... Tot half 11 heb ik het vol kunnen houden en toen kwam manlief vertellen dat ie even naar de stad gaat om nieuwe telefoon te kopen. Begon me direct verlaten te voelen. Onzin want er zitten hier momenteel nog twee mensen op kantoor die van mijn alco probleem afweten. Reden waarom ik tot nu toe minder heb gedronken is dit forum. Was sceptisch, geloof niet zo in fora maar moet toegeven.... het heeft me het grootste deel van de ochtend al geholpen. Mag misschien toch wel trots zijn op dit moment. Dank jullie allemaal!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...