fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Alcohol is niet de vijand van borrie...Borrie is de vijand van zichzelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik denk dat borrie zich niet meer de moeite waard vind omdat ze zoveel misstappen heeft gemaakt. Maar Borretje is een mens met gevoel en zeker de moeite waard om een gelukkig leven te leiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Kratje mijn gat!Drie is te doen. Waarom hou je niet van jezelf? Ik weet waarom ik niet van mezelf hou. Dit staat los van het al dan niet drinken. Misschien kaats ik de bal gewoon fout maar dat gevoel heb ik bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Bor doe niet zo boos tegen Fleur ze bedoeld het goed met je en 3 pilsjes zijn genoeg om er nog maar 3 te nemen en nog maar 3 en ga zo maar daar. Ik spreek uit ervaring lieverd. Heb Vorig jaar minstens 7 keer op de detox gezeten. Je verliest de controle over je gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: AichaBor doe niet zo boos tegen Fleur ze bedoeld het goed met je en 3 pilsjes zijn genoeg om er nog maar 3 te nemen en nog maar 3 en ga zo maar daar. Ik spreek uit ervaring lieverd. Heb Vorig jaar minstens 7 keer op de detox gezeten. Je verliest de controle over je gebruik. :DDat is geen boze borrie voor zover ik haar ken hoor Aicha. Ze durft best aardig uit de pan vegen. Pikante kip hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 IK weet niet waarom maar ik hou ook niet van mezelf:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Misschien moeten we een clubje oprichten Hoe noemt dat liedje ook al weer? Onlangs zette iemand het hier nog op een draadje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik hou meer van kippen dan van mezelf. Maar drinken lost dat niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 BOR:devil:Kliniek al gebeld dat je terugkomt ? Ook eerlijk naar hen toegeweest ?En naar je zoon ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 http://www.youtube.com/watch?v...e0n64&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 En ja, ik ben wel boos:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: AichaIk hou meer van kippen dan van mezelf. Maar drinken lost dat niet op. Bij mij zou de lotto winnen me wel ff een goed gevoel geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ben er weer weg mee, effe mn dochter halen van discozwemmen en uitrazen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Bor. ik zou als ik jou was, toch maar eens na gaan denken om Refu of Anta te nemen. Je wijst het iedere keer weer af, als ik het je voorstel, zegt dat je het zelf wilt doen. Ik krijg nu het gevoel dat je toch nog een slag om de arm wilt houden.Niet slikken om toch weer te drinken als je daar behoefte aan hebt.Misschien doe ik je hiermee pijn, en wordt je wel kwaad op me, maar dan heb ik maar pech gehad.je riskeert toch een hele hoop meid, je bent niet voor niets opgenomen geweest samen met je zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 21 mei 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Borretje....ik wilde alleen zeggen dat een strijd kun je alleen winnen als je vecht...en je houding is niet van een vechter, je hebt prachtige kansen gehad om te stoppen, hier bedoel mee: je ging naar een kliniek waar je hulp had...en toch kies je alweer om te drinken....veel van ons heeft dat kans niet en moeten we in onze eentje doen en we blijven vechten...dus als ik kan...je kan het ook!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: blondie6173Ben er weer weg mee, effe mn dochter halen van discozwemmen en uitrazen... discozwemmen?? Eerste keer dat ik dat hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Ik ben er ook heel ff mee weg..dochter komt zo thuis.Aicha . Bedankt voor de mooie bloemen en complimenten. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Borretje kun je nu stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Bor, voor een alcoholist is eentje al teveel !!! Dus valt niks mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Fijn om te horen lieve meid. Eerlijkheid duurt het langst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Blondie moet ik wel gelijk geven Borretje pas er mee op, die ene heeft mij al duizend keer de das om gedaan. Stop nu nu het nog kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 quote: Originally posted by: borretjeOke? Maar ik heb gedronken, dus daarom ben ik niet schoon meer. dat is een een niet leuk feit.. Voor mij. Niet alleen voor jou !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 ik zou ook wel een biertje lusten, ik zit nu in de tuin tv te kijken , heerlijk decadent.gelukkig heb ik gister refu geslikt, dus is het voor mij nu niet mogelijk, ik weet dat ik morgen spijt zou hebben, dus 'trek' maar ff uitzitten, Bor ik hoop dat je 't bij 3 houdt, zou ik knap vinden!allen een fijne avond en sterkte voor degenen die het nodig hebben,weet niet zo goed wat te zeggen, schrik toch wel hoe sterk die alcohol toch is, en misschien moeten we maar eens wat van onszelf gaan houden, voor velen toch een struikelblok, ik weet wel, dat ik met drank op nog minder van mezelf hou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Borretje, je weet het zelf donders goed voor een alcoholist is 1 niet genoeg en 100 ook niet.I remind myself of who I am, where I have come form, and, where I can go in my recovery. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 zit je niet eens in je nieuwe jacuzzi gaby?en ja ik weet het ook even niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden