Spring naar bijdragen

Zaterdag 21-05-2011


Susana

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bor doe niet zo boos tegen Fleur ze bedoeld het goed met je en 3 pilsjes zijn genoeg om er nog maar 3 te nemen en nog maar 3 en ga zo maar daar. Ik spreek uit ervaring lieverd. Heb Vorig jaar minstens 7 keer op de detox gezeten. Je verliest de controle over je gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Aicha

Bor doe niet zo boos tegen Fleur ze bedoeld het goed met je en 3 pilsjes zijn genoeg om er nog maar 3 te nemen en nog maar 3 en ga zo maar daar. Ik spreek uit ervaring lieverd. Heb Vorig jaar minstens 7 keer op de detox gezeten. Je verliest de controle over je gebruik.



:D :D
Dat is geen boze borrie voor zover ik haar ken hoor Aicha. Ze durft best aardig uit de pan vegen.
Pikante kip hoor :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor. ik zou als ik jou was, toch maar eens na gaan denken om Refu of Anta te nemen. Je wijst het iedere keer weer af, als ik het je voorstel, zegt dat je het zelf wilt doen. Ik krijg nu het gevoel dat je toch nog een slag om de arm wilt houden.
Niet slikken om toch weer te drinken als je daar behoefte aan hebt.
Misschien doe ik je hiermee pijn, en wordt je wel kwaad op me, maar dan heb ik maar pech gehad.
je riskeert toch een hele hoop meid, je bent niet voor niets opgenomen geweest samen met je zoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje....ik wilde alleen zeggen dat een strijd kun je alleen winnen als je vecht...en je houding is niet van een vechter, je hebt prachtige kansen gehad om te stoppen, hier bedoel mee: je ging naar een kliniek waar je hulp had...en toch kies je alweer om te drinken....veel van ons heeft dat kans niet en moeten we in onze eentje doen en we blijven vechten...dus als ik kan...je kan het ook!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou ook wel een biertje lusten, ik zit nu in de tuin tv te kijken :) , heerlijk decadent.

gelukkig heb ik gister refu geslikt, dus is het voor mij nu niet mogelijk, ik weet dat ik morgen spijt zou hebben, dus 'trek' maar ff uitzitten, Bor ik hoop dat je 't bij 3 houdt, zou ik knap vinden!

allen een fijne avond en sterkte voor degenen die het nodig hebben,

weet niet zo goed wat te zeggen, schrik toch wel hoe sterk die alcohol toch is, en misschien moeten we maar eens wat van onszelf gaan houden, voor velen toch een struikelblok, ik weet wel, dat ik met drank op nog minder van mezelf hou :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...