Spring naar bijdragen

Zaterdag 21-05-2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vandaag heeft ie meegeholpen in de tuin. Vroeg hij of we last hadden van slakken. Uhu een beetje. Hij had de perfecte oplossing. Een fles in de grond met daarin een bodempje bier.
Dochter zei 'we hebben geen bier!'. Deed ze wel heel vlug...I wonder.

Nu ja. Ben er weer mee weg. Kereltje weet voor zover ik weet niet van mijn klein probleempje :). Denk ik dus..

Laters en smakelijk
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aicha, soms is het gewoon wat rustiger, dan zitten de mensen b.v. aan de kippenpootjes:)
Maar wat jammer dat je een terugval hebt gehad. Was dat erg lang of heb je jezelf bij de lurven gepakt.
Maar waarom ben je niet eerder gekomen? Lukte dat niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het te doen Aicha :D

Bedoel je het draadje Pact dat ooit werd opgestart door Blondie? Ik weet niet of daar zoveel mensen met regelmaat daar zitten hoor. Meestal is het Tobbertje en Sailor. Misschien dat sommigen er ook wel eens iets achterlaten.

Met het mooie weer is het hier gewoon stilletjes :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje en Fleur bedankt voor jullie antwoord. Mijn terugval is best heftig geweest maar gelukkig ben ik weer op het goede pad. Het is jammer omdat ik de laatste tijd geen mensen meer op ditjes en datjes zag en me afvroeg waar ze waren gebleven. Komt de ongeruste Aicha weer naar boven. Gelukkig heb ik ontdekt dat er veel mensen op het pact van Blondie zitten. Moeten we ditjes en datjes dan maar afschaffen?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen, hier een goede dag gehad, wel wat terugval in gevoelens van alleen zijn, ondanks dat kids hier zijn.
Lekker gegourmet verder en de oudste is 16 en vroeg of ie een biertje mocht, is ok maar dan zit ik onbewust er toch op te staren.

Aicha vandaag drie berichten op dat draadje, nie te vergelijken met hier, snel gescand!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D

Aicha toch..gekke kippebil..
Natuurlijk zijn er zoveel reacties te tellen. Dat pact bestaat al een héél lange tijd hoor. Het is vorig jaar juli opgestart.
Met in eerste instantie dezelfde bedoeling zoals het weekpact dat er nu bestaat en het weekendpact. Ik denk dat er zich later wat meer mensen effectief naar daar schoven omdat er een periode met wat gekibbel is geweest op het ditjes en datjes draadje. Later werd het weer meer eigen aan bepaalde mensen, die vertrokken en werd het weer iets meer van andere mensen zoals ik nu zie zijn het vooral Tobbertje en Sailer die daar hun berichtjes achterlaten. Gevolgd met af en toe een dikke steunkus van anderen. Zoiets..

Ditjes en datjes zal nooit zoveel reacties tellen natuurlijk omdat het maar een dagdraadje is :).
Weet niet juist naar wie je op zoek bent..misschien helpt het hen af en toe te roepen? Doe ik ook als ik ongerust ben :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur je hebt weer eens gelijk. Pact bestaat al heel lang. Fleur je bent een kanjer:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zien we het vanuit een ander perspectief Borretje.
Ik vind de hoeveelheid heel belangrijk namelijk.
Je trek niet de baas kunnen en iets drinken is één ding. Soms trekt iets te hard en geef je op. Ik heb daar alle respect voor. Vooral mensen die net op het pad zitten.
Het vraagt heel wat kracht om iets te starten (drinken) en er onmiddellijk een blok op te zetten.
Ik begrijp je eigenlijk niet.
Ik begrijp niet dat je keer op keer jezelf neerhaalt alsof jij de wereld op je schouders verdient. Als ik mensen je complimenten zie geven kaats je ze af door te zeggen dat je niet zo bijzonder bent of je de dingen niet zo bijzonder goed doet.
Ik heb het gehad met dat geleuter!!!!
Het wordt tijd dat jij eens goed in de spiegel kijkt en ziet wat anderen zien zonder elke keer opnieuw die maar of hmmm of weet ik veel. Jij bent je eigen ondergang op die manier. Snap je dat niet?
:angry:

Hoeveel heb je gedronken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...