lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 deal Nina!(was eigenlijk voor tas, das een neuzelaar nl) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Bor ik heb je gelezen hoor.Bedankt voor je uitleg, ik snap het nu helemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Jaja Jane, we worden al wat ouder he (allez ik dan toch!)We moeten het wat rustiger aan gaan doen.Ma ja!Ik lees dat jij al die jonge deernen nog steeds van het volley strand wipt!En Tja, Tas, die is Tas en daarom een super Tas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 wipt Nina?(ik stond gisteren tussen alleen mannen)gelukkig ben je een belse dame:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Hihi, sorry Jane, ff vergeten dak hier op een Hollands forum zit en dat "wippen" hier lichtjes een andere betekenis heeft.Kom ik na zo lang nog es kijken ga ik direct weer op m'n vingers worden getikt door tactive.Dus ik zal voor de rest maar nergens op ingaan.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 het zij je vergeven:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Hey wat schept mijn verbazing????? Nientje. Hoe is het meis, lukt het allemaal nog een beetje?En hoe is het met de kids? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Hey lieve Bol!!!!Ja hoor alles goed hier, ups en downs zoals overal vast maar eigenlijk gaat het goed!Alleen met twee kids is niet altijd zo simpel maar dan beslis je ook alleen wat wel of niet kan.Zag je vijver!!!!!!!!!!!!!!Whoaaaaaaaw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Mooi hé Nien. Is je kleine man nog steeds zo guitig? En de oudste zal al wel een hele jongen zijn hé? En hoe is het met Wing?En heb je nog steeds zoveel vertaalwerk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik haal woorddomino ff naar hier.Letterlijk zei ik dat ik wou dat VM wegging. En dat is ook zo. Dat is niet aardig maar wel de waarheid. Kan begrijpen dat je daarom zo reageert VM. Woorden als zielig meisje in de mond neemt vind ik erover maar had ik verwacht.Jij bent een trigger voor mij. "Vlaams meisje loopt nooit weg en zal zeer zeker altijd melden wat ze te melden heeft en wil met "zielige meisje" vooral zeggen dat het jammer is dat iemand zich zogenaamd laat triggeren door zaken die enkel en alleen bestaan in het hoofd van de persoon zelf bestaan waardoor de schuld van het wel of niet drinken (hoewel het zou kunnen dat het triggeren in dit geval niet slaat op drinken maar op boos worden) opzij wordt geschoven en er dingen worden gezegd zoals dat iemand hier zou moeten weg gaan." Ik laat me niet zogenaamd triggeren door iets. Jij bent een trigger voor mij. Net zoals een moeilijke situatie een trigger kan zijn of een slecht gevoel. De dingen bestaan niet enkel in mijn hoofd. Vraag me af waarom je mijn gevoel minimaliseert. De rest begrijp ik niet eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Maar ik zie dat het verder gaat op domino.Deze zielige meid moet haar mond misschien wat vaker houden en geen dingen zeggen die anderen pijn doen. Touché..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Twee zulke lieve intelligente vrouwen, onbegrijpelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ben ik weer even...Wil even duidelijk maken dat ik absoluut niet boos ben op je Borretje.Ik ben verdrietig en teleurgesteld.Ik heb het gevoel dat je niet voor jezelf kiest om te stoppen met drinken, maar het nog steeds voor anderen doet...en niet omdat je het zelf wilt.Ik kan jou niet veranderen, dat kun je alleen zelf en ook alleen als je dat zelf wilt !!! Mijn boosheid,verdriet en teleurstelling liggen puur bij mijzelf en ik zal daar zelf mee moeten leren omgaan. Op dat moment onderzoek ik waarom ik deze gevoelens en emoties heb en probeer daarbij zoveel mogelijk te kijken naar wat mijn aandeel is, wat ik bij mijzelf zou kunnen veranderen.Ik kies voor mijzelf en mijn eigen nuchterheid.Wat niet wil zeggen dat ik er niet voor je bent als je me nodig hebt.My two centsEn nu weer effe verder mn Rododenderon insnoeien;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik heb liever geen vergelijkingen TeveelIk wil hier nog één ding kwijt over mijn reactie op VM.Het is ongepast van mij om te zeggen dat ik wou dat ze wegging. Het is nog erger dit te zeggen langs haar neus om. Ik verdien daar een reactie op. Niet zo een reactie maar één in ieder geval.Vergelijk me met een dier dat haar territorium afbakend. Dat gaat ook overal liggen plassen om binnendringers weg te houden. Het heeft lang geduurd voor ik dit forum als een veilige haven kon beschouwen. Niemand weet hoe hard het voor me is geweest om daaruit terug te kruipen. Ik zie VM als een bedreiging voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Zwijg me over de struik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik vergelijk niet, het is gewoon hoe ik jullie zie Fleur.Jullie kunnen verschillen als dag en nacht, dan nog kan ik dat vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Gaan we samen de nachtdienst in Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 en over 9 maanden logt er ene TeJo in? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 sollyword meligga boekje lezendag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: jopiefleur, of het wel of niet ongepast is, is feitelijk niet van belang, lijkt me veel belangirjker is of het het effect had dat je wilde...of het effect voor jou beter/fijner is. jij bent jij, niet meer niet minder en nu ga ik een uurtje slapen....voorbereiden voor de late dienst. ga goed allen. Welk effect? De scheldtirade had ik kunnen missen . Als je spreekt over 'effect hebben dat je wilde' lijkt het bijna of je zulke dingen met voorbedachte rede zou schrijven. Ik mag dan soms een wolf in schaapskleren zijn maar ben ook redelijk impulsief.Het was een zucht..een hele diepe.Maar het laat me ook ineens voelen hoe afhankelijk ik ben geworden van dit forum. Niemand kan me zeggen of er morgen niet iemand anders binnenspringt die ik associeer met gevaar. Daarom dat het misschien beter is dat ik iets vlugger dan verwacht die afstand probeer te nemen.Soms is en blijft het voor mijn althans..zij of ik..voor nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Ik heb ook mn "gevaarmensen" hier FleurEn weet je, ik log dan uit...Heeft ook ff geduurd hoor, voor ik zo wijs was.Tenminste ik vind het wel wijs nu voor mezelf om het zo op die manier te doen.Ik vind t wel goed zo voor mezelf bedoel ikLekker rustig ook enzo.Dat is hoe ik ermee omgamisschien heb je er wat aan, misschien ook niet,maar ik dacht ik zet t toch ff neer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Jane toch,Ik heb heel hoogstaande normen (gelukkig schuif ik ze heel makkelijk opzij ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 quote: Originally posted by: jane4Mup, ik denk dat je niet deed wat ze van je verwachtten maar wat je invulde voor hen. We zijn echt meer met onszelf bezig en vullen zoveel in voor anderen. Heb je wel eens gevraagd wat ze van je verwachten? Ik ben bang dat je teleurgesteld zult zijn, ze zijn waarschijnlijk met dezelfde soort dingen bezig als jij. Ja, daar heb je ook vast gelijk Jane. Toch teveel bezig met 'erbij willen horen'. Heb overigens ook regelmatig wel mn neus gestoten als ik me juist niet voegde naar de anderen hoor. Maar soms wil ik te graag en dan vergeet ik wel eens tstil te staan bij mijn eigen wil of mijn eigen denkbeelden. quote: Originally posted by: jane4ik ben jaren oprecht in de overtuiging geweest dat ik ADB was maar het was achteraf precies andersom durf ik nu pas te erkennen woorden zijn zo betrekkelijk he als ik naar mijn gevoel kijk van toen: ik was niet tevreden maar deed daar weinig mee mbt drank, relatie en andere dingen. Dit stuk snap ik niet Jane. Is dit specifiek tegen mij of een overpeinzing van jezelf? Ik kan het niet plaatsen in relatie tot de dingen die hiervoor geschreven zijn. Ik heb wel genoemd dat ik twijfel over mijn stopfase, maar verder heb ik alles bedoeld in een groter geheel. Als ik meer stilsta bij mezelf en bij wat ik wil, dan is AdB zijn misschien gemakkelijker haalbaar, in welke vorm dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 beetje ''rare'' dag, had verwacht dat het heel mooi weer zou worden, verder met de tuin, N is druk bezig, en ik doe hier en daar wat , maar niets echt, ben eigenlijk hartstikke moe, en zou het liefst even gaan liggen, maar dat kan ik niet maken natuurlijk, nu ja, tuin wordt steeds een beetje mooier gauw weer ff terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Gaby, ik dacht dat je niet meer met N samen was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden