Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 ok dan verklap ik het ook. Waterman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Yvon:Dan kom ik ook over de brug.....Voor eens en altijd4 en 6 tig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 jeetje al die quotes, leest onrustig.Welterusten slapers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 aaahh..januari/februarimijn volk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 en....watermanWelterusten allemaalMorgen fleurig weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 krijg jij ook nog een primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Mooi... bekentenissen op de valreep.... En ik moet heeeeeel eerlijk zeggen dat ik nog heeel diep moest nadenken over Fleur.... Kan dus niet anders dan een weegschaal zijn . Pffff.... zal wel aan de leeftijd liggen denk ik.. zie trouwens dat we helemaal over Tatum heen hebben gelezen eerder op de avond.. Sorry Tatum.. dat was niet zo bedoeld... alles ging ook zo snel... Luitjes, nu ben ik echt weg... Trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Lenie ook waterman? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: Primulaen.... waterman Welterusten allemaal Morgen fleurig weer op! aanpassing: ik vergeet nog iets:Albertina: mijn pioenrozen komen zo mooi uit....Grappig: elke keer als ik ze zie denk ik even aan jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 nee net niet,,,Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 een vis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 mama gaat te bed....ff snel de hondjes doen....en dan slapen...geen kids thuis, moet ik van profiteren he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 ja,,, Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Ik heb er helemaal geen kijk op verder. Maar welterusten. En die jongens redden zich toch wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 ja hoor...de ene is bij een goeie vriend ( examen tijd zit erop he?)en de ander slaapt bij z'n werkgever.......klinkt ook raar...hahaha...das een bekende van ons waar ie nu 4 dagen aan de gang kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Dat klinkt goed. Weet je wat ik ga ook gewoon slapen. Fijne nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Deze weegschaal komt evenwelterusten zeggen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 it is echt de laatste.....to morgen you all!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Borretjebedankt voor je positieve woorden, doet mij goed, maar ik weet ook heel goed dat ik pas aan het begin sta.Wat wel een goede beslissing is geweest is, dat ik het, nog steeds, aan mijn omgeving eerlijk vertel. Dat helpt, hoewel er nu voor uitkomen dat ik problemen met A heb niet makkelijk is. Maar ik heb vaak mensen hier gezien die dat niet durfden en daar eigenlijk last van hadden. Ik wilde schrijven "onder leden", maar dat ik zo zwaar.Vanavond kwam een paar vrouwen van het bezoek v.d. de buren bij mij langs om te kijken hoe het met me was. Dat is fijn, dat er mensen zijn die het interesseert hoe het met je gaat. Het waren een moeder en een dochter, beide verpleegkundige in de zorg, die dus wel wat gewend zijn. Bovendien horen ze bij mijn "club",dus ik ken ze goed. Maar je, ik wist mijn probleem redelijk goed verborgen te houden.Yvonne, leuk dat je mij gequot hebt, eerst begreep ik niet waarom, maar denk dat je het nog even onder de aandacht wilde brengen.SnoepjeMorgen stuur ik je een PB over de schouderellende.Welterusten allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: YvonneFleur, schiet mij maar lek hoor, die hinten zijn dus helemaal aan mij voorbij gegaan... maar heb er ook geen sikkepit verstand van... Das niet leuk Lenie... zomaar opeens?? ja ineens.moet er maar aan wennen....ze zijn 18... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 quote: Originally posted by: PrimulaYvon: Dan kom ik ook over de brug..... Voor eens en altijd 4 en 6 tig 64!!!...zo oud???....hihihihihihihi...geintje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Hallo Niets,Noem het maar niets ... Geweldig. Een bloemetje voor je twee weken droog staan.:present:Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 25 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2011 Zo, volgens mij is iedereen al bijna uitgelogd! ik vergeet iedere keer uit te loggen zie ik.Vandaag een goede dag gehad, alleen dat stoppen met roken blijft echt een gevecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden