Spring naar bijdragen

Woensdag 25-05-2011

Susana

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 222
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mooi... bekentenissen op de valreep....

En ik moet heeeeeel eerlijk zeggen dat ik nog heeel diep moest nadenken over Fleur....
Kan dus niet anders dan een weegschaal zijn .
Pffff.... zal wel aan de leeftijd liggen denk ik..

zie trouwens dat we helemaal over Tatum heen hebben gelezen eerder op de avond..
Sorry Tatum.. dat was niet zo bedoeld... alles ging ook zo snel...

Luitjes, nu ben ik echt weg...
Trusten
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje
bedankt voor je positieve woorden, doet mij goed, maar ik weet ook heel goed dat ik pas aan het begin sta.
Wat wel een goede beslissing is geweest is, dat ik het, nog steeds, aan mijn omgeving eerlijk vertel. Dat helpt, hoewel er nu voor uitkomen dat ik problemen met A heb niet makkelijk is. Maar ik heb vaak mensen hier gezien die dat niet durfden en daar eigenlijk last van hadden. Ik wilde schrijven "onder leden", maar dat ik zo zwaar.
Vanavond kwam een paar vrouwen van het bezoek v.d. de buren bij mij langs om te kijken hoe het met me was. Dat is fijn, dat er mensen zijn die het interesseert hoe het met je gaat. Het waren een moeder en een dochter, beide verpleegkundige in de zorg, die dus wel wat gewend zijn. Bovendien horen ze bij mijn "club",
dus ik ken ze goed. Maar je, ik wist mijn probleem redelijk goed verborgen te houden.
Yvonne, leuk dat je mij gequot hebt, eerst begreep ik niet waarom, maar denk dat je het nog even onder de aandacht wilde brengen.
Snoepje
Morgen stuur ik je een PB over de schouderellende.
Welterusten allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Yvonne

Fleur, schiet mij maar lek hoor, die hinten zijn dus helemaal aan mij voorbij gegaan...

maar heb er ook geen sikkepit verstand van...

Das niet leuk Lenie... zomaar opeens??

ja ineens.
moet er maar aan wennen....ze zijn 18...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...