Spring naar bijdragen

Woensdag 1 juni 2011


Gast Fibo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 223
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ontwakend uit mijn winterslaap, log ik speciaal voor Dinah even snel in.
Toen ik gisteren na de vergadering en nog watTV kijken las ik jouw ongerustheid, maar het was al veel te laat om daar nog op te reageren.
Dinah, maak je aub geen zorgen, PAP 3b zijn onrustige cellen, die zouden kunnen veranderen in kankercellen.
Maar die groeien zo langzaam dat het wel 10 jaar kan duren tot ze een echte tumor vormen.
Er wordt een conisch stukje uit de baarmoedermondgesneden, dat onderzocht wordt om te zien of de snijranden schoon zijn, dus of er geen onrustige cellen meer zijn.
Het is een kleine ingreep, waarna ook gewoon een zwangerschap kan worden uitgedragen.
Later, als ik wakker ben, stuur ik je in een PB hier meer over.
Hoop dat je dit snel leest en je geen zorgen meer maakt, want dat is niet nodig en geeft je alleen maar onrust in je hoofd met alle gevaren van dien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag frummers altegaar...:)
wat verdrietig om te lezen dat er nogal wat mensen kopje onder gaan...
voor mezelf kan ik echter geen smoes, uitvlucht of wat dan ook bedenken om te gaan drinken...
gewoon omdat ik weet dat ik het niet kan....dat heb ik destijds al te veel bewezen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 goedemiddag!!!
iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten.
en iedereen sterkte die het moeilijk hebben.

maandag avond heeft een vriendin van mij me opgehaald en zijn we naar de Veluwe gereden.
daar hebben we gisteren heerlijk de hele dag doorgebracht.
jeetje zeg wat zou ik daar graag een week willen zitten in een hutje ofzo.
wat mooi en wat een stilte...zalig gewoon.
gister avond weer terug gereden naar huis.
zo ga even de dagdraad van gisteren terug lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag mensen,

Amai, wat een gejammer en weeklag! 't lijkt wel of we in de profetische 'Laatste Dagen' van De Openbaringen zijn beland. En we werken de verschrikkingen alleen maar (verder) in de hand door te grijpen naar roesmiddelen. Hoe is 't toch moog'lijk dat we drank hebben verheven tot een icoon voor 't Succesvol Overleven? Er word niets mee opgelost, alleen maar tijdelijk verzacht. En daarna krijg je je problemen met een magnitude 10 weer voor je kiezen! Maar goed, de pot verwijt de ketel, dus 'k houd op met m'n vrome geprevel. Sterkte en succes, allen!

'k ga even wat eten. De innerlijke mens moet ook versterkt. 'k ga nu warm eten, dan kan 'k vanavond toe met alleen een bammetje. En 'k heb dorst! Ongeloof'lijke dorst! Ice tea van d'Aldi, here I come!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo net terug van huisarts. (1,5 uur moeten wachten:o) Knie is niet helemaal in orde. Erg gezwollen en niet gek dat hij zo'n pijn doet. Meer rust nemen en meer pijnstillers.
Andere sollicitatie wat ik nog had lopen gaat ook niet door. Schiet allemaal niet op zo.
Hoop dat het zonnetje in ieder geval blijft schijnen dat pept me wel wat op.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens het bijwonen van de AA meeting gisteren heeft me wel goed gedaan. Helaas is in het weekend het niet voor velen op het forum alleen fout gegaan. Van de 8 deelnemers van de AA waren er 3 mis gegaan in het week-end. Zelfs iemand die al bijna 5 jaar droog stond. Zou het in de lucht hebben gehangen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Isa dat vluchtgedrag herken ik heel sterk.
Toen ik nog geregeld dronk had ik altijd het gevoel dat ik weg moest. Alleen zijn, het liefst aan water. Stom is dat toch.
Zondag (de dag erna) had ik dat ook heel erg. Toen ben ik de hele dag in bed gebleven omdat ik me geen raad wist met mezelf.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

ik heb de draad niet teruggelezen,
was er wel mee begonnen maar
werd er onrustig van.

Vanmorgen had ik last van een drankgedachte,
dat was n.a.v iets wat er gebeurde in de therapiegroep.
Ik ben bij mezef te rade gegaan en ben tot de ontdekking
gekomen wat nou precies die gedachte veroorzaakt.

Pijnlijk, dat wel maar een goede les.

De gedachte is in de loop van de dag weggegaan.


Ik heb er over gepraat, dat hielp.

Verder heb ik toch een goede dag gehad, mede doordat
ik heb gepraat en weer een stap verder ben.

Voor mezelf een mooie bos bloemen gekocht
en die ga ik zo in een vaas zetten.

Fijn te lezen dat jullie het goed hebben gehad,
Anna en Soothe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag lieve kanjers.
Hé hé ik ben moe. Twas op het werk niet fijn. Iedereen loopt nog steeds te mokken, en zich overal mee te bemoeien. Dus ben ik vanmiddag naar de leiding geweest en heb weer eens wat besproken. Ook de baas van het geheel heb ik vertelt dat, als ze mensen opdrachten geven dat ze dat dan in overleg met mij doen, niet zo maar zelf beslissen. Iets wat ik vroeger niet zou doen. Dan liep ik er weken mee of zoop het weg.
Zo nu lekker eten want ik heb honger. Daarna lekker op de bank hangen, dat heeft de Bolle verdiend.:):P

Soothe en Anna, welkom terug.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijk, lang weekend voor de deur. Met mooi weer in de voorspelling. wat wil een mens nog meer.

Het was een kort werkweekje, maar wel erg boeiend. En ik ben alweer gevraagd voor een nieuw project. :moon: Betekent, als ik het doe, ook wee een stukje opleiding erbij, maar daar heb ik wel zin in. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker Bol. Ik kijk er echt naar uit. Maar de tuin heeft ook wat aandacht nodig de komende dagen. Geeft niks. Verstand op nul en onkruid trekken. Dat werkt meestal heel onstpannend.
Maar eerst morgen lekker uitslapen.
Moet jij nog werken de komende dagen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond luitjes,
@Albertina: welke bloemen heb je gekocht?
Ik vanmiddag weer pioenrozen, die van vorige week konden nu weg.

Had het moeilijk in de namiddag, maar ben nu aan het koken en
is het leed voor vandaag weer geleden.

Al met al heb ik een fijne dag .
Ben weer in de tuin bezig,
doe het rustig aan want wil geen rugpijn weer.

Denk na over een handtekening:

--Morgen mag ik drinken, daarom doe ik het VANDAAG niet--

Als ik dat nu elke namiddag eens tegen mezelf zeg??

Ga weer naar de keuken....
Kom straks nog wel even terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...