rapilos Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Nou,beste mensen.Ga naar LATex.Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 auw wat heb ik een pijn in de botten,we krijgen ander weer,hopelijk regen voor minstens een week !? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Middeweg maar doen sailor??Overdag mooi weer en s nachts regen...Lijkt me een veel beter plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 het is niet bepaald het seizoen,maar wat gan er veel mensen "de mist in " de laatste tijd,verlangen door terrasjes of zo? kom op we gaan er voor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Hallo Sailor,Gaat ie goed, behalve die pijn in de botten dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Zo aquarium klaar, bezoek weg, gegeten en nu luieren, het is weekend.Goeie avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Heee lieve bol:heart:Zomaar ff voor jou, voor dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Dank je wel lieverd en dan geef ik je een bos :present::present::present::present: terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Ik ben gek op rozen BolDank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Hoi lieve mensen, hier lekker terug van zwemen, barbecuen..dus ook lekker moe maar ben bezig om spullen te verzamelen voor morgen, hier op mijn straat is een rommelmarkt dus morgen lekker centjes verdienen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 ik heb nog 10 dozen boeken staan Susanadie mag je wel hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Ik wilde ook melden dat ik heb geen meer moeite met het niet drinken, ik kom alweer achter dat alles is kwestie van gewoontes, ik heb mezelf opnieuw geprogrameerd, oude asociaties, gewoontes vervangen door productieve, leuke dingen....ik ben heel trots op mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Als je Slumdog Millionaire nog niet hebt gezien:ik kan hem je aanraden, ga voor de 3e keer kijken!!21.05, EEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dappere Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Hey allemaal,Weer even aanschuiven bij het forum. Hoop gebeurd:- Ik ga toch uiteindelijk scheiden (ik wil ook niet meer).- Eerste week achter de rug van mijn nieuwe baan (drie dagen maar).Vanmiddag een flinke aanvaring gehad met mijn schoonvader die mij even wilde vertellen dat ik met mijn gezuip alles had stukgemaakt.Ik heb hem vriendelijk gevraagd zijn mond te houden en zich met zijn eigen zaken te bemoeien. Ik sta nu ruim 2 maanden droog en het gaat erg goed met mij. Ik heb in het begin alle schuld op mij genomen maar ik zie nu toch ook zaken waar we beide schuld hebben. Waar twee kijven hebben twee schuld.Vooral het gedrag van haar dochter die overal haar zin in krijgt is een bottleneck voor onze relatie (buiten de drank). Dat meisje van 17 weet geen grenzen en speelt iedereen tegen elkaar uit.Ze wordt 16 en er staat een nieuwe Vespa, haar studie wordt volledig door ons betaald, kleding zonder merk wordt niet gedragen. Ze bemoeit zich overal mee dus ook met onze problemen.Ik wordt gek van dat kind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Dat kun je zeker zijn Suus. En wat leuk zeg die rommelmarkt. Eén keer per jaar is hier achter mijn huis ook een hele grote rommelmarkt. Dat over zo'n 14 dagen en ik verheug me er nu al op. Hoop dat het weer een beetje goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Jane: stuur de boeken ...Bolletje: verkoop je ook wat? ik heb de kasten opgeruimd en ik kwam tegen spullen die ik niet meer wist dat ik ze had....wat erg zeg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 We kunnen wel een boekenruildraadje maken Meeste boeken passen door de briefbus dus kost een habbekrats. verzendkosten kan je overmaken of als je ruilt streep je het weg quote: Originally posted by: jane4Als je Slumdog Millionaire nog niet hebt gezien: ik kan hem je aanraden, ga voor de 3e keer kijken!! 21.05, EEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Dappere: veel sterkte met alles en vind heel knap dat in deze moelijke tijden je nuchter blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Woman dat lijkt me een heel leuke idee...ik ben gek op boeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Nee Suus, ikzelf verkoop niets. Heb dat in het verleden wel gedaan en vond dat altijd beregezellig en spannend of je veel verkocht. maar nu niet meer, heb geen auto en geen maatje meer.Vroeger heb ik vaak met mijn manneke op kunstmarkten gestaan, dat was nog leuker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 je mag ook wel heeel trots zijn op jezelf SusanaLeuk hoor om dat allemaal van je te lezen.Geeft t rust dappere, dat de kogeleindelijk door de kerk is???dappere is al weer weg zie ik.Ik ga dr ook van tussen laterzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Vanavond om 22.35 uur op Nederland 2:Wallander - Wraak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Marc, dan kun je nual eentje extra zien op CANVASveel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 Één goedenavond mensen,He he, 't was me 't (zonnig) dagje wel! M'n woninkje van kant gemaakt, m'n moeder en haar man bezocht, boodschappen gedaan... en dan is 't al weer bij negenen! Maar, lieve mensen, 'k moet wel even iets melden. 'k ben een beetje bang voor de Zondag. Als in, 'k heb geen plannen voor morgen. Dat betekent moog'lijk dat 'k me stierlijk ga vervelen. Met alle risico's van dien. Wat te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 4 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 4 juni 2011 @Dinah,Nou, dat is 't 'm nu. Echte hobby's heb 'k niet. Ja, 'k lees wel eens een boek, speel wat videospelletjes, maar dat ging voorheen altijd gepaard met, jawel, een biertje! Anders vond 'k er geen lol aan. Je ziet, 't is ook deels pure verveling dat 'k dronk. 'k zal nieuwe/nuttige vormen van tijdsbesteding moeten aankweken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden