Spring naar bijdragen

zaterdag 4-6

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wilde ook melden dat ik heb geen meer moeite met het niet drinken, ik kom alweer achter dat alles is kwestie van gewoontes, ik heb mezelf opnieuw geprogrameerd, oude asociaties, gewoontes vervangen door productieve, leuke dingen....ik ben heel trots op mezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey allemaal,

Weer even aanschuiven bij het forum. Hoop gebeurd:
- Ik ga toch uiteindelijk scheiden (ik wil ook niet meer).
- Eerste week achter de rug van mijn nieuwe baan (drie dagen maar).

Vanmiddag een flinke aanvaring gehad met mijn schoonvader die mij even wilde vertellen dat ik met mijn gezuip alles had stukgemaakt.
Ik heb hem vriendelijk gevraagd zijn mond te houden en zich met zijn eigen zaken te bemoeien. Ik sta nu ruim 2 maanden droog en het gaat erg goed met mij.

Ik heb in het begin alle schuld op mij genomen maar ik zie nu toch ook zaken waar we beide schuld hebben. Waar twee kijven hebben twee schuld.
Vooral het gedrag van haar dochter die overal haar zin in krijgt is een bottleneck voor onze relatie (buiten de drank). Dat meisje van 17 weet geen grenzen en speelt iedereen tegen elkaar uit.
Ze wordt 16 en er staat een nieuwe Vespa, haar studie wordt volledig door ons betaald, kleding zonder merk wordt niet gedragen. Ze bemoeit zich overal mee dus ook met onze problemen.
Ik wordt gek van dat kind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We kunnen wel een boekenruildraadje maken :)
Meeste boeken passen door de briefbus dus kost een habbekrats.
verzendkosten kan je overmaken of als je ruilt streep je het weg :)

quote:

Originally posted by:
jane4

Als je Slumdog Millionaire nog niet hebt gezien:

ik kan hem je aanraden, ga voor de 3e keer kijken!!

21.05, EEN

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Suus, ikzelf verkoop niets. Heb dat in het verleden wel gedaan en vond dat altijd beregezellig en spannend of je veel verkocht. maar nu niet meer, heb geen auto en geen maatje meer.
Vroeger heb ik vaak met mijn manneke op kunstmarkten gestaan, dat was nog leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je mag ook wel heeel trots zijn op jezelf Susana
Leuk hoor om dat allemaal van je te lezen.

Geeft t rust dappere, dat de kogel
eindelijk door de kerk is???
dappere is al weer weg zie ik.

Ik ga dr ook van tussen
laterzzzzzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Één goedenavond mensen,

He he, 't was me 't (zonnig) dagje wel! M'n woninkje van kant gemaakt, m'n moeder en haar man bezocht, boodschappen gedaan... en dan is 't al weer bij negenen!

Maar, lieve mensen, 'k moet wel even iets melden. 'k ben een beetje bang voor de Zondag. Als in, 'k heb geen plannen voor morgen. Dat betekent moog'lijk dat 'k me stierlijk ga vervelen. Met alle risico's van dien. Wat te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dinah,

Nou, dat is 't 'm nu. Echte hobby's heb 'k niet. Ja, 'k lees wel eens een boek, speel wat videospelletjes, maar dat ging voorheen altijd gepaard met, jawel, een biertje! Anders vond 'k er geen lol aan. Je ziet, 't is ook deels pure verveling dat 'k dronk. 'k zal nieuwe/nuttige vormen van tijdsbesteding moeten aankweken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...