Otje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ja ken hetIk eet dan gewoon nog een boterham hoor, of een bakje yoghurt. Echt vervelemd is dat, graving ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 quote: Originally posted by: BamBamNee gek. Als zij haar tong uitsteekt nou wat denk je dan dat die ander denkt.....Nou dat zal ik je eens haarfijn uit de doeken doen.(fluisterend) Dat ligt eraan waar ze mee bezig zijn hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Yoghurt is goed, geeft een verzadigd gevoel en voert foute vetten af. Vaker naar de wc voor nr. 2 Dat verzadigde gevoel is wel erg prettig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Mwah, die yoghurt doe ik ook vaak, met muesli, van die lekkere met noten.En die buik van mij maar groeien, ikke nie snap nie:oJopie, veel plezier. Iedereen nog een fijne avond, ff in de rust. Doeiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 @Woman,'t is Craving met een C.Was getekend,M. Uggenzifter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Hihi, avonturen Bol, avonturen! Leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 oooowwwww, wat is het donker....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Nou Bor, lijkt me een kei van een hulpverlener! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 :light: Albertine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn@Woman, 't is Craving met een C. Was getekend, M. Ierenneuker. Zeg meneer de Ieren en nog wat, bij Woman is het graving punt uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Onweer Bammetje,ik zit hier met de lampen aan.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Haal die tong uit mn mond, dit is een afscheidszoenErg leuk boekje wat ik ooit eens uitgeleend heb en nooit meer terug heb ontvangen. Amerikaanse columniste die eens even flink uitlegt hoe vrouwen nou precies denken. Erg grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 *Jodelahitie!* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ja, ik ziet het. Brrrr, ben bang voor onweer. Succes. Laat jemaar lekker op de foto zetten. Oke, ben weg nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Jopie, hoe kom je toch aan die vrouwen?Na ja, in dit geval; hoe kom je er weer vanaf:o:DHihi. Sa flauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Zeg ik Bor, kei van een wijf!Hopelijk maak je er gebruik van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 En Bor, het voelt zoals mn mem die door de muur heen kon kijken.Denk dak je snap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Moesson alarm! Man, 't maaiemt hier flink uit d'hemel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 juni 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ik durf het bijna niet te zeggen Gunn, hier nog steeds lekker rustig weer, vandaag veel zon gehad..... En ik hoop dat in ieder geval het onweer heel ver van hier blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 quote: Originally posted by: borretjeJopie flaneert een hele godganse dag langs het strand:P Hé en wat dachten jullie dat er bij haar in de bus instapt, dat zal zeker niet mis zijn. Veel van die vlammen vallen op uniformen hoor. En als er dan nog eens een Jop. in zit, mmmmmmmoooooaaaaaa ja dan val je gewoon hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 quote: Originally posted by: snoepjezit de laatste tijd niet lekker in me vel dus kan hierdoor niet positief of helpend op een ander reageren neem het me niet kwalijk Sorry als ik binnen kom vallen.....wil graag nog even reageren op een posting van gisterenSnoep...heb jij dit weekend niemand geholpen?????????????ik weet dat jij degene was die mij vrijdagavond hebt tegen gehouden om te gaan drinken....ik weet dat jij degene was die mij vanmiddag heeft tegen gehouden om te gaan drinken....ik weet nu dat ik het niet alleen kan....ook al dacht ik van wel ik weet nu dat ik een veel groter alcoholprobleem heb dan dat ik heb willen toegeven....ik weet dat ik ongelooflijk dankbaar ben met jou op de achtergrond....als er èèn niet positief en helpend dit weekend is geweest...was ik dat wel naar jou toe.....Zo, dat iedereen dat maar even weet!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4Sha:heart: mama is trots op je:D en Snoep ook vast he! Jane.....ook jij bent een enorme kanjer..........love you too Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 We zijn me dr eentje he Sha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Ja, ga maar weer proberen de draad op te pikken.Ik hou het vanavond droog hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 6 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2011 Zojuist de persconferentie van Microsoft gezien. Hoewel er goede aankondigingen waren van nieuwe games, was 'k maar matig enthousiast. Oh God, 'k word echt te oud voor games! Óf... 'k vind games g'woon niet leuk meer omdat 'k niet meer drink. Is 't dan echt zo erg met me gesteld?! Foei-oei-oei-oei-oei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden