witte Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 hee sha, Leuk/goed dat je er weer bent;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Zwart/kort haargoddelijk gebruind lijfhumorliefbeschermend (soms te)attent1 mtr.80 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Ja en nee Witte....klinkt raar nu ik het opschrijfhad gedacht dat ik het allemaal wel alleen aan konblijkt dus dat het me een stuk zwaarder valt dan dat ik had gedachten...dat ik toch verslaafder was dan ik wou toegevennou ja,shit happens!!(eerst bril zoeken...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 en 138 kilo?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Aha bb daarin dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Ik heb wel is horen zeggen/ gelezen Sha, als je dat denktdan zit je pas echt in een vette gevarenzone..Nou klopt dus maar weer.Maar aan de andere kant, je hebt het ervarenen nu weet je wat je anders kan doen.Wel jammer voor je, ik had je graag anders gegund Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 91 Shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Mensen, 'k ga slapen. We zien elkander morgen wel weer. Truste! ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Trust Grunn:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Ja Witte, gevarenzone die is er net wel geweestmaar ik ga er weer volop tegenaansoms moet ik gewoon weer even flink herinnerd worden aan alle ellendegelukkig kom ik dan wel weer bij mijn positievenveelal wel door een ander maar dat zij dan maar zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 91 kilo....Dr in de letterkunde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Dr.Spoc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Weltrusten Gunn en de anderen ookik ga ook afsluitenwekkertje morgen om 5.30en ik kan nog best wel wat slaap inhalen van de laatste dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Je moet het wel zelf doen Sha,maar je hoeft het niet alleen te doentoch???Niks mis mee hoor om het samen met iemandte doen.Ik was ook niet geweest, waar ik nu ben als ik het alleenhad moeten doen.Dat is waar maatjes voor zijn....Ik denk wel is dat hulp vragen de grootste bottelnek isvoor alle verslaafde.Zolang je alleen bijft aanmodderen, gebeurd er volgens mijniet zo heel veel. Dan blijf je in een soort van kringetje ronddansen in je eentjeEn je weet toch: It takes two to tango Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Witte, je hebt gelijken inderdaad hulp vragen blijf ik toch wel moeilijk vindenSlaap lekker voor straks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 NEEEEEE Sha, alsjublief dat niet, zie me zelf al staan.......rond brilletje, glad brilcream achterover gekamde haartjes, ruitjes broek.........nee echt niet !!Ik zie jullie gaan slapen, weltruste, was even gezellig, bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Welterusten allemaal, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Truste Sha,Ja zie je wel dat krijg je er nou van bbOmdat je geen echt tipje geeft, krijgt iedereen een verkeerd beeld van je:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 jij ook truste jaap:lips:Ik lijk wel weer van het uitzwaaicommiteeDan ga ik zelf ook maarLekker slapen voor straks allemaalLaterzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Dr. Death bb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 Primawelterustenslaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2011 xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden