Tatum Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Ja, Jane het was ook jouw maatje. Sorry Tim, ik dacht dat je misschien iemand anders was. Iemand waar ik al lang niets meer van heb gehoord. Ik heb me vergist. Jullie lijken sprekend op elkaar moet ik zeggen ................. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Jane: laat het maar los.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: PrimulaJane: laat het maar los.... Aanpassing: knippen, plakken, enz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4Mup, bij mij was alleen kopieren een mogelijkheid knippen was niet vetgedrukt vandaar Oh. Jij bedoelt als je op internet een tekst wilt plakken. Dan kan het inderdaad niet. Ik dacht dat Prim uit Word wilde knippen en plakken.Voor jou da ook een tien met een grifel en een zoen van de juf (moi) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Prima:heart:das nou net het probleem bij mij:loslaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Ik verveel me. Dus ik dacht, daar ga ik jullie maar eens mee lastig vallen. Iemand ideetjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 om 23.00 komt Simon Ned 3en 23.04 een mooie film op Canvasmaar of we je zo lang bezig willen houden???:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 ik kon die grifel van jou trouwens niet knippen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Lieve luitjes:waar een praktische vraag al toe kan leiden....Jane: Ja.... loslaten is (volgens mij) 1 van de grootste opgaves in ons leven....Kinderen.... werk.... gezondheid..... jeugd....dieren... huis.... enz.en dan ook nog alcohol..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 BOEHHHH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 snik, sniken liefdeen salarisen gezondheid beetje bij beetjeen en en whaaaaaik word melig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Mupke: dit gaat (te) snel voor mij.Vervelen?:ruim je voorraad kast op,ga stofzuigen,zoek je klerenkast (1 plankl) uitkijk je CD's eens na( wat is favoriet? zet deze op!)is je keuken oke?toilet schoon?leuk boek?slapen?zomaar wat suggesties...voor wat het waard is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 zie je Igor huilt al meedie snapt mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 ik krijg geen nl zenders op tv, is de bliksem ingeslagen of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Canvas zie ik niet staan in de tv gids Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 ik ook niet Igordus Simon is voor laterwordt het Canvas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 als je m maar wel hebt Mupbeste zender wat films betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 The Syrian Brideom 23.05 uurzat er een minuutje naast, oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Toch gevonden. Maar ik heb even geen zin in tv kijken.Vanavond had ik Bert Visscher willen zien. Vroeger vond ik die gewelsdig grappig. Maar kan me de laatste jaren niet meer zo bekoren dus ik heb het laten lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 gelukkig jane dacht even dat het aan m'n tv lag. ik ben toch bekaf dus ga zo lekker naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Goedeavond en te gelijk welterusten voor straks,Ik heb niet zoveel te melden, maar ik wil toch even wat van me laten horen.Het gaat best goed met me. Ik probeer te bedenken wat ik nu EIGENLIJK allemaal wil doen,nu ik me zoveel fitter voel.Ik heb een mooie film in de bioscoop gezien: Tree of live. Weinig woorden, Oerbeelden en prachtige muziek. Ik ben nog steeds onder de indruk.Ik ben nu te moe om nog uitgebreid te reageren, maar Gunn en Denker: Ik ben blij met de manier waarop jullie werken aan je alcoholprobleem. Super.Als ik hier lees en soms wat schrijf is het zo fijn om te beseffen dat ook velen van jullie hun leven waardevol zonder drank/ of met minderen willen inrichten. Vaak zie je dat al aan het onderschrift dat iemand heeft of dat iemand aanpast aan haar/ zijn groeiproces.Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Bedankt voor de (vele) tips Prim. Maar ik ga echt geen huishoudelijke klussen doen nu. Het is bijna nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 Mijn zenders doen het allemaal wel. Ligt dat niet aan je provider Igor en Jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 kun je ons niet vermaken dan Mupleuke mop ofzotruste Ingri:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 11 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2011 quote: Originally posted by: MupkeBedankt voor de (vele) tips Prim. Maar ik ga echt geen huishoudelijke klussen doen nu. Het is bijna nacht! Toch niet alleen maar huishoudelijk??Slaap ze!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden