fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Bolletje Jij deugniet!! Ik ga ff naar de winkel..papiertjes om mijn peukjes te maken zijn op.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Later Mups :lops; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Juist. Gezien m'n braakangst maar 't zeek're voor 't onzeek're nemen. 'k heb geen zin om vannacht door maagkrampen g'wekt te worden. Huppakee, de vuilniszak in! 'k trek een blik soep open met wat brood erbij. B'dankt dames! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 was ff naar de winkel en intussen ook de kader van mijn deur nog eens geschilderd Ah gisteren ofzo wou ik typen en ik typte per ongeluk :lops;. Mups had het natuurlijk direct opgemerkt met haar arendsogen Vandaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik ga heel ff proberen op mijn plooi te komen want ben beetje hyper merk ik. Ff teevee kijken..Laters gekke bor en de rest natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 PPPFFFfffff bijna de hele dag gepoetst. was wel nodig ja. nu loopt er nog 1 wasmachine en dan ben ik klaar voor vandaag (behalve de strijk ) ga op tijd naar bed want morgen ben ik ook weer druk. voor straks weltrusten en slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 mijn TV doet t weer Igor!misschien de jouwe ook weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: jane4mijn TV doet t weer Igor! misschien de jouwe ook weer! Wel jammer dat er niks op is Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 maakt niet uit Mupt was maar van korte duurnu alleen RTL7maar geen Speedsome day bloody sunday:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ken ik niet Akelei.En speed ken ik ook niet Jane. Misschien is dit wel een goeie avond om vroeg naar bed te gaan. :light:Moet ik nog opschieten ook. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 ik duik mijn boek maar weer inook fijnWitse ken ik ook niet Akelei is dat goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Klap klap voor Akelei en 3 hoeraatjes.Mensen trusten, slaap lekker, en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 @Mupke,@Akelei,@Bolletje,Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Sjaggie Is niet goed...Iedereen al aan het knorren dus? Oud en versleten hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Dan moet je naar je profiel gaan. Dat staat bovenaan de pagina. Daar heb je ergens een vakje waar je dat kan schrijven. Ben benieuwd naar je onderschrift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: verranderingahhah fleurtje.. inderdaad... vandaag gelukkig geen drank gehad ..maar heb heeel heel heel veel nagedacht...enzv..en veel gesprekken gehad... ja blijkbaar is iedereen aan het knorren...hahaha inderdaad oud en versleten.. ikke niet gelukkig Dat is super toch!!! Weer op weg naar een gezonder leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Verrandering,Bij profiel vind je onderaan het veld 'Handtekening'.Hier kun je je onderschrift ingeven.* Typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Dat is inderdaad niet altijd even gemakkelijk..Er zijn er zoveel mooie alleen ken ik er maar een paar en meestal steel ik die dan ook nog . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Dat was vlug Mooi verrandering! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ik kruip ook maar eens in bedje..En ik ga lekker lang slapen . Nog even profiteren nu het kan.Slaapwel kippetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 quote: Originally posted by: verranderingahhaha ja wou het eerst over spiegels in je leven hebben maar dacht... hmmmm want die wordt iedereen een keer voorgehouden.. maakt niet uit wie...dat komt vanzelf...maar deze schudde ik zo hub uit de mouwB) Die vind ik anders ook héél leuk. En héél waar..*dt fout..man man man toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Ah die van mij komt uit de Story Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Laat je maar helemaal gaan verrandering Hoop dat je mooie dromen hebt.Slaapwelletjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 'k ga slapen, mensen. Truste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2011 Truste allemaal, slaap lekker Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden