Gunn Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Truste, Fleur! 't is nu toch officieel, hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 slaap lekker Fleurhet is zo weer weekend hoor,enne Denker ga jij nu die deur afhangen bij Fleur?heb ik dat goed gelezen?wat lief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Over moeders gesproken, tijdens mijn zuipperiode belde ze me op. Ze hoorde het aan mijn stem. Staat ze binnen een half uur aan de duur. Ik stomdronken, chaos in huis. Rotzooi overal lege flessen. Schaam, schaam. Ze heeft me op bed gestuurd en heeft mijn kamer schoongemaakt. De andere dag ben ik naar de dokter gegaan. Wat ben ik blij dat achter de rug is, goed gesprek gehad en ze heeft ook nog begrip de schat. Nu is het mijn taak om het niet weer te verpesten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Haha die deur ja, nou ik wou vanochtend alles doen voor een ei. Maar morgen is de winkel weer open. Dus... Sorry Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Tatum,Lopen, struikelen, vallen en opstaan.Het hoort bij het proces dat wij doorlopen.Steeds langer gewoon lopen zonder te struikelen, dat is waar jij ook mee bezig bent.En als je dan een tijd gewoon lekker gewandeld hebt, zonder te wankelen...Ja, dan voel je je sterk, denk je het wel aan te kunnen... en dan blijk je toch nog niet zover te zijn.Ga door, blijf sterk, leer waar je grens ligt en respecteer die.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Het zal niet zonder oordeel zijn.Dochter is net terug van oma. Ze is vol verwijt. Ik sta weer heel dicht bij het feit dat ik oma ooit een jaar niet gezien heb. Binnenkort gebeurd dat opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Mensen, 'k ga slapen! Welterusten! ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Goedeavond,Tatum,Dat je een keertje gedronken hebt, daar kom je wel weer overheen, je was sterk en wordt weer sterk.Dat gevoel, dat je over je moeder hebt dat vind ik heel naar voor je.Ik ken het wel van een eerdere periode uit mijn leven. Je gaat zitten in de rol van het kind dat de goedkeuring van de moeder nodig heeft en je moeder verwacht van jou ook dat je die goedkeuring nodig hebt. Maar je bent nu volwassen en je hebt het recht je eigen fouten te maken, zonder dat je je iets van haar oordeel hoeft aan te trekken.Heel moeilijk om in praktijk te brengen, maar het is wel heel belangrijk om uit die negatieve moeder- kind relatie te stappen. Het kan wel is mijn ervaring.Liefs en sterkte,Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 En hoe goed zij vind dat ze het doet; ze heeft te dealen met mij. Met hoe ik ben. Met mijn gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Nou zeg, Denker,hoe langer je droog staathoe meer je ook weer je in kuntleven in andere mensen heen hoe graag je dan iets terug wilt doenin de maatschappij.Kun je mooi oefenen bij Fleur,toe joh, denk er(!) nog ff over na:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ingri, dank je voor je bijdage Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Tatum, even nu geen besluit nemen mbt je moeder meis,het is moeilijk ook voor jou, onbevooroordeeld te zijn,en het werkt door naar je dochteren dus uiteindelijk tegen jezelf.Misschien een paar goeie gesprekken met een vrouwelijke therapeutdie prikt zo door je dingen heen en kan je helpen het weer zuiver te krijgen,uiteindelijk ben je zelf ook moeder en maakt ook fouten naar je dochter, dusje zit in de positie alles van 2 kanten te benaderen.sterkte ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Je hebt gelijk Jane, maar ik ben geen held met deuren. Ik heb eens geprobeerd mijn keuken kastje deur recht te hangen. Nou het hangt nu schever dan eerst. Maar ik heb er mee leren leven, ik zie het niet eens meer. En het gaat nog open en dicht gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 ok, nee dan Fleur maar niet helpenvan de wal in de slootjammer, want ik weet wat een klus het is,ben zelf dochter van een timmermanen pa heeft een bepaalde eiken deur, steed inhuizen voor mij afgehangen.Had ik Fleur ook gegund dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 mijn ogen prikkenwelterusten allemaalslaap lekker:lips:en Tatum:t komt wel goed schatje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Trusten Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ingri Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Welterusten voor degenen, die nog op het forum zijn,Ingri Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Mensen, ik ga ook plat. Even kat knuffellen en lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 @Denker,Even de kat knuppelen en geselen? *zet m'n min zeven diopter bril op* Ah, ff de kat knuffelen en lezen. Dat klinkt inderdaad een stuk lieflijker. Truste, kerel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Het is me net gelukt in de tas te kijken. Alles is nat en is verwijderd. Al mijn passen zijn weg. Ik heb gelukkig mijn pin-pas geblokkeerd. En van de rekening waar maandelijks alle rekeningen van worden afgeschreven en al het geld op staat is geen pin-pas. DA-pas, air-miles passen, ritjes met openbaar vervoer die ik vorig jaar gemaakt had (bewijsmateriaal voor belastingdienst), alles weg.Airmilesnummers weet ik nog wel. Ik had dat bewaard en kan dat overboeken naar een nieuw (aan te vragen) nummer overboeken Dit laatste lijkt niet belangrijk, maar dochter en ik gaan vaak een dagje weg met airmiles (gratis). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Dochter is kwaad gaan slapen. Het zal lang duren om haar onder de invloed van oma weg te halen. Welterusten voor vandaag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Truste Tatum, slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 En als ik aan oma denk, dan hoor ik haar vooral zeggen: "jou spreek ik later nog wel". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Dankjewel Teveel.Jij: slaap ook zacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden