Spring naar bijdragen

Maandag 13 juni 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 298
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Over moeders gesproken, tijdens mijn zuipperiode belde ze me op. Ze hoorde het aan mijn stem. Staat ze binnen een half uur aan de duur. Ik stomdronken, chaos in huis. Rotzooi overal lege flessen. Schaam, schaam. Ze heeft me op bed gestuurd en heeft mijn kamer schoongemaakt. De andere dag ben ik naar de dokter gegaan. Wat ben ik blij dat achter de rug is, goed gesprek gehad en ze heeft ook nog begrip de schat. Nu is het mijn taak om het niet weer te verpesten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum,

Lopen, struikelen, vallen en opstaan.
Het hoort bij het proces dat wij doorlopen.

Steeds langer gewoon lopen zonder te struikelen, dat is waar jij ook mee bezig bent.
En als je dan een tijd gewoon lekker gewandeld hebt, zonder te wankelen...
Ja, dan voel je je sterk, denk je het wel aan te kunnen... en dan blijk je toch nog niet zover te zijn.

Ga door, blijf sterk, leer waar je grens ligt en respecteer die.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond,

Tatum,
Dat je een keertje gedronken hebt, daar kom je wel weer overheen, je was sterk en wordt weer sterk.
Dat gevoel, dat je over je moeder hebt dat vind ik heel naar voor je.
Ik ken het wel van een eerdere periode uit mijn leven. Je gaat zitten in de rol van het kind dat de goedkeuring van de moeder nodig heeft en je moeder verwacht van jou ook dat je die goedkeuring nodig hebt. Maar je bent nu volwassen en je hebt het recht je eigen fouten te maken, zonder dat je je iets van haar oordeel hoeft aan te trekken.
Heel moeilijk om in praktijk te brengen, maar het is wel heel belangrijk om uit die negatieve moeder- kind relatie te stappen. Het kan wel is mijn ervaring.
Liefs en sterkte,

Ingri

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, even nu geen besluit nemen mbt je moeder meis,
het is moeilijk ook voor jou, onbevooroordeeld te zijn,
en het werkt door naar je dochter
en dus uiteindelijk tegen jezelf.
Misschien een paar goeie gesprekken met een vrouwelijke therapeut
die prikt zo door je dingen heen en kan je helpen het weer zuiver te krijgen,
uiteindelijk ben je zelf ook moeder en maakt ook fouten naar je dochter, dus
je zit in de positie alles van 2 kanten te benaderen.
sterkte ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Jane, maar ik ben geen held met deuren. Ik heb eens geprobeerd mijn keuken kastje deur recht te hangen. Nou het hangt nu schever dan eerst. Maar ik heb er mee leren leven, ik zie het niet eens meer. En het gaat nog open en dicht gelukkig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is me net gelukt in de tas te kijken. Alles is nat en is verwijderd.

Al mijn passen zijn weg. Ik heb gelukkig mijn pin-pas geblokkeerd. En van de rekening waar maandelijks alle rekeningen van worden afgeschreven en al het geld op staat is geen pin-pas.

DA-pas, air-miles passen, ritjes met openbaar vervoer die ik vorig jaar gemaakt had (bewijsmateriaal voor belastingdienst), alles weg.

Airmilesnummers weet ik nog wel. Ik had dat bewaard en kan dat overboeken naar een nieuw (aan te vragen) nummer overboeken :)

Dit laatste lijkt niet belangrijk, maar dochter en ik gaan vaak een dagje weg met airmiles (gratis).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...