Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Jane, de laatste tijd voelde ik me zo goed dat dat niet meer hoefde. "Overmoedig".Wij hadden eergisteren nog zo'n leuk contact. Daags daarna ging het dus helemaal fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 @Tatum,Foei, 'k kan me niet voorstellen dat mensen zoveel drinken tot ze erbij neervallen. Ook 'k hield van een slok, maar 'k dronk nooit zoveel dat 'k omviel, rochelend over de wc pot hing, luidruchtig werd, niets meer van de vorige avond kon herinneren, etc. Slechts een beetje brak in de ochtend, dat was 't. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik begrijp nog altijd niet waarom je nu drinken wou..Misschien mis ik het gewoon. Ik krijg het gevoel dat je gewoon drinken wou of zie ik dat fout? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn@Tatum, Foei, 'k kan me niet voorstellen dat mensen zoveel drinken tot ze erbij neervallen. Ook 'k hield van een slok, maar 'k dronk nooit zoveel dat 'k omviel, rochelend over de wc pot hing, luidruchtig werd, niets meer van de vorige avond kon herinneren, etc. Slechts een beetje brak in de ochtend, dat was 't. Maar daar heb jij ook anderen redenen voor toch? Of haal ik nu twee mensen door elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 en nu Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Avond frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Gunn, dan zit je op dit forum fout! Ga naar een forum met zwartekousenmensen en je vind je gelijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Nu niks Jane, ik drink nu niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Hmm ik spring er zo tussen en ga ook niks nalezen maar ik geloof dat het over zuipen gaat tot je erbij neerdonderd. Weet ik alles van, op slechtste momenten deed ik dat dagelijks. Kotsen en zuipen konstant. Blij dat ik nu 8 of 9 dagen droog sta. Tatum, sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Supergoed van je denker!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 @Tatum,Nou nou, lieverd, 't was geen verwijt hoor! 'k zat op m'n 'hoogtijdagen' aan de 12+ halve liters bier per dag. Dat kun je toch geen Christ'lijke hoeveelheden meer noemen? 'k hoop dat je je gauw wat beter voelt en weer met goede moed een stoppoging overweegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Tatum, ik bedoelde niet nu drinken,ik bedoelde hoe nu verder?En ik las Gunn niet als veroordelend hoor,meer dat hij de situatie van hemzelf beschreef. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Denker, heel goed van je :present: Ik heb al langer droog gestaan, maar bij een terugval gaat het heftiger toe dan ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Dank je Fleur, moet ook wel. Ik noem kamikazezuipen. Een jaar van vallen en opstaan. Nu ben ik het zat. Het is zwaar, vandaar dat ik nu aan de Refu zit en over twee weken een licht antidepresieva omdat ik door die jaren zuipen niet meer goed met mijn emoties om kan gaan. Maar als het me lukt, komt alles weer goed zei de dokter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Natuurlijk komt alles goed Denker!! Stapje voor stapje..Hoelang stond je al droog Tatum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Jane, het enige wat belangrijk is, is om mijn baan te houden. Misschien dat ik me ziek meld. Met een blauw oog op kantoor in de bouw? De leveranciers zullen dan zeker wat te kletsen hebben. En mogelijke collega's die in de schuur werken ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Terugval van die 8 dagen geleden was bij mij ook erger Tatum, net alsof je iets moet inhalen dan. Ik zoop een week totdat ik bloed overgaf en bang werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Een maandje of 4 Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Denker, je gaat heel erg goed nu,en als je lees, dan zit daar niets depressiefs meer bij,ik hoop dat je met je arts ook deze niet drinken-periode doorspreekt,want het zou best eens kunnen dat jouw depressie door de drank kwamen dat je van nature dus helemaal niet meer zo bent.Je wordt nu langzaam aan weer, wie je was, vóór je excessief dronk.Misschien bevalt die Denker je wel:heart: en heb je geen AD nodig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Jij hebt mensen kennis Jane. Mijn depressie word uitgelokt door drank. Nu ben ik weer strijdvaardig en wil nooit en echt nooit meer drinken. Het rare is, ik heb wel trek. God dank voor Refusal, anders vertrouwde ik mezelf nu niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Dat is al best een lange tijd Tatum. En ook behoorlijk knap! Zo zie je maar dat je best zonder kan ook al ging het ff fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Trouwens Tatum, als ik jou was zou ik ook ziekmelden morgen. Even alles op orde krijgen, niet alleen dat oog maar je emotie's. Kan me voorstellen dat je wel janken kan nu. Ik heb de eerste dagen afkicken heel wat afgejankt. Word nu langzaam maar zeker sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Denker, ik heb geen last van afkickverschijnselen nu. Alleen van mijn moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 Ik kruip mijn bedje maar eens in. Nog niet moe maar morgen vroeg op..bah.Slaapwel allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2011 op wie je misschien meer lijktdan je leuk vindt tatum??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden