Spring naar bijdragen

Maandag 13 juni 2011

Yvonne

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 298
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Tatum,

Foei, 'k kan me niet voorstellen dat mensen zoveel drinken tot ze erbij neervallen. Ook 'k hield van een slok, maar 'k dronk nooit zoveel dat 'k omviel, rochelend over de wc pot hing, luidruchtig werd, niets meer van de vorige avond kon herinneren, etc. Slechts een beetje brak in de ochtend, dat was 't.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gunn

@Tatum,

Foei, 'k kan me niet voorstellen dat mensen zoveel drinken tot ze erbij neervallen. Ook 'k hield van een slok, maar 'k dronk nooit zoveel dat 'k omviel, rochelend over de wc pot hing, luidruchtig werd, niets meer van de vorige avond kon herinneren, etc. Slechts een beetje brak in de ochtend, dat was 't.

Maar daar heb jij ook anderen redenen voor toch? Of haal ik nu twee mensen door elkaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ik spring er zo tussen en ga ook niks nalezen maar ik geloof dat het over zuipen gaat tot je erbij neerdonderd. Weet ik alles van, op slechtste momenten deed ik dat dagelijks. Kotsen en zuipen konstant. Blij dat ik nu 8 of 9 dagen droog sta. Tatum, sterkte meid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tatum,

Nou nou, lieverd, 't was geen verwijt hoor! 'k zat op m'n 'hoogtijdagen' aan de 12+ halve liters bier per dag. Dat kun je toch geen Christ'lijke hoeveelheden meer noemen? ;) 'k hoop dat je je gauw wat beter voelt en weer met goede moed een stoppoging overweegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Fleur, moet ook wel. Ik noem kamikazezuipen. Een jaar van vallen en opstaan. Nu ben ik het zat. Het is zwaar, vandaar dat ik nu aan de Refu zit en over twee weken een licht antidepresieva omdat ik door die jaren zuipen niet meer goed met mijn emoties om kan gaan. Maar als het me lukt, komt alles weer goed zei de dokter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane, het enige wat belangrijk is, is om mijn baan te houden. Misschien dat ik me ziek meld.

Met een blauw oog op kantoor in de bouw? De leveranciers zullen dan zeker wat te kletsen hebben. En mogelijke collega's die in de schuur werken ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denker, je gaat heel erg goed nu,
en als je lees, dan zit daar niets depressiefs meer bij,
ik hoop dat je met je arts ook deze niet drinken-periode doorspreekt,
want het zou best eens kunnen dat jouw depressie door de drank kwam
en dat je van nature dus helemaal niet meer zo bent.
Je wordt nu langzaam aan weer, wie je was, vóór je excessief dronk.
Misschien bevalt die Denker je wel:heart: en heb je geen AD nodig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens Tatum, als ik jou was zou ik ook ziekmelden morgen. Even alles op orde krijgen, niet alleen dat oog maar je emotie's. Kan me voorstellen dat je wel janken kan nu. Ik heb de eerste dagen afkicken heel wat afgejankt. Word nu langzaam maar zeker sterker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...