Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Originally posted by: ZuskeAjo altezaam! Bah, ik heb een weeïge maag want ik heb me net bezondigd aan een heleboel salmiakdrop. Nou ja, zal wel overwaaien als ik straks gegeten heb. Vandaag dag 11 alcovrij! @Lenie, allereerst heel veel sterkte met dat deurwaardersgedoe! Verder wil ik je even bedanken voor je post in het dagdraadje van gisteren. Je schreef dat je pas een paar weken bezig was en nu al zoveel meer energie hebt en zin. En dat je veel meer dingen doet. Dat geeft me hoop! het is zo...kijk naar vandaag....normaal ( nou ja normaal) had ik al wat halve liters op hoor.ik wil het.. ik wil het.. ik wil het........doorgaan!!!!!!( maar het valt me niet mee, want de behoefte is er nu in grote getale!!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Lenie wat heb je vandaag gegeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ik heb gelukkig nuchter opgebeld. Het is me voorheen wel gelukt om dronken op te bellen. En toen vroeg hij: "heb je gedronken?". Toen heb ik "ja" gezegd.Deze vraag kwam nu niet. En ik heb maanden niet gedronken. Ik zag er goed uit. Veel opgebouwd qua vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Bol, ik ben uitgegaan, heb gedronken, ben fiets kwijt, portemonaie en alles daar in Blauw oog, vandaar dat ik me ziek gemeld heb. Vrouw in de bouw (op kantoor) met een blauw oog??????????????Ps: collega's zijn ook metselaar. Net zoals jij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Lenie, hoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 O wijfie das minder zeg. Kwam dat zo ineens dan? Overviel het je of had je bewust het besluit genomen om te gaan drinken.O en je fiets, was die genummerd? En dan ook nog je portomonee, god meis, wat ontzettend bout voor je. Heb je een blokje ijs op je oog gelegd? Er schijnen middeltjes te zijn waar de bauwe plekken eerder van verdwijnen.Jos gebruikte die altijd. Homeophatisch. Ik geloof dat dat Arnica of zoiets heet. Wil je dat ik het even voor je opzoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Bol, heel terecht heeft Jopie vandaag aangehaald dat ik het plan had om dit weekend niet te drinken. Het gebeurde spontaan. Helaas zijn kroegen altijd open.Mijn portemonaie is niet echt een probleem. Het geld dat er in zat ben ik kwijt. Mijn pin-pas heb ik direct geblokkeerd. Maar het echte geld staat op een rekening waar ik geen pin-pas van heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Die tweede rekening is er een waar ik mijn salaris op krijg en waar de maandelijkse rekeningen van af worden geschreven. Ik heb de veiligheid ingebouwd om daar geen pin-pas van aan te vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Dochter is woedend. Ik ga maar tv kijken.Ik wl trouwens wel in deze week de klussen afmaken. Dat roept nog het meeste op naar drinken. Een paar klusjes en dan is het klaar. Bol, kan ik jou ook lenen, net zoals Fleur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 succes borrie:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 tatumwel jammer dat het vertrouwen van je dochter nu weg is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ik kom zomaar binnen wippen, zit op mijn werklas alleen het laatste gedeeltesucces morgen Bor en Tatum ook sterkte en wie zag ik ook daar: Snoeppieeeeeeeeeeeeeeeeeee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 shaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:present:en snoepie gaat lekker boven tv kijken met een paar dropballen..nieuwe verslavingwerkze en ik maak je morgen wel wakker.....6 uurdoeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Het allerergste is de fiets. Ik heb hem kado gekregen van de baas.Ik weet niet zo goed hoe ik dat oplossen moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ja hoor, lekker boven in bed snoepballen eten en ik maar werken tot 23.00 uurlekker is dat zeg ga ik zo maar eens hier aan de koffie want is nu toch rustig.....voor hoelang?de tijd vliegt wel als het bedrijvig is maar ik vermaak me nu ook wel even achter de computer geniet maar van je bedje Snoep, en om 6.00 uur roepen is helemaal oke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Sowat: dochter is 15, bijna 16 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ja Bor, dat zijn de dingen die er inderdaad ook bij horen.Het zal nooit allemaal ineens over rozen gaan.....al zouden we dat wel eens willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Bor, ik ga wel elke dag naar werk met de fiets.Samen; jij niet drinken en ik klussen Ik kan - of een nieuwe fiets kopen - of zeggen dat ie gestolen is. Ik kan zeggen dat het sleuteltje er nog in zat. Dat is waar; ik heb hem stomdronken achter gelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Originally posted by: GunnErg he, Zuske. Bewust of onbewust leeft ied're alcoholist het Adagium Alcoholicus: 'Een dag niet g'zopen is een dag niet g'leefd'. We worden onrustig, want we willen ons goed voelen. Al g'nieten we alle luxe van de wereld, zonder drank is 't allemaal maar grauw en saai. We moeten weer leren leven. En dan luister 'k weer naar Dream Theater's 'Learning to Live'. Prachtig nummer! ">http://www.youtube.com/watch?v=KY_5u0F9Rlw&hd=1 Als je van symphonische rock/metal houdt, natuurlijk. Mooi gezegd, Gunn. Maar ik moet zeggen dat het me op goede dagen makkelijk afgaat om niet te drinken. Op slechte dagen valt het me moeilijk en op "gewone", grijze, saaie, nietszeggende dagen; zo van het gaat niet goed en niet slecht, ervaar ik wat jij schrijft. Rock/metal is niet helemaal mijn ding, vrees ik... al vind ik het nummer bij 1.18 minuten gevoeliger en mooi klinken, daarna wordt het mij weer te hard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Tatum.. fietsen worden gestolen'MET en ZONDER slot er op... Daar moet je heel nuchter in zijn hoor naar je baas. En een blauwe plek... good heavens... je wilt niet weten hoe vaak ik een blauwe plek heb.. Sommige mensen hoeven maar aangetikt te worden en het is al zover.. Ik ben er dus één van.. even de was in de machine gooien en de rand raken... pols is voorlopig blauw tot zwart.. Laatste echte nare blauwe plek zat onder mijn oog.. speeltje van hond kwam verkeerd terecht... Dus Tatum... go for it girl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zuske Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Originally posted by: Leniehet is zo...kijk naar vandaag.... normaal ( nou ja normaal) had ik al wat halve liters op hoor. ik wil het.. ik wil het.. ik wil het........doorgaan!!!!!! ( maar het valt me niet mee, want de behoefte is er nu in grote getale!!!) Vind ik héél goed van je, Lenie! Ik kan me zó goed voorstellen dat je behoefte nu heel groot is. Zou ik ook hebben onder jouw omstandigheden. Morgen ben je trots op jezelf dat je het niet gedaan hebt. En dat ben ik nú al op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Tatum ik weet niet waar je woont maar als het niet al te ver is van mij, wil ik graag komen helpen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Borrie sterkte meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Bol, lieverd, je woont heel erg ver.Ik woon in Noord-Holland en ik begrijp dat jij in het oosten van nederland woont. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Borrie, op de koffie bji jou?Net zo ver, alleen iets noordelijker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden