Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 juni

Kore

Aanbevolen berichten

quote:

Originally posted by:
Zuske

Ajo altezaam!

Bah, ik heb een weeïge maag want ik heb me net bezondigd aan een heleboel salmiakdrop. Nou ja, zal wel overwaaien als ik straks gegeten heb. Vandaag dag 11 alcovrij!

@Lenie, allereerst heel veel sterkte met dat deurwaardersgedoe! Verder wil ik je even bedanken voor je post in het dagdraadje van gisteren. Je schreef dat je pas een paar weken bezig was en nu al zoveel meer energie hebt en zin. En dat je veel meer dingen doet. Dat geeft me hoop!

het is zo...kijk naar vandaag....
normaal ( nou ja normaal) had ik al wat halve liters op hoor.
ik wil het.. ik wil het.. ik wil het........doorgaan!!!!!!
( maar het valt me niet mee, want de behoefte is er nu in grote getale!!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 205
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb gelukkig nuchter opgebeld. Het is me voorheen wel gelukt om dronken op te bellen. En toen vroeg hij: "heb je gedronken?". Toen heb ik "ja" gezegd.

Deze vraag kwam nu niet. En ik heb maanden niet gedronken. Ik zag er goed uit. Veel opgebouwd qua vertrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, ik ben uitgegaan, heb gedronken, ben fiets kwijt, portemonaie en alles daar in :angry:

Blauw oog, vandaar dat ik me ziek gemeld heb. Vrouw in de bouw (op kantoor) met een blauw oog??????????????

Ps: collega's zijn ook metselaar. Net zoals jij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O wijfie das minder zeg. Kwam dat zo ineens dan? Overviel het je of had je bewust het besluit genomen om te gaan drinken.
O en je fiets, was die genummerd? En dan ook nog je portomonee, god meis, wat ontzettend bout voor je. Heb je een blokje ijs op je oog gelegd? Er schijnen middeltjes te zijn waar de bauwe plekken eerder van verdwijnen.
Jos gebruikte die altijd. Homeophatisch. Ik geloof dat dat Arnica of zoiets heet. Wil je dat ik het even voor je opzoek?:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bol, heel terecht heeft Jopie vandaag aangehaald dat ik het plan had om dit weekend niet te drinken. Het gebeurde spontaan. Helaas zijn kroegen altijd open.

Mijn portemonaie is niet echt een probleem. Het geld dat er in zat ben ik kwijt. Mijn pin-pas heb ik direct geblokkeerd. Maar het echte geld staat op een rekening waar ik geen pin-pas van heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor, lekker boven in bed snoepballen eten en ik maar werken tot 23.00 uur
lekker is dat zeg :(
ga ik zo maar eens hier aan de koffie want is nu toch rustig.....voor hoelang?
de tijd vliegt wel als het bedrijvig is maar ik vermaak me nu ook wel even achter de computer :D
geniet maar van je bedje Snoep, en om 6.00 uur roepen is helemaal oke! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, ik ga wel elke dag naar werk met de fiets.

Samen; jij niet drinken en ik klussen :heart:

Ik kan - of een nieuwe fiets kopen - of zeggen dat ie gestolen is. Ik kan zeggen dat het sleuteltje er nog in zat. Dat is waar; ik heb hem stomdronken achter gelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gunn

Erg he, Zuske. Bewust of onbewust leeft ied're alcoholist het Adagium Alcoholicus: 'Een dag niet g'zopen is een dag niet g'leefd'. We worden onrustig, want we willen ons goed voelen. Al g'nieten we alle luxe van de wereld, zonder drank is 't allemaal maar grauw en saai. We moeten weer leren leven. En dan luister 'k weer naar Dream Theater's 'Learning to Live'. Prachtig nummer!

Als je van symphonische rock/metal houdt, natuurlijk.
:D

Mooi gezegd, Gunn. Maar ik moet zeggen dat het me op goede dagen makkelijk afgaat om niet te drinken. Op slechte dagen valt het me moeilijk en op "gewone", grijze, saaie, nietszeggende dagen; zo van het gaat niet goed en niet slecht, ervaar ik wat jij schrijft. Rock/metal is niet helemaal mijn ding, vrees ik... al vind ik het nummer bij 1.18 minuten gevoeliger en mooi klinken, daarna wordt het mij weer te hard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum.. fietsen worden gestolen'MET en ZONDER slot er op...
Daar moet je heel nuchter in zijn hoor naar je baas.

En een blauwe plek... good heavens... je wilt niet weten hoe vaak ik een blauwe plek heb..
Sommige mensen hoeven maar aangetikt te worden en het is al zover..
Ik ben er dus één van.. even de was in de machine gooien en de rand raken... pols is voorlopig blauw tot zwart..

Laatste echte nare blauwe plek zat onder mijn oog.. speeltje van hond kwam verkeerd terecht...

Dus Tatum... go for it girl :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Lenie
het is zo...kijk naar vandaag....

normaal ( nou ja normaal) had ik al wat halve liters op hoor.

ik wil het.. ik wil het.. ik wil het........doorgaan!!!!!!

( maar het valt me niet mee, want de behoefte is er nu in grote getale!!!)

Vind ik héél goed van je, Lenie! Ik kan me zó goed voorstellen dat je behoefte nu heel groot is. Zou ik ook hebben onder jouw omstandigheden. Morgen ben je trots op jezelf dat je het niet gedaan hebt. En dat ben ik nú al op je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...