Max72 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Alles wat waarevol is in hun ogen en wat e.v.t.wat op kan brengen kunnen ze meenemen.(kijk vooral naar sieraden of e.v.t. erfstukken, al heefthet alleen maar emotionele waarde) En over die deurwaarder Lenie, dat is gewoon een bureau datwordt ingehuurd en weet meestal niet van jouw regelingenmet de schuldhulpverlening.Dat daar mss dingen zoals interne communicatie fout gaatweten ze niet en hebben ze niets mee te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 pfff...wat een gedoe.@ Denker....ja ze nemen je honden ook in beslag, en brengen ze naar het asiel, want je kan ze toch niet onderhouden.al het geld dat je hebt moet op dat moment naar hun en niet naar je dieren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Originally posted by: willFleurtje, las nu pas dat je een deur probleem hebt. Kan ik iets voor je doen ?? Kom jij mijn deur plaatsen????????? oooooooooooooh zooooooooooo lief en terug weer weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 ik ben ook ff weg...lopen..lopen...lopen...lopen...hoofd leeg...telefoon mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 pfff...hou op hoor.maar je hebt gelijk...ga er zelf ook achter aan...moet er voor naar het CWI, maar dat is niet erg ( kan daar gratis bellen)ik heb nl geen beltegoed.jullie horen het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Hannah, politie helpt je niet.Deurwaarder hebben namelijk het recht dit te doen.Ga als een speer bellen met die mensen van de schuldhulpverlening. De opdracht komt daar ook waarschijnlijk vandaan.Zou inderdaad NU actie gaan ondernemen, geen mailtjesofzo, duurt veel te lang, bellen!!!(Tip: je hebt morgen ook geen mobiele telefoon!!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 ik ben weg..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Lenie blijf sterk meid, vergooi het nu niet. Het is moeilijk maar je komt er over heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 En ik geef het op..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 @Max72,Opgeven? Dat klinkt een licht'lijk verontrustend, vriend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 jeetje wat een prutdag soms zit het mee en soms zit het tegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Met adviezen Gunn.Volgens ij moet Lenie iets anders gaan doendan lopen nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 alleen een gerechts deurwaarder heeft een hoop rechten volgens mijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Wat ik ervan weet is, toen ik nog bij de politie werkte,vaak om assitentie werd gevraagd van de politiei.v.m. de grote criminaliteit in bepaaldebuurten en veel agressie bij een inbeslagname. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn@Max72, Opgeven? Dat klinkt een licht'lijk verontrustend, vriend... Nee Gunn, was niet om mijn persoon.Ik neem aan dat je bang was dat ik weer zougaan drinken?Nee, gaat niet gebeuren, maar bedankt vriend.Doet je altijd goed als mensen met je meelevenen het gevoel krijgt dat ze zich verontrusten over je;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 'k ga even wat eten, mensen. Ben zo terug. Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Ben er ook vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Zo, toch weer even een moeilijk momentje doorstaan ben altijd weer erg blij als ik dat heb overleefdvanmorgen met zoon naar de advocaat geweest, moet donderdag voor de kinderrechter komentja, krijg je hè als je brommers gaat lopen jatten en nog meer....mijn oren stonden wel te tuuten wat ik allemaal nog meer vernam in verklaringen van anderenzijn altijd van die momenten waar ik enorm vrolijk van wordt vorig jaar zou ik thuis lekker (?) een fles hebben open getrokken of een biertje hebben gepaktnu had ik niet ineens echte trek...wel heeel even aan gedacht maar gelukkig was dat zo weer weg tijdens het nuttigen van een bamischijf of waren het er 2.........in ieder geval ga ik zonder onrust in mijn lijf zo lekker te werkzou ik een jaar geleden niet hebben gezegdfijne dag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 IsaAls je een geweldige vacature tegenkom moet je gewoon reageren.Nee heb je, ja kun je krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Isa,Het probleem dat jij beschrijft herken ik maar al te goed; hier hebik ook nogal last van gehad. Bij mij heeft het goed geholpen doorgewoon vaak te solliciteren (en dus veel te oefenen) en dan komtals het goed is weer wat zelfvertrouwen terug en dan gaat hetverder automatisch.Succes en nu gewoon beginnen met schrijven wat je krijgt ingegeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Originally posted by: Max72En ik geef het op..... niet voor mij he????ben druk geweest...schuldhulpverlening is/was niet bereikbaar...telefonisch niet...persoonlijk niet...en via de mail niet.ben dus pis en pis link!!!uiteindelijk heeft m'n ex-schoonzusje de desbetreffende deurwaarder gebeld en het 1 en ander uitgelegt...ook dat ik niet kan bellen.. dus hij belde mij ( fijne man...echt)ik alles uitgelegd...ik heb nu nog 2 dagen om de dingen recht te breien met de schuldhulpverlener...of op een andere manier, maar dan komt ie echt langs...vrijdag dus.geeft me wel iets meer lucht nu....pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 rustig mensen...ik ben echt wel er mee bezig geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 Nou Isa, gewoon inderdaad de brief gaan schrijven.Ik ben bezig met een scriptie ter afsluiting van mijn opleiding maar kan geen inspiratie vinden.Heb het hele huis al opgeruimd maar krijg geen zinnig iets op papier.Misschien morgen verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 quote: Originally posted by: wijfiePffff, nou dan ga ik maar even kijken of ik die scooter onder controle kan krijgen. Hij is best vrij zwaar, ik moet hem eerst op de standaar zien te krijgen en dan voorzichtig even kijken hoe alles werkt, zo moeilijk is het ook weer niet, maar vind het gewoon eng!!!!!! leuk toch!!!ik zeg veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 14 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2011 sorry als ik een ietwat opgetogen klink...ben al blij met de 2 dagen...nu kan ik toch niets meer doen...morgen weer met frisse tegenzin verder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden