Spring naar bijdragen

Donderdag 16 juni


Jaap

Aanbevolen berichten

Hallo.

Bor, ik snap het niet helemaal. Vanochtend heb je een paar moeilijke uren gehad omdat je vd stress wilde gaan drinken. Klasse, je hebt het niet gedaan. Enige weken geleden wel gedronken, als ik het me goed herinner.
Let wel, vlgs mij doe je ontzettend je best, ben je goed bezig. Maar is het voor nu genoeg?
Ach, ik weet er veel te weinig van Bor, van je situatie. Ik vind het zwaar rot voor je dat er blijkbaar besloten is dat je kind ergens anders moet gaan wonen. Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Want dat het geen gemakkelijke situatie is lijkt me duidelijk.

Ik wens voor je dat je goede keuzes kunt maken die goed zijn voor jou en je gezin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 226
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb moederator gemaild of ze profiel Djoon aan willen passen.

Djoon, welkom! Je profiel staat nog open. Helaas kun je dat zelf niet aanpassen, heb al een mailtje gestuurd aan Tactus met de vraag of zij dat willen doen. Tot die tijd kun je wellicht privacy gevoelige info uit je profiel halen. Iedereen kan dit nu zien.

Laat je ajb hierdoor niet afschrikken, als je bang bent dat je teveel drinkt of dit al zeker weet ben je hier op het juiste adres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He he, en dan is 't alweer bij tienen. 'k heb zo gruw'lijk de neiging om al naar bed te gaan. Niet omdat 'k moe ben, maar omdat 'k me verveel. Nou dames, doe 'ns een suggestie. Wat zou 'k nu nog kunnen doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Gunn

He he, en dan is 't alweer bij tienen. 'k heb zo gruw'lijk de neiging om al naar bed te gaan. Niet omdat 'k moe ben, maar omdat 'k me verveel. Nou dames, doe 'ns een suggestie. Wat zou 'k nu nog kunnen doen?




Mijne poets, strijk, afwas,....doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag was mijn zus er ook, met hondje.
Een vreselijk lief Boomertje,
het grappige is,
toen ze haar kochten (10 jaar geleden)
heette ze Beau.

Dat vond ik zo'n stomme naam dat ik
haar om gedoopt heb in Bolletje.
Zo heet ze nu dus al jaren

Dus Bol, ik heb vaak aan je gedacht vanmiddag.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...