BamBam Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Hallo.Bor, ik snap het niet helemaal. Vanochtend heb je een paar moeilijke uren gehad omdat je vd stress wilde gaan drinken. Klasse, je hebt het niet gedaan. Enige weken geleden wel gedronken, als ik het me goed herinner.Let wel, vlgs mij doe je ontzettend je best, ben je goed bezig. Maar is het voor nu genoeg? Ach, ik weet er veel te weinig van Bor, van je situatie. Ik vind het zwaar rot voor je dat er blijkbaar besloten is dat je kind ergens anders moet gaan wonen. Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. Want dat het geen gemakkelijke situatie is lijkt me duidelijk.Ik wens voor je dat je goede keuzes kunt maken die goed zijn voor jou en je gezin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Of voel je je zwaar vernaggeld omdat jij niet gedronken hebt en ze toch besluiten je zoon uit huis te halen? Dat kan natuurlijk ook. Ik vind het echt rot voor jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 den Bam se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Den Niwi se...Weer veilig thuis jongen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 nee nee, Bammetje....ik vertoef nog in den vreemde...nou ja, den vreemde....overal waar ik hoofd neerleg, daar slaap ik...nuchter en wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Vast lekker weer daar. Hier valt momenteel veel regen.Is goed voor de tuin, dat dan weer wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 zo droog, zo droog hier....het weer past zich aan aan mij, denk ik..vanmiddag 35 graden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: BamBamVast lekker weer daar. Hier valt momenteel veel regen. Is goed voor de tuin, dat dan weer wel. Dat zijn de ras-optimisten. Mooi weer = lekker voor ons. Butweer = goed voor de tuin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Bor. ik begrijp er niets meer van, maar dat hoeft ook niet. Ik wens je heel veel kracht toe meis, en houd je haaks.Laat maar eens zien wie Borrie is. Ja en verder weet ik het ook niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Regen op z'n tijd is toch ook fijn Muppie?35 graden gaat mij dan weer wat te ver. Maar ja, zo is er altijd wat. ben weer weg jongens, oant moarn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Heb moederator gemaild of ze profiel Djoon aan willen passen.Djoon, welkom! Je profiel staat nog open. Helaas kun je dat zelf niet aanpassen, heb al een mailtje gestuurd aan Tactus met de vraag of zij dat willen doen. Tot die tijd kun je wellicht privacy gevoelige info uit je profiel halen. Iedereen kan dit nu zien.Laat je ajb hierdoor niet afschrikken, als je bang bent dat je teveel drinkt of dit al zeker weet ben je hier op het juiste adres. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Goedenavond saam,we hebben een paar leuke uurtjes met mijn vader gehad,het was fijn om zo toch zijn verjaardag te vieren.Bor,ik begrijp er niets van,erg triest om te lezen dat je kind toch uit huis wordt geplaatst.Ik wens je ontzettend veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Albertina, fijn om te lezen dat jullieeen paar leuke uurtjes met je vader hebben gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Wat fijn te lezen Tien. Dat geeft toch weer wat hoop dat het weer beter gaat met je vader. Hoop dat het stijgende lijn gaat en dat hij weer gauw naar z'n eigen omgeving terug kan.is er al iets bekend of en wanneer hij weer terug kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Dank, Bol en Shahire,nee nog niet maar we wachten af.Deze dag is mooi binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Wat een rust hier vanavond.Ik had gehoopt Fleur nog even te lezen. Maar niks. Fleurtje, als je nog bijleest .. lops van mij. Ik hoop dat je weer wat lekkerder in je velletje zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Is je vader jarig Tine? Gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Val gewoon tussendoor.Gelezen, weinig te zeggen. Tientje, fijn dat je nog een leuke dag had! Moet wel zwaar wegen zo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Jij roept, ik kom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Muzieknootje? Is wel beter hier. Het trekken is zo goed als gepasseerd. Met niemand echt doorgepraat en toch waait zoiets wel wat over. Vandaag met het openbaar vervoer naar het werk. Regen..bah..Hopen dat ik hem niet tegenkwam. Gelukkig niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 He he, en dan is 't alweer bij tienen. 'k heb zo gruw'lijk de neiging om al naar bed te gaan. Niet omdat 'k moe ben, maar omdat 'k me verveel. Nou dames, doe 'ns een suggestie. Wat zou 'k nu nog kunnen doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 quote: Originally posted by: GunnHe he, en dan is 't alweer bij tienen. 'k heb zo gruw'lijk de neiging om al naar bed te gaan. Niet omdat 'k moe ben, maar omdat 'k me verveel. Nou dames, doe 'ns een suggestie. Wat zou 'k nu nog kunnen doen? Mijne poets, strijk, afwas,....doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 Vanmiddag was mijn zus er ook, met hondje.Een vreselijk lief Boomertje,het grappige is,toen ze haar kochten (10 jaar geleden)heette ze Beau.Dat vond ik zo'n stomme naam dat ikhaar om gedoopt heb in Bolletje.Zo heet ze nu dus al jarenDus Bol, ik heb vaak aan je gedacht vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 16 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2011 @Fleurtje,Je afwas had 'k graag nog g'daan. Voor poetsen vindt 'k 't wat te laat en strijken ben 'k niet al te best in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden