bolletje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 mup. ik heb gisteren goulash gemaakt en de rest vandaag opgegeten. Lekker makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Gunn, wat lief van je, het kaarsje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 quote: Originally posted by: TatumOog is nog niet over. Ik blijf nog even binnen. Ik weet waar mijn fiets is. Graag iedereen die dat kan een kaarsje branden voor een stukje geluk kan ik hem niet pakken???...hihihihimensen...tot op m'n onderbroek nar geregnd, maar het lucht wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Dank je Dinah,Als het idd. maar droog is, dan ben ik al helemaal gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 mijn mams zit nu ook in Italie...heb haar nog niet horen klagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Zit jou mams in Noord Italie Lenie ?Italie is immers zo groot.! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 een heeeele goedenavond allemaal!!log even in voor onze Bol.........BOOOOOLIEEEEEEEEE ben je daar???verder hoop ik dat iedereen goed gaat natuurlijk,sorry even geen tijd terug te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ja rapilos.....net aan gekomen....ze zijn onderweg naar iets zuidelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Okay, mensen, nu we 't toch over reizen hebben... 'k ben in geen tien(!) jaar Nederland uitg'weest (ja, af en toe eens over de grens van Duitsland of België), en 'k zou héél graag een keer een reisje willen maken. Wat is een mooie bestemming? Afreizen naar een mooie omgeving, 't liefst binnen Europa en betaalbaar. Iemand suggesties? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Italie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ja Ya ik ben er. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Oh Lenie,Dat zijn goede berichten.Dan hebben wij het ook vast droog (zei, zij optimistisch:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Heee lieve Bol....even kleine vraag van mij...Mijn lieftallige zoon komt net thuis met................5 baby muisjes!!Gevonden buiten in een doos!Na veel gegil en bezoek bovenop de keukentafel heb ik geeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee wat ik hiermee aanmoet.Zijn echt klein,niet roe,wel al haren en een staart maar geen idee wat ik hiermee aanmoet...Loslaten lijk me geen optie,daar zijn ze te klein voor lijkt me.... HELLUP!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Gunn..............KROATIE!!!!!echte aanrader...nog niet TE touristisch...super de super mooi en erg goedkoop ook nog en de mensen daar zeeer vriendelijk!!!aanrader dus!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Ya waren die muisjes daar door mensen neer gelegd of heeft je zoon ze uit het nestje gehaald en mee naar huis genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 quote: Originally posted by: rapilosOh Lenie, Dat zijn goede berichten. Dan hebben wij het ook vast droog (zei, zij optimistisch:) ze bliven er 2 weken en gaan daarna 2 weken naar spanje....geld teveel joh die gasten...daar gaat me erfenis..hihihihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Lenie,Italië... Okay, iets specifieker misschien? Zoals 'k al liet blijken, ben 'k niet b'paaldlijk een pionier. 'k wil dan ook kort gaan; een weekje ong'veer. En Rome... daar vertik 'k heen te gaan! Om redenen welbekend, lijkt me. Laten we 't een beetje noord'lijk houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 wat ik begreep zijn ze gevonden in een doos van de supermarkt hier en hebben zij de muisjes gedumt..geen buitennest dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Oeps dat wordt dan erg moeilijk, dan moeten ze nog geflest worden. Kunnen ze al wel een beetje lopen of ook nog niet?Je zou de dierenambulance kunnen bellen maar de vraag is of ze moeite willen doen om die muisjes er door te laten komen. Dat weet ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 Gunn...ik kan je verder niet helpen....ze gaan altijd op de bonnefooi heen, en zien wel waar ze slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 trouwens Gunn...Tjechie....super mooi en onwijs goedkoop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Lenie, Tjechië... Ja, ook 't land waar de Pilsener is uitgevonden. Word 'k dan nergens eens niet aan bier herinnerd?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 naaaaahhhh...daar ga je er toch niet voor heen??het is er zo mooi...en het eten??...je lacht je rot.in elk land is pilsner te vinden.....niet *** kletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 @Lenie,'Ei, geen spatjes, hé?! Anders wordt 't daad'lijk tandjes rapen, lieverd! *Op sadistische toon* Een bloedvlek is zo g'maakt...! Geintje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2011 ben me groot aan het houden....gemerkt???ik wil het niet ik wil het niet....ik doe het niet ik doe het niet......Gunn.... ja sorry..ietsies spatsies....maar ben er bijna overheen hoor...ff zonder dollen Tjechie ( en dan Praag) is zo mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden