Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 juni


Max72

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 256
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Een wiel dat steeds groter wordt. Elke keer als ik denk dat ik een stap, en zelfs alle twaalf stappen, wel heb gedaan, kom ik tot de ontdekking dat ik verder kan. Eigenlijk zijn het geen twaalf stappen maar 12 wegen.. door ze te bewandelen kom ik steeds verder in de wereld van verwondering en bewondering. En het mooie is dat er geen eind aan komt. Gelukkig maar, want wat te doen als ik mijn einddoel heb bereikt?? Terugvallen dan maar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Kohtje
Eigenlijk zijn het geen twaalf stappen maar 12 wegen..


Waarom er een aantal opzetten?
Er staat geen beperking op leren. Deze kan ook niet samengevat worden in twaalf stappen die op zich al voor iedereen anders te interpreteren zijn.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

quote:


Originally posted by:
Kohtje


Eigenlijk zijn het geen twaalf stappen maar 12 wegen..






Waarom er een aantal opzetten?


Er staat geen beperking op leren. Deze kan ook niet samengevat worden in twaalf stappen die op zich al voor iedereen anders te interpreteren zijn.



Tja Fleurtje, je hebt helemaal gelijk. Er staat geen beperking op leren. Die twaalf stappen zijn twaalf wegwijzers die twaalf suggesties voor herstel aangeven. Als je die suggesties aangrijpt kun je een ongekend aantal mogelijkheden ontdekken. Er zijn geen vaste regels, geen beperkingen om ervaringen op te mogen doen, geen verbodsborden noch gebodsborden. Ervaring, durf, gezond verstand en fantasie zijn de ingrediënten die mijn herstelmogelijkheden onbegrenst/onbegrensd** maken.

**Oef..aanpassing. Dit is er nou zo eentje waar ik niet weet of het nou met een "t" of een "d" moet.. Is het nou onbegrenste of onbegrensde. Hoe langer ik er op focus, hoe groter de blinde vlek.:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje

quote:


Originally posted by:
Kohtje


Eigenlijk zijn het geen twaalf stappen maar 12 wegen..






Waarom er een aantal opzetten?


Er staat geen beperking op leren. Deze kan ook niet samengevat worden in twaalf stappen die op zich al voor iedereen anders te interpreteren zijn.




BB says; zijn de stappen zo anders voor iedereen te interpreteren? Vlgs mij valt dat wel mee hoor.

En ja, wellicht heb je gelijk Fleurtje, er zijn eindeloze stappen te leren. Het hele leven is eindeloos leren. Maar ik hou het eerst maar bij deze 12, dat gaat eigenlijk best goed. En ik sta er al eventjes mee droog dus ja; don't change a winning team.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Mupke

Ik kom even pauzeren. Zo veel te doen, en gewoon niet weten waar te beginnen.




Gelukkig ook al wel wat nuttigs gedaan hoor, maar ik wilde zoveel meer.
:huh:



hier ook nog veel te doen, maar gewoon niet de puf hebben om ook maar ergens
aan te beginnen.
ik ga maar even vlees halen voor vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een klein verhaaltje.

De voorband van mn fiets was gister lek.

Toen ik nog dronk zou ik eerst wekenlang elke keer mn band oppompen en dan met een lege band weer thuiskomen, om dan eindelijk maar eens met waanzinnige tegenzin een teiltje te pakken en omdat ik geen zin heb in bandplakken het afraffel om daarna met een nog steeds lekke band of een wiel met zo'n bobbel te eindigen.....

Nu ben ik gister naar de fietsenmaker gegaan, die heeft er een nieuw ventieltje ingezet en ik hoefde niet eens te betalen.....klaar !!! Nu fiets ik weer blij en vrolijk van hot naar her :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marc, van harte met je verjaardag.

Zo, dag bijna voorbij en helft niet gedaan van wat ik had gewild/gemoeten. Wonderlijk hoe zoiets kan werken....Was hontie ff kwijt, zat bij de buren in de tuin onder trapje, kon er niet meer uit, ik over schutting, ooh als ik nou toch hier ben ff de woekeraar snoeien(buren wonen er niet) die bij ons de boom inklimt, ooh dan dat ook nog ff doen en hop, is het alweer 15.15.

Na ja, schouders er nog maar ff onder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdulleme, 'k moet nog steeds boodschappen doen, maar 'k heb totaal geen zin! Vroeger (nog geen twee weken g'leden) was boodschappen doen nog leuk. Dan kon 'k biertjes inslaan. Nu koop 'k allerhande carcinogeen voeder die me eerder over de kling zullen jagen dan de drank zou hebben g'daan. Pick your poison...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...