Spring naar bijdragen

zaterdag 18 juni

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@ Prim, heel heftig verhaal van je vader.
Jeetje ik zie er veel voorbij komen waarbij een van de ouders op jonge leeftijd is overleden.
Heel erg belangrijk inderdaad om de dingen tegen ouders en andere dierbare te zeggen en uit te spreken nu het nog kan. Voor je het weet is iemand er niet meer en blijf je achter met onuitgesproken woorden.... Mijn vader is toen ik 21 was in coma geraakt (hij was toen 64) na een ziekenhuisopname van 6 maanden en 3 maanden revalideren is hij weer deels thuis en deels in een opvang. Hij heeft het geestelijke vermogen van een kind. Mijn vader is er nog wel, maar ik baal ontzettend van de dingen die ik nog tegen hem had willen zeggen en met hem had willen uitspreken, nu begrijpt hij het niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor, zou je je kwoot weg willen halen over de medicatie. Het was even ter info en hiermee geef ik een stukje van mezelf bloot. Het was en is niet grappig bedoeld.

Ik snap je grapje, vat het niet rot op maar ik besefte toen ik het schreef dat ik wel iets heel persoonlijks schrijf. En ik vind het niet prettig dat zo in een kwoot terug te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een hele andere vraag, niet in het Fries van mijn kant, hoewel ik jullie allemaal wel volg hoor met een Friese moeder.
Ik wil op Youtube een playlist achter elkaar afspelen, maar hij stopt steeds na 1 liedje. Ik zie vast een knopje over het hoofd... Heeft iemand de oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...