Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 hahahahahaha :D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ja Albertje, zegt ik joh. Zegt ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ooooeeeei, flauw He woman, tetetreteterrteretreteretetereretettereretetetr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Dank je Albertina.Bam Bam, ken net lijt ynt gref en wol net lyt er nijst. Ik ben fries, maar schrijven kan ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Sa gesellig Tinker. Ik ken ut ek net, ik griem mar wat oan.No bin ik echt fort want oars komt it hyr net goed.Kenne wie miskien wol een FRYSK forum oprochtsje. Eerst mar es Fryske les in skriewen...Sorry buitenlandersB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Net lulk Bor. No eerst koese leave! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 @ Prim, heel heftig verhaal van je vader. Jeetje ik zie er veel voorbij komen waarbij een van de ouders op jonge leeftijd is overleden.Heel erg belangrijk inderdaad om de dingen tegen ouders en andere dierbare te zeggen en uit te spreken nu het nog kan. Voor je het weet is iemand er niet meer en blijf je achter met onuitgesproken woorden.... Mijn vader is toen ik 21 was in coma geraakt (hij was toen 64) na een ziekenhuisopname van 6 maanden en 3 maanden revalideren is hij weer deels thuis en deels in een opvang. Hij heeft het geestelijke vermogen van een kind. Mijn vader is er nog wel, maar ik baal ontzettend van de dingen die ik nog tegen hem had willen zeggen en met hem had willen uitspreken, nu begrijpt hij het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Haha Bam Bam, ik tink dot wu problemen mij de oore frummers krije fonwege us rare taaltsje. Dus maar snel weer in het Nederlandsch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Wellicht valt het mee Bor.Jij zit op 360 mg. Mss toch even overleggen met de dokter? Doeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Nou ja Bor, kun jij dat vreemde taaltje van ons ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Of komt dat door de pillen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerHaha Bam Bam, ik tink dot wu problemen mij de oore frummers krije fonwege us rare taaltsje. Dus maar snel weer in het Nederlandsch. Sa is't mar krekt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Oke dan Tinker. Ik vind tinker wel een stuk leuker dan Denker.Dus die houwe er dan maar ff in?Oh God jongens wat ben ik toch een vreselijke ouwehoer. En nee, dat hoeven jullie allemaal NIET te bevestigen....dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ok Primula ook al. Dan maken we er een Fies forum van dus Tactus oanposse die hap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 OOOHHH nog meer Friezen, SA GESELLIGGGGGGGGG.Ja Bor, snap ik wol. No klear mei gejank, koese of stil of netmar gjin dom praat meer. Oke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: DenkerOf komt dat door de pillen? LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 na dan ghet beppe mar an de sukerbolepake mai die kwasten woll Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Sowhat,jij zegt het en ik denk het.Ben er voorlopig klaar mee!Mensen, ik ben ervan door.Ziekenhuis bezoek enz.Een fijne middag nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Bor, zou je je kwoot weg willen halen over de medicatie. Het was even ter info en hiermee geef ik een stukje van mezelf bloot. Het was en is niet grappig bedoeld.Ik snap je grapje, vat het niet rot op maar ik besefte toen ik het schreef dat ik wel iets heel persoonlijks schrijf. En ik vind het niet prettig dat zo in een kwoot terug te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Heb net een tiet zien lopen toen ik boodschappen ging doen. Dacht nog dat is die p.c. van Bammie. quote: Originally posted by: BamBamZo heb mn compueter opgeschoond en gedefragmenteerd? ofzo. Hij loopt als een tiet. Zo snel. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Hahaha Bol. Lol.Albertje, dikke zoen meid. Veel plezier bij je pa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Dit houd niet op. Tactus weet straks niet meer wat we schrijven, die zitten nu met gefronst voorhoofd achter de monitor, wat moeten we hier mee? Zijn het scheldwoorden? Zo klinkt het wel als je het uitspreekt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Even een hele andere vraag, niet in het Fries van mijn kant, hoewel ik jullie allemaal wel volg hoor met een Friese moeder.Ik wil op Youtube een playlist achter elkaar afspelen, maar hij stopt steeds na 1 liedje. Ik zie vast een knopje over het hoofd... Heeft iemand de oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Albertina, denk aan je bloeddruk. Fijne dag meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden