will Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Fleurtje, you bring a smile to my face. Needed it !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: willFleurtje, you bring a smile to my face. Needed it !!! Doe je zonnebril maar al op als die oogskes gemaakt zijn. Ge gaat ni weten hoe schoen dak blink dan :DNee het is waar! Will heeft me dadelijk een smske gestuurd..Lieve Will Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Lieve Fleur Kom je mijn blauwe ketten bewonderen van de week ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 lieve lieve lieve will Komt wel goed..Moet ff weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Als ik je mag uitlachen wel :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Wanneer moet je onder het mes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik lees dadelijk wel ff terug.Moet ff iets doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Doe maar, woensdag om 16.00 is het zover Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Okee dan Wil, ik neem mijn beschuldiging terug..Je MOCHT dus niet eens helpen... Tsja.. das Fleur he?? Maar oogjes worden dus via operatie ge-updated??? Das mooi.. zou het ook wel willen , maar geloof dat EN een cilinder EN prisma niet echt geschikt is om via operatie te laten verhelpen.. Lenzen lukken nog niet eens ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Oeps Rekel toch. Is het poliklinisch? Gaat er dan iemand met je mee om je weg te brengen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: Gunn@Bolletje, 't spel is g'baseerd op 't leven en werk van Frederic Chopin. 't ziet er prachtig mooi feeëriek uit, en met de muziek zal 't ook wel snor zitten, veronderstel 'k. En ja, 't is een rpg. Ja heb ik net gehoord op you tube. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Geen update vonneke, een soort schoonheidsoperatie. Ons Willeke wil er nog beter uitzien hé Euh, wat is poli-klinisch Bollie ? Een vriendin doet me weg en komt me halen, dat is al in de sjakosh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Bol bedoelt dat je op dezelfde dag weer naar huis gaat dan Wil.. Hm... alleen voor het mooi??? Okidoki... (Pfff.. dapper hoor, ik weet niet of ik voor het mooit onder het mes zou durven...:$ ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik vind dit even zo genieten. Even een avondje alleen thuis. Net nog een slagregen tegen de ramen. En dan op de bank met een deken over me heen toekijken .......... Fleur you did it! Je hebt de deur gefixt. Geleficiteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Wat kan dat heerlijk zijn he Tatum?Hier is het eigenlijk de hele middag droog geweest en inderdaad een kwartiertje of zo geleden even een gigabui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Nog even naar de moestuin ........ tja dat kan on-line. Regen heeft geen invloed meer. Oogst lukt ook veel beter dan in het echt. Toen moest ik maar afwachten. Nu wordt er vermeld hoe lang je wachten moet Dochter heeft al eens gezegd: "ik wilde dat jouw tuin ooit zo vol stond met groenten". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 hihi... met die slagregens van vandaag mag je blij zijn dat het een virtuele tuin is dus..Ik duik mijn bedje in ... Trusten straks voor iedereen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Welterusten Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Slaap ze vonneke, ja ik mag enkele uurtjes later al terug nar huis Dankje Sowhat. Hoop dat het een akkefietje is en dat het iet te lang zichtbaar blijft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Jan ? Alles okay ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 BURB...spuitwater doet je boeren Dank je wel nog Sowhat en Tatum.Moet wel toegeven dat ik het slot niet zelf heb gestoken maar ik had het vast wel gekunnen .Maar al de rest komt allemaal voort uit mijn magische vingers en vastberadenheid. Dat komt in het doosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Jan1000?Ah ik miste je al..Was helemaal vergeten dat je op vakantie ging. Mijn geheugen ook Willeke kiekedrilleke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Welterusten lieve luitjes,Wat het forum betreft: een intensieve dag.Nogmaals: welterusten en morgen:goed en blij weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 'k ben kei kapot! 'k ga maffen. Truste, Allen!ZZZZzzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden