Spring naar bijdragen

zaterdag 18 juni


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 366
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je Tatum, eigenlijk is het niet iets om trots op te zijn de administratie zo lang te laten liggen, maar ben wel trots dat ik eindelijk de stap heb genomen het te ordenen.

@igor, kom maar op, maar niet meer vandaag! Gewoon alles op de grond gooien, ertussen gaan zitten met een potje thee, alles open maken, op stapeltjes van bedrijven leggen, dan op datum, gaatjes erin en in mappen (oh ja heel belangrijk, alle achterstallige rekeningen betalen)

Tip voor iedereen, laat het niet zo hoog oplopen als bij mij. Ik heb gekeken wat ik aan incasso kosten heb moeten betalen wegens veel te laat betalen en dat is schrikbarend veel, bijna 600!!! En boetes uhm, dat bedrag noem ik maar niet.

Vanaf nu hou ik het per week bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niets, het gebeurd mij als ik depressief word. Daarna probeer ik - voor de problemen komen - de enveloppen te ordenen naar belangrijkheid. Eerst maak ik de balangrijkste open - huis/water/electra. Daarna de rest pas (in volgorde van belangrijkheid). Vaak blijken ook aanmaningen en rekeningen bij elkaar te horen. Hoef je er maar 1 te betalen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ fleur: We hebben daar geen mannen voor nodig, klussen kunnen we zelf
@Tatum idd toen ik alle bedragen zag schrok ik me rot, maar gelukkig waren er veel dubbel.
@ Bollie: we gaan de goede kant op, rust en overzicht in je huis en administratie geeft ook rust in je hoofd.

Eet smakelijk allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Niets
@ fleur: We hebben daar geen mannen voor nodig, klussen kunnen we zelf

Nou dat weet ik na het bericht van Hannah niet zo zeker meer. Ik denk dat ik er ook maar eens wat ga inhuren.
AAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGGG wat voel ik me ineene ongeluuuuuukkkkiiiiiggggggg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rond de 25tig???? Die kan ik best nog wel veel leren hoor. Begin te vertellen waar de koetjes en de bijtjes vandaan komen en dat kindjes gemaakt moeten worden, en hoe, en niet met de ooievaar gebracht.
en dan huur ik Woman in voor een demonstratie buikdansen, das om in de mood te komen, en dan gaan we.......... juist ja, klinkers leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@BamBam,

'k heb slechts een éémanshuishouden te runnen. Die litanie van jou is wat teveel. Verse groente en fruit, check. Melk en and're zuivel, check. WC papier, check. Tampons... 'k ben een heerschap, dus die zal 'k niet nodig hebben. Of 'k moet ooit een keer een chronische bloedneus krijgen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
bolletje

quote:


Originally posted by:
Niets


@ fleur: We hebben daar geen mannen voor nodig, klussen kunnen we zelf




Nou dat weet ik na het bericht van Hannah niet zo zeker meer. Ik denk dat ik er ook maar eens wat ga inhuren.


AAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGGG wat voel ik me ineene ongeluuuuuukkkkiiiiiggggggg



Maar niet om te klussen bollie:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...