fleurtje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: NietsFleur succes met je deur! Die man in de bouwmarkt snapt niet dat wij als zelfstandige vrouwen dat best kunnen HELL YEAH! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Dank je Tatum, eigenlijk is het niet iets om trots op te zijn de administratie zo lang te laten liggen, maar ben wel trots dat ik eindelijk de stap heb genomen het te ordenen.@igor, kom maar op, maar niet meer vandaag! Gewoon alles op de grond gooien, ertussen gaan zitten met een potje thee, alles open maken, op stapeltjes van bedrijven leggen, dan op datum, gaatjes erin en in mappen (oh ja heel belangrijk, alle achterstallige rekeningen betalen)Tip voor iedereen, laat het niet zo hoog oplopen als bij mij. Ik heb gekeken wat ik aan incasso kosten heb moeten betalen wegens veel te laat betalen en dat is schrikbarend veel, bijna 600!!! En boetes uhm, dat bedrag noem ik maar niet.Vanaf nu hou ik het per week bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Niets, het gebeurd mij als ik depressief word. Daarna probeer ik - voor de problemen komen - de enveloppen te ordenen naar belangrijkheid. Eerst maak ik de balangrijkste open - huis/water/electra. Daarna de rest pas (in volgorde van belangrijkheid). Vaak blijken ook aanmaningen en rekeningen bij elkaar te horen. Hoef je er maar 1 te betalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 En zo schep je meteen weer een stuk orde in je leven Niets. Het wordt nog Iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Ik heb trouwens een mega-bak salade voor mezelf gemaakt. Dochter is een nachtje naar oma. Even lekker bankhangen en smikkelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 @ fleur: We hebben daar geen mannen voor nodig, klussen kunnen we zelf@Tatum idd toen ik alle bedragen zag schrok ik me rot, maar gelukkig waren er veel dubbel.@ Bollie: we gaan de goede kant op, rust en overzicht in je huis en administratie geeft ook rust in je hoofd.Eet smakelijk allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Hadden ze een staart en tatoearmen Hannah? Ja dan wil ik wel ff komen helpen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: Niets@ fleur: We hebben daar geen mannen voor nodig, klussen kunnen we zelfNou dat weet ik na het bericht van Hannah niet zo zeker meer. Ik denk dat ik er ook maar eens wat ga inhuren.AAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGGG wat voel ik me ineene ongeluuuuuukkkkiiiiiggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Rond de 25tig???? Die kan ik best nog wel veel leren hoor. Begin te vertellen waar de koetjes en de bijtjes vandaan komen en dat kindjes gemaakt moeten worden, en hoe, en niet met de ooievaar gebracht.en dan huur ik Woman in voor een demonstratie buikdansen, das om in de mood te komen, en dan gaan we.......... juist ja, klinkers leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Zo klein als dat m'n woning is, 't voelt altijd zo heerlijk veilig en knus als buiten een moesson van een bui naar beneden plenst. Dan weet 'k weer, 'k heb eigenlijk niets te klagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Hannah, go girl, go!Sixpackjes ook? Laat jij je maar es lekker, euh, verwennen zeg maar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Klinkers leggen Bol??? Zaad planten toch:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Okay, 'k moet nu nog wat boodschapjes doen voor 't weekend. Wat is absoluut essentieel om in huis te hebben? Mensen, zeg 't maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Chocola, fruit, brood, melk, eieren, uien, fruit, koekjes, snoepjes,taart, worst, cola kleine blikjes graag, kaas en nou ja, zo wat.Wc papier, tampons niet vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Gunn:EitjesLekkere broodjes met jam kaas en ander spul eropAvondetenSapje + een ander spannend drankje. Ik heb nu Fernandes Cherrie smaak Iets zoets en iets hartigsEn een extra lekker toetjeZoiets ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 @BamBam,'k heb slechts een éémanshuishouden te runnen. Die litanie van jou is wat teveel. Verse groente en fruit, check. Melk en and're zuivel, check. WC papier, check. Tampons... 'k ben een heerschap, dus die zal 'k niet nodig hebben. Of 'k moet ooit een keer een chronische bloedneus krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Dank je, Woman, dank je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 ow ja en lekkere sappige tomaatjes, eventueel wat knoflook als je daar van houdt. Jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: BamBamKlinkers leggen Bol??? Zaad planten toch:huh: De aarde bevruchten. Ga ik er wel op liggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: BamBamtampons niet vergeten. Hoezo heb je last van buikloop Gunn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Tampons zijn niet tegen de buikloop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Wat gebruik jij dan Jan, in geval van buikloop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Maandverband Jan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 Oké, Marc gebruikt tampons als ie last heeft van diarree. Een stukje informatie die ik wel had kunnen missen maar alla. :$Hoop dat je er niet te vaak last van hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nien Geplaatst 18 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2011 quote: Originally posted by: bolletje quote: Originally posted by: Niets@ fleur: We hebben daar geen mannen voor nodig, klussen kunnen we zelf Nou dat weet ik na het bericht van Hannah niet zo zeker meer. Ik denk dat ik er ook maar eens wat ga inhuren. AAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGGG wat voel ik me ineene ongeluuuuuukkkkiiiiiggggggg Maar niet om te klussen bollie:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden