Spring naar bijdragen

Zondag 19 juni

Max72

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 363
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo en ik ben nu helemaal klaar met de vijver. Alle planten staan erin en nu moet ik maar eens stoppen met de vijver beplanten anders zie ik dadelijk de vissen niet meer. Maar ik ben een tevreden mens. Dadelijk met de meeting horen jullie de watervallen stromen en dat geeft zo'n zalige rust.
Ik ga het gezellig maken als jullie komen, zodat het een dag wordt om nooit meer te vergeten.
Zo nu een banaan want ik heb gehoord dat die voor bijna alles goed is, van zweetvoeten tot een loopneus.:P
En nu lekker op de bank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Tatum

@Lenie, ik ga heel graag mee. Maar allereerst mijn oog en mijn werk regelen. Ik kom er binnenkort graag bij je op terug.

Is het heel erg hard lopen?
:o
Of is het iets rustiger aan?
:)

rustig aan wandelen...hondjes mee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Gunn

Oh, lief Bolletje! Je lijkt me een vrouw die een man héél g'lukkig kan maken...
:)

Wordt er heel verlegen van hoor maar dank je. Ik vind het altijd ontzettend leuk om mensen te verzorgen en te verwennen. Vraag me vaak af wie er dan gelukkiger is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, weer thuis. 3 heel mooie cd's op de kop getikt voor 10 euro (ik hou o.a. van sommige wereldmuziek en dit was een festival met veel wereldmuziek), één beluister ik nu.

Om 't even kort te maken: ik heb ervan genoten, wat ik heb bekeken, ondanks dat ik alleen was. Tussendoor even naar huis en toen weer erheen want er kwam flamenco. Die 2e keer kwam ik een bekende tegen die met een paar bekenden van hem was. Was gezellig! Maar wat wérd er een alcohol gedronken zeg, door velen. Overal was het te ruiken en overal zag ik glazen bier of wijn rondlopen met mensen eraan vast. Ik had geen trek en het vaste plan om het ook niet te gaan doen (drinken). Tis me gelukt! Meerdere bekenden gezien. Waaronder ook één die, zoals vaker, niet met mij praatte maar wel bij een ander groepje ging staan. Is niet de eerste keer dat ze liet blijken niets met mij te hebben. Gewoonlijk was dit voor mij een grote reden om het om een drinken te zetten. Dan had ik nu op youtube muziek beluisterd en sentimenteel geworden. Ik kijk naar alle vriendelijkheid die ik wél om me heen had.

*zoekt smilie die zichzelf op borst slaat, is er niet* Ik ben lekker trots op mezelluf!! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zuske, ik vind het super dat je in je eentje heen bent gegaan en bent gebleven en niet gedronken hebt. Dappere dame !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!APPLAUS !!!!!

Toch een leuke dag, bij jezelf gebleven en nog lekker de avond voor jezelf en morgen ook fris en fruitig zonder kater. Fijn he !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

evening :)

Maar kris kras gelezen. Vaderdag doet me niets btw...ik was het tien minuten na het was gezegd al weer vergeten :D

Moe hier

Zuske :present:! Super!! Zo moet het

Woman: maar waarom stuur je hem een kribbig smsje? En daarna nog één? Ik doe dat ook nogal vlug :D
Zeker als het niet gaat zoals ik het wil..Tja Fleur :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
bolletje

Hoe is het gegaan vandaag Fleurie? Heb je het ondanks de drukte wel een beetje gezellig gehad?

Was echt wel druk..maar al bij al viel het goed mee. Eigenlijk was ik verantwoordelijk voor koffie en thee maar bleek dat de zaal in het park mocht bekeken worden door het publiek. Deze wordt namelijk ook in zijn oorspronkelijk staat gebracht. Dat was niet de bedoeling.
Er stond een decor van een toneelgezeldschap en daar moest ik over waken. Dus heb niet zoveel buitenlucht gezien. Was wel grappig.
Het decor bestond uit vanalles en nog wat. Lagen daar ook een aantal oude magazines tussen zoals de playboy van de jaren stilletjes.
Gaat daar ne meneer zo ineens met een boekje op een stoel zitten. Ikke naar diene vent. Hallo meneer, wil u aub dat boekje terugleggen. Het is niet van ons..
Legt ie het terug, zat ie netjes de playboy te lezen. Zeg ik hem nog 'foei en dan nog zo'n vies boekje' :D :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Fleurtje, hoe reageerde die man toen je dat zei over dat vieze boekje? :D

Ben ik even weggeweest, staan er ineens zoveel lieve reacties hier op mijn post! Thanx allemaal!! :present::heart: Heb lekker en makkelijk gegeten, voor de liefhebbers: het is een recept uit een boekje genaamd "eenpansgerechten" dat ik al jaren heb. Is met kabeljauw, krielaardappeltjes, zilveruitjes, knoflook, paprikapoeder, bieslook. Alles is weer aan kant dus ik kan nu lekker gaan genieten. En inderdaad: morgen fris weer op! Kan zijn dat ik gewoonlijk al helemaal murw op bed had gelegen en dat het eten erbij ingeschoten was. Vooral na dat incident met die vrouw die niet met mij praatte maar wel enthousiast naar anderen toeging.

Verder zal ik hier vanavond niet heel lang zijn, ik wil nog een film kijken die ik gisteren heb opgenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...