lady jane Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 dochter heeft een belangrijk tournooiin Eindhoven dus, en met de vouwfiets en NSkon ik de 1e wedstrijd van 10 uur mooi halen. Nu niet meer.De blikseminslag is verholpen, en was de aanleiding dat iktoevallig even nog op actuele vertrektijden keek.Ik ga zo toch maar op weg en zie wel hoe laat ik aankom.Goed boek mee en een zak drop, kotm wel goed hoor,maar ff balen dat die werkzaamheden niet gisteren al vermeld waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ligt niet aan de scharnieren hoor. Waarschijnlijk aan de kast van de deur. Zucht onder het gewicht. Zolang ie er niet uitvalt mij niet gelaten Hoe gaat het met je pa Tina? Is ie al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Wat zal hij het heerlijk vindenweer in zijn eigen bed te slapen 10!en met liefde gekookt eten, dat heelt ook altijd dubbel zo snel:),ziekenhuizen, mooi dat ze er zijnen nog mooier als je ze niet nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Nu zit ik met Igor in mijn maag .Ze antwoordt niet terug..Je bent toch niet boos hé?Iiiiiiiiiiiiiiigggggggggggoooooooorrrrrr. Zeg een keer iets.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeHoe gaat het met je pa Tina? Is ie al wat beter? Oh die vraag is vijgen na pasen. Je had al iets gezegd op pag 1. Nog niet wakker moi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik weet het pas rond een uur of 11.00Zou fijn zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 ben ff de NS pestendag mensenbye Fleurie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Fijne dag Jane. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik denk dat igor zich aan het doucen is Fleur... of al op weg naar de sportschool misschien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Jane.... en pluutje maar mee he? maar dan wel een stormpluu Fijne dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 zwaai zwaai jane nummer 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goedemorgen allemaalTina wat zou het fijn zijn als je straks je vader mag ophaleneen beter vaderdagkado kan hij zich toch niet wensenverwen hem maar flink als hij straks mee magJane, succes met het openbaar vervoer vandaaghet is inderdaad niet altijd alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Is het vadertjesdag vandaag?? :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Sha,wat goed dat je dat zegt.Ik was het glad vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ook goedemorgen lieve Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Goedemorgen Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Fleur, kennen jullie dat ook vaderdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Wacht es ff...valt vadertjesdag in Nederland op dezelfde dag als in België? Of is dat een blondjesvraag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Waaah Fleur,hier is het altijde de 3e zondag in juni. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 quote: Originally posted by: ShahireFleur, kennen jullie dat ook vaderdag? Wet wil je daar mee zeggen kippepootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Wij hebben zelfs een moedertjesdag.. nu gij Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Ik ga googlen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Wij ook, de 2e zondag in mei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 juni 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2011 Aaaaaaaaaahhhhhhhhhhh bij ons is het de tweede zondag van juni...Oeps vergeten dus :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden